3. Bölüm: Tehlikenin Göbeğinde: Tesise Yolculuk

80 27 62
                                    

Kasabanın liderleri ve güvenlikçiler, zombi salgınının kökenini keşfetmek amacıyla gizemli tesise doğru bir yolculuğa çıkma kararı alır. Ancak bu yolculuk, sadece zombi tehdidiyle değil, aynı zamanda insanlığın karanlık sırlarıyla da dolu olan bu tehlikeli tesisin kapılarını aralamak için cesaret ve strateji gerektirecektir. Grup, bilinmeyenle yüzleşerek kasabalarını ve geleceklerini korumak için kararlı bir şekilde ilerler.Güvenlik Lideri (Ikbal): "Arkadaşlar, bu tehlikeli tesise giriş planını dikkatlice düşündüm. Sağ girişten 7 kişi, sol girişten 7 kişi ve benimle birlikte orta girişten 10 kişi olmak üzere üç ayrı noktadan içeri gireceğiz. Bu bize avantaj sağlayacak ve tesisi daha etkili bir şekilde ele geçirebileceğiz."

Sena (Sağlık Lideri): "Bu planla, zombilerin dikkatini dağıtarak içeri sızabilir ve salgının nasıl başladığını anlamamıza yardımcı olabiliriz."

Ceyhun (Sosyallik Lideri): "Her grubun görevleri ve iletişim kurma planı olmalı. Birbirimizle sürekli bağlantıda kalmak önemli."

Yeşim (Genişleme Lideri): "Tesise girdikten sonra, çeşitli odalara ekiplerimizi yönlendirmeli ve her biriyle ayrı ayrı araştırmalar yapmalıyız."

Ikbal: "Unutmayın, bu riskli bir görev, ancak bu tesisin sırlarını çözerek kasabamızı ve insanlığı koruyabiliriz. Hazırlıklı olun, plana sadık kalın."

Grup, belirlenen plana göre hareket etmek üzere kararlı bir şekilde hazırlıklarını tamamlar ve tehlikeli tesise doğru ilerler.Grup, terk edilmiş tesise girdiğinde, bina etrafını yeşil sis sarmış bir huzursuzluk atmosferi içindeydi. Tesisin dış görünüşü, zamanın etkisiyle bozulmuştu; duvarlar paslanmış, pencereler kırık dökük durumdaydı. Dışarıdan bakıldığında, bu eski ve gizemli yapı, geçmişte ne gibi olaylara tanıklık ettiğini gizliyor gibiydi.

İçeride, koridorlar sessiz ve gizem doluydu. Yeşil sis, her an bir sürprizin ortaya çıkabileceğini düşündürüyordu. Grup, her adımda dikkatli bir şekilde ilerliyordu.

Telsizden Gelen Konuşmalar:

Ikbal (Güvenlik Lideri): "Ekipler, dikkatli olun. Herkesin grubuyla iletişimde kalmasını sağlayın. Tesiste neyle karşılaşacağımızı bilemeyiz."

Sena (Sağlık Lideri): "Sağlık ekibi, lütfen varsa herhangi bir tıbbi malzeme veya kaynak bildirin. Belki de salgının kaynağını burada bulabiliriz."

Ceyhun (Sosyallik Lideri): "Gruplar arasında birbirimize destek olmalıyız. Eğer bir sorunla karşılaşırsanız hemen haber verin."

Yeşim (Genişleme Lideri): "Genişleme ekibi, lütfen odaları kontrol edin ve herhangi bir önemli bilgiyi derhal paylaşın. Bu sırları çözmek önemli."

Grup, her bir odada dikkatlice araştırma yaparken, tesisin içindeki sessizlik ve sisin ardındaki sırları çözmek üzere birbirleriyle iletişim kuruyordu.Grup, terk edilmiş tesisin içinde ilerledikçe büyük bir odaya rastladılar. Oda, klonlama makinesine benzer karmaşık makinelerle doluydu. Bir köşede neredeyse bir kasaba kadar büyük olan devasa bir televizyon bulunuyordu. Odanın etrafında ise profesörlerin çalıştığı masalar ve notlarla dolu defterler vardı.

Ikbal (Güvenlik Lideri): "Bu odada ne gibi şeyler olduğuna bakmalıyız. Klonlama makineleri ve bu devasa televizyon, belki de zombi salgınının başlangıcına dair ipuçları içeriyor olabilir."

Sena (Sağlık Lideri): "Belki de bu makinalarla ilgili notları inceleyerek, salgının nasıl ortaya çıktığını anlayabiliriz. Ekip, bunları detaylıca inceleyin."

Ceyhun (Sosyallik Lideri): "Herkes, ekip arkadaşlarıyla iletişimde kalmaya devam edin. Bu odada bulunan herhangi bir bilgiyi birbirimize anında aktarmalıyız."

Titreyen YeraltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin