Yongbin bir yataktaki elbiseye, birde ikizine baktı.
“Lix, ciddi misin? Bu.. Biraz fazla abartılı sanki?”
“Saçmalama Bin! Sana çok yakışıyor!”
“Ama gerçekten gerek yok bu kadar abartıy-”
“Ya kral Jeon seni beğenirse? Yah eniştem olsun istiyorum, çok mu şey istiyorum?!”
“Lix, biricik kardeşim, bana 'Lanetli Prenses' diyorlar, Lanetli ya lanetli! Bu sence kral Jeon'un kulağına gitmez mi? Ayrıca gitmese bile eminim ki, kral Jeon benim gözlerimi görünce korkacak.”
“Ama böyle negatiflik olmaz yah! Yongbin, güzelim, az pozitif düşün ya? Azıcık bak, mini minnacık?”
“Lix-”
“Şşt! İtiraz yok hanımefendi! Giyeceksin bunu, bitti.”
“Of Lix, of, tamam..”
Çatılan kaşları ânında normale dönmüş, sigma ikizine karşı şirince gülümsemişti Yongbok.
“Bipolarsın sen, eminim!”
“Öyleysem de senin yüzünden! Sana ne zaman birşey göstersem, 'abartılı' diyip istemiyorsun. Ben abartıyı severim! Ve bahsi açılmışken, sana da çok yakışıyor.”
“Tamam Lix, tamam. Giyeceğim, mutlu musun?”
“Hemde nasıl! Kendini bana bırakacaksın, ben hazırlayacağım seni.”
“Peki. Hadi çık da üzerimi giyineyim”
“Tamam”
“Saçlarımı yaptıktan sonra unnie'm gelip beğenip beğenmediğini söylese?”
“Tamam şimdi söylerim ben noona'ya”
Yongbok odadan çıktı ve ablasının odasının önüne geldi. Kapıyı tıklattı ve 'gel' sesini duyunca içeri girdi.
Arden yatakta uzanıp, elindeki kitabı okuyordu. Kardeşi odaya girdiğinde kitabı karnına koydu ve bütün odağını kardeşine verdi. Yongbok konuşmaya başlayınca, dikkatle onu dinlemeye başladı.
“Noona, Yongbin hazırlanınca senin beğenip beğenmediğini istiyor, şuan giyiniyor birazdan gidip puanlama yapabilir misin?”
Tatlı tatlı soru sormasına gülümsedi ve cevap verdi.
“Tabiki Yongbokie, bakarım merak etme”
“Teşekkürler noona!”
Yongbok ablasına gülümsediğinde, Arden de kollarını iki yana açıp, Yongbok'un gelmesi için bekledi.
Ablasını bekletmeyi sevmeyen Yongbok, hemen ablasının açtığı kollarına girdi ve beline -yattığı için zor da olsa- kollarını sıkıca sardı.
“Yongbin hazırdır, hadi gidelim?”
“Gidelim noona”
İkili birbirlerinden ayrılıp, yataktan kalktılar. Arden'in odasından çıkıp, Yongbin'in odasına doğru ilerlemeye başladılar.
Kapıya ulaştıklarında Arden kapıyı çaldı.
“Yongbin-ah, civcivim giyindin mi?”
“Evet unnie, gelebilirsin”
İşittiği onaylamayla, kapıyı yavaşça araladı. Mavi elbise içindeki bedene şaşkınca, hipnotize olmuş gibi bakakaldı.
“Oh, Yongbin.. Sen...”
“Çok mu kötü olmuş? Felix ben dedim sana değil m-”
“Hayır, hayır! Çok.. Çok güzel olmuşsun!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Princess • JJK✔
Fanfictionİki büyük krallık, Lee ve Jeon krallığı. Lee Yongbin psikolojik baskı ve de fiziksel şiddet uygulayan, adını "Lanetli Prenses" olarak lekeleyen bir Anne-Babaya sahipti. Jeon Jungkook ise en iyi şekilde yetiştildi ve de veliaht olarak seçildi. Faka...