Bir yılın ardından, her liderin kendi liderlik binası ve aynı zamanda ortak bir topluluk binası inşa edildi. Kasaba genişledikçe, halkın dükkânları daha da büyüyerek güvenlik merkezi, parklar, okullar ve bankalarla dolu bir yaşam alanı haline geldi. Gün içinde sakin ve huzurlu, geceleri ise canlı ve eğlenceli bir atmosfere bürünen kasaba, birçok farklı mekanın yanı sıra barlar ve gece kulüpleriyle de renklendi. Bu dönemde yeni karakterler de kasabaya katıldı, yaşam dolu bir atmosfer oluştu.Sena, alarm sesiyle sıçrayarak uyanır ve komik bir şekilde ikbale dönerek, "Neden bu saatte alarm kuruyorsun? Bir sabah sessizce uyanmayı deneyelim, belki daha keyifli olur," der. İkbal ise gülerek, "Ama bu şekilde daha enerjik kalkıyorum, günü daha iyi başlıyorum," diye cevap verir. Aralarında bu hafif tatlı atışmalarla güne başlarlar.Sena, pankakekleri hazırlayıp kahveleri doldurarak Selin ve Yeşim'e hoş geldiniz der. Masaya oturup sohbet etmeye başlarlar. Aralarında geçen konuşmada Selin, "Bu pankakekler gerçekten harika olmuş, senin tarifinle mi yaptın?" diye sorar. Sena gülerek, "Evet, kendi tarifimle. Siz nasılsınız? Kasaba büyüdükçe her şey daha da güzelleşiyor gibi," der. Yeşim ekler, "Evet, gerçekten büyük bir değişim geçirdi. Hem kasaba hem de bizim ilişkilerimiz," şeklinde konuşur.İkbal, Selin ve Yeşim cafede buluşup keyifli bir sohbetin içine daldılar. İkbal, "Bu kasaba gerçekten büyüdü, değil mi?" dedi. Selin gülerek, "Evet, inanılmaz bir değişim geçirdi. Herkes birbirine daha yakın, daha sıcakkanlı," şeklinde yanıtladı. Yeşim ekledi, "Ayrıca, Ceyhun'la aramızdaki ilişki de inanılmaz bir şekilde gelişti. Birbirimize daha da yakınlaştık." İkbal gülerek, "Görünen o ki hem kasaba hem ilişkilerimiz çok güzel bir evrim geçiriyor," dedi.Yeşim gülerek, "Evet, gerçekten de öyle. Hem kasaba hem de bizim aramızdaki bağlar çok güçlendi. Umarım bu güzellik hep devam eder," dedi. Selin de ekledi, "Her şey olumlu yönde ilerliyor gibi görünüyor. Umarım bu huzurlu atmosfer bir ömür boyu sürer." İkbal ise içten bir şekilde, "Evet, hep birlikte daha nice güzel anılara," diye ekledi.Özür dilerim, yanlış anladım. İkbal, romantik bir şekilde yüzük alması için Ceyhun'a yönelerek, "Ceyhun, senadan aşkımızı taçlandırmak ve ona gerçekten özel hissettirmek istiyorum. Birlikte güzel bir geleceğe adım atalım. Lütfen bana yardım et, onun için özel bir yüzük seçelim" dedi. Ceyhun ise gülerek, "Tabii ki, ikbal. Bu özel anı onun için unutulmaz kılmak istiyorum. Birlikte güzel bir yüzük seçelim ve ona sürpriz yapalım" şeklinde cevap verdi.**Ceyhun:** İkbal, bu yüzükleri seçerken gerçekten keyif aldım. Sena'ya vereceğimiz yüzükleri düşünerek içimi bir sevinç kapladı.
**Ikbal:** Evet, Ceyhun. Gerçekten harika bir seçim yaptık. Sena'nın bu sürprizi nasıl karşılayacağını merak ediyorum.
**Ceyhun:** Şimdi akşam için bir yer ayırttık. Birlikte güzel bir akşam geçireceğiz.
**Ikbal:** Ne güzel! Umarım Sena da bu sürpriz karşısında mutlu olur. Dükkan sahibine gidelim, masamız hazır mı diye kontrol edelim.
*(Ceyhun ve Ikbal, masalarını kontrol etmek için restorana giderler.)*
**Dükkan Sahibi:** Hoş geldiniz! Masanız hazır, buyurun.
**Ceyhun:** Teşekkür ederiz! Çok güzel görünüyor. İkimiz için de özel bir gün olacak.
**Ikbal:** (gülerek) Evet, gerçekten heyecan verici! Akşam için sabırsızlanıyoruz.
*(Ceyhun ve Ikbal, masalarına oturur ve yemeklerini beklerken sohbetlerine devam ederler.)***Ikbal:** (gülerek) Sena, hayatımın geri kalanını seninle geçirmek ister misin?
**Sena:** (şaşkın ve mutlu) Evet, evet, evet! (Ikbal'in parmağına yüzüğü takarken) Bu çok güzel!
*(Ikbal ve Sena, mutlu bir şekilde birbirlerine sarılırken, öpüşürler.)*Sena ve Ikbal sabah kavag ediyorlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Titreyen Yeraltı
AventuraTitreyen Yeraltı: Reactorun Gölgesindeki Zombi Salgını Gizli bir nükleer tesis, bir reaktör kazasının ardından sessizce zombi kıyametinin fitilini ateşler. Radyasyonun etkisiyle ölüler, yeniden hayata dönerken, tesisin çevresindeki şehirde panik ve...