İKBAL ERKEKTİR
Sakin bir gün saat 16.45 e doğru ana karakterimiz yani polis ikbal işini bitirmiş ve eve gidip yemeğini yiyip dizisini izlemek istiyordu, ama öyle olmadı polis arkadaşları polis telsizinden arayıp istedikleri yere acilen gelmilerini istemiş.Gitti yerde kocaman bir bina ateşler içinde yaniyorudu ikbal o şaşkınlıkla kalmış dik dik bakıyordu daha sonra kafasını sağ doğru çevirdi ambulanslar, itfaiyeciler ve daha çok polisler geliyordu ikbal kafasında düşünceler konuşuyordu ve aklına bir fikir geldi içeriyi girip insanları kurtaracaktı "Tesise giren polis Ikbal, içeride mahsur kalan iki profesör, Yeşim ve Sena'yı kurtarmayı başarır. Ancak dışarıda, herkes zombiye dönüşmüş durumdadır. Üçlü, kaçarken bir araya gelip plan yapar.
Ikbal (I): "Yeşim, Sena, güvende olduğunuzdan emin olun. Şehir dışına çıkmalıyız."
Yeşim (Y): "Bu ne korkunç bir felaket oldu. Bu zombi salgını nasıl başladı?"
Sena (S): "Bilmiyorum, ama şu an hayatta kalmak önceliğimiz."
Tam o sırada, uzaktan birkaç sivilin arabayla kaçtığını fark ederler. Ikbal, onlara doğru yönelir ve arabaları durdurur.
Ikbal (I): "Hey, yardıma ihtiyacınız var mı? Siz de buradan kaçıyorsunuz galiba."
Sivil (1): "Evet, şehirdeki herkes zombi oldu. Nasıl hayatta kaldınız?"
Ikbal (I): "Tesisten kaçtık, burada iki profesör var. Hep birlikte güvenli bir yer aramalıyız."
Sivil (2): "Tamam, birlikte hareket edelim. İnsanlık için bir umut olabiliriz.""
Bu noktada grup, hayatta kalmak ve insanlığın umutlarını taşımak için bir araya gelmiştir.
Daha sonra araba ile giderken bir market görürler ve orada dururlar Ikbal (I): "Şu marketten ihtiyacımız olan her şeyi alalım. Bu yolculuk uzun sürebilir."
Mehmet (M): "Evet, ihtiyacımız olan her şeyi alalım. Bu zombi salgını ne zaman sona erecek, kimse bilemez."
Grup, markette gerekli malzemeleri toplarken, Ceyhun (C) diğer sivil ve profesörlerle sohbet eder.
Ceyhun (C): "İsimlerimizi paylaştık ama bu zombi salgını nasıl başladı hala anlamış değilim."
Sena (S): "Bu konuda net bir bilgi yok. Ancak şu an hayatta kalmak ve güvenli bir yer bulmak önemli."
Yeşim (Y): "Belki de başka insanlar da hayatta kalmıştır. Birlikte güçlü olabiliriz."
Grup, alışverişlerini tamamlar ve arabalara yükler. Yola devam ederken, zorlu bir yolculuğun başında birbirlerine destek olmaya kararlıdırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Titreyen Yeraltı
PertualanganTitreyen Yeraltı: Reactorun Gölgesindeki Zombi Salgını Gizli bir nükleer tesis, bir reaktör kazasının ardından sessizce zombi kıyametinin fitilini ateşler. Radyasyonun etkisiyle ölüler, yeniden hayata dönerken, tesisin çevresindeki şehirde panik ve...