Grup, marketten aldıkları malzemelerle yola devam ederken, şehir dışına doğru ilerler. Yolda, zombi istilası yüzünden terkedilmiş arabalar ve korku içinde bırakılmış evlerle karşılaşırlar. Ikbal, liderlik yaparak güvenli bir bölgeye gitmeye karar verir.
Ikbal (I): "Şehirden uzaklaşıp güvenli bir yer bulmalıyız. İnsanlarla iletişim kurmak ve yardımlaşmak önemli."
Grup, önceden belirlenmiş bir güvenli bölgeye ulaşmak için çaba sarf eder. Yolda, karşılaştıkları zombi tehlikesiyle baş etmek ve sınırlı kaynakları doğru kullanmak zorunda kalırlar. Her an karşılarına çıkabilecek sürprizlere karşı dikkatli olmalıdırlar. Bu zorlu yolculukta, grup sadece zombilere değil, aynı zamanda kendi içsel mücadelelerine de karşı koymak zorundadır.
Ceyhun (C): "Sena, ben hatırladım. Biz o tesisde çalışıyorduk. Ama ne olduğunu bilmiyorum."Sena (S): "Ne? Gerçekten mi? Bir şekilde bu salgınla bağlantılı olabilir miyiz?"
Ceyhun (C): "Evet, o tesisle ilgili hatırladığım bir şeyler var. Ama detaylar net değil."
Sena (S): "Belki orada yaptığımız çalışmalar bu duruma sebep oldu. Bu yüzden salgın başladı olabilir."
Ceyhun (C): "İnsanlar için bir umut olmamız gerekiyor. Belki de bu tesisle ilgili bilgiler bize yardımcı olabilir."
Sena (S): "Evet, Ceyhun. Belki de bu salgının kaynağını ve bir çözümü bulabiliriz. Hadi, tesisle ilgili hatırladığın her şeyi paylaşalım.Yeşim (Y): "Ikbal, Ceyhun, bu tesisle ilgili bir şeyler hatırlayabiliriz.
Ikbal (I): "Doğru, Yeşim. Ceyhun, senin hatırladıkların bize yardımcı olabilir. Ne hatırlıyorsun?"
Ceyhun (C): "Tesis, radyasyon araştırmaları yapıyordu. Ama detayları hatırlamıyorum, zombi salgını nasıl başladı anlamış değilim."
Yeşim (Y): "Radyasyon araştırmaları... Belki de bir şeyler ters gitti ve salgın bu yüzden başladı."
Ikbal (I): "Eğer öyleyse, tesisin içinde salgını durduracak veya kontrol edecek bir bilgi olabilir."
Ceyhun (C): "Hadi, tesisin içine girelim. Belki de orada bu kâbusun sonunu getirecek bir çözüm bulabiliriz."
Yeşim (Y): "Ancak dikkatli olmalıyız, içeride neyle karşılaşacağımızı bilmiyoruz."
Ikbal (I): "Hayır, tesis içeri girmek riskli. Bu tehlikeli bir görev. Bizim amacımız güvenli bir yer bulmak ve hayatta kalmak."
Ceyhun (C): "Ikbal haklı, içeri girmek riskli. Belki de dışarıdan bu salgına dair bilgi bulabiliriz."
Ikbal (I): "hepimiz şehir dışına çıkmalıyız. Güvenli bir bölgeye ulaşıp durumu daha iyi değerlendirebiliriz."
Yeşim (Y): "İyi bir fikir. Dışarıdan bir çözüm bulabiliriz.
Şehrin dışına sonunda çıktılar ama karşılarında ve arkalarında zombi grubları vardı ve herkes korkuyordu ikbal polis silahını çıkardı ve yanındaki yani senaya verdi sena eskiden hobi amaçlı avcılık yapıyormuş ve hiç tereddüt etmeden camdan zobilerin kafasına ateş ediyormuş ikbal arabayı olduğu yerde drift attırıp zombilerin daha hızlı ölmesine yardım ediyormuş dada sonra hiç bir zombi kalmadıktan sonra yola devam etmişler.Grup, şehir dışına çıkıp uzun bir yolculuktan sonra nihayet bir kasaba bulurlar. Kasabanın girişinde küçük bir kulübe durmaktadır. Ikbal, arabayı durdurur ve herkesle birlikte kulübeye doğru yürür.
Ikbal (I): "Görünüşe göre bir kasaba bulduk. Belki burada bir süre konaklayabiliriz."
Yeşim (Y): "Umarım burada insanlar sağ salimdir. Birlikte daha güçlü olabiliriz."
Ceyhun (C): "Haydi, kulübeyi kontrol edelim. Belki de bir barınak veya birileriyle iletişim kurabileceğimiz bir şeyler bulabiliriz."
Grup, kulübeye girer ve içeride eski bir defter ile kırık bir radyo bulur.
Ikbal (I): "Bakalım, belki bu defterde kasabanın son zamanlardaki durumuyla ilgili bir şeyler yazar."
Ceyhun (C): "Ve belki de bu radyo, dış dünyayla iletişim kurmamıza yardımcı olabilir."
Yeşim (Y): "Ah, bu notlar kasabanın yaşadığı şeyleri anlatıyor. Salgından etkilendikleri belli, ama hayatta kalmayı başarmışlar gibi görünüyorlar."
Ikbal (I): "Belki de burada bir süre konaklamak iyi bir fikirdir. Güvenli bir yer bulup daha fazla plan yapabiliriz."
Grup, kasabada bir süre konaklayarak çevreyi keşfeder ve etraftaki tehlikeleri değerlendirir. Defterde anlatılan zombi dünyasının karmaşıklığı karşısında, hayatta kalmak ve insanlık için mücadele etmek zorunda olduklarını daha iyi anlarlar.
Ikbal (I): "Her yerde aynı hikaye gibi. Salgın, insanların hayatını tamamen değiştirdi. Ama burada bir umut ışığı var gibi."
Ceyhun (C): "Evet, belki de burada güvenli bir liman bulduk. Bu süre zarfında birlikte daha fazla dayanışma göstermeliyiz."
Yeşim (Y): "İnsanlığın direnişi burada da devam ediyor. Belki de burada bir şeyler başarabiliriz."
Grup, kasaba içinde daha fazla konuşarak, burada geçirecekleri süreyi planlamaya karar verir. Umarlar ki, bu kasaba, onlara yeni bir başlangıç ve umut getirecektir. İnsanlar geldikçe
Grup bir karar alır ve bu kasabayı geliştirmeye ve insanların evi olmayı sağlamaktır grupda 4 kişi vardır ve o yüzden bu kasaba 4 lider kişi ile yönetilecek bu kasabanın yöneticisi ikbaldir Yönetici, kasabanın gelişimi ve güvenliğini sağlamak adına liderlere bir toplantı düzenler.Yönetici: "Arkadaşlar, burada bir araya gelerek güçlü bir topluluk oluşturduk. Güvenlik, Sağlık, Sosyallik ve Genişleme alanlarında birbirimize destek olmalıyız."
Ikbal (Güvenlik Lideri): "İlk olarak, güvenliğimizi sağlamak da önemli. Nöbetçi ekipler kurmalı, savunma sistemlerimizi güçlendirmeliyiz."
Sena (Sağlık Lideri): "Evet, sağlık alanında daha iyi bir altyapı kurmamız gerekiyor. Hastalıklara karşı önlemler almalı ve ilaç temini sağlamalıyız."
Ceyhun (Sosyallik Lideri): "Topluluk arasındaki dayanışmayı artırmalıyız. Etkinlikler düzenlemeli, insanların birbirleriyle bağlantı kurmalarını teşvik etmeliyiz."
Yeşim (Genişleme Lideri): "Ayrıca, kasabayı genişletmeli ve kaynaklarımızı artırmalıyız. Yeni gelenlere kapılarımızı açmalı ve onları kabul etmeliyiz."
Ikbal: "Bu adımlarla, kasabayı daha güvenli ve sürdürülebilir bir yer haline getirebiliriz. Her lider, kendi alanında en iyi çözümleri aramalı."
Sena: "İnsanların bu zor zamanlarda birbirine güvenebileceği bir yer yaratmalıyız. Hep birlikte başarabiliriz."
Ceyhun: "Evimiz burası ve burayı daha iyi bir yer yapmak için el birliğiyle çalışmalıyız. İnsanlığın umudu burada yeşerecek."
Yeşim: "Bu topluluk, birbirine dayanarak, bu zombi dünyasında bir ışık olabilir. Hep birlikte başaracağımıza inanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Titreyen Yeraltı
MaceraTitreyen Yeraltı: Reactorun Gölgesindeki Zombi Salgını Gizli bir nükleer tesis, bir reaktör kazasının ardından sessizce zombi kıyametinin fitilini ateşler. Radyasyonun etkisiyle ölüler, yeniden hayata dönerken, tesisin çevresindeki şehirde panik ve...