iyi okumalarrr
buralara pırıltılar koyunn🌟🌟🥸
Sonunda bungalowlara varmıştık, arabadan inip birkaç poşeti elime aldım. Deniz sesi geliyordu, en son Uraz'ın beni kaçırttığı gün sahildeydim.
Sahiden, o kız onlara yardım etmişti. Kimdi acaba?
Beraber bungalowun bahçesine girdiğimizde güzel temiz ve kapalı bir bahçe içinde jakuzi ve havuz vardı. Bungalow ahşaptan üçgen şeklinde yapılmıştı ve havuzun denize bakan kısmında mahremiyet açısından koyu renk bir muşamba vardı.
"Beğendin mi güzelim?" dediğinde başımı salladım.
"Çok güzel." dedim. "Ama çiftler buralara balayına geliyor, sen hayırdır?" dedim gülerek ve kaş göz yaparak.
"Belki bizim için de balayı olur." Göz kırpıp içeri gitmişti. Dediğiyle tek kaşımı kaldırıp ben de içeri geçtim poşetleri bırakmak için.
İçerisinda ufak bir mutfak, beyaz ve siyah uyumlu eşyalar, küçük bir merdivenin sonunda ve mutfağın üstünde iki kişilik yatak sığacak kadar bir alan vardı.
Poşetleri bırakıp banyoya ilerledim ve açtım kapıyı, mütevazı ve tatlı bir banyoydu. Boğucu lükslükteki garip banyolara benzemiyordu. Ellerimi yıkayıp banyodan çıktım.
"Aç mısın? Bence önce biraz havuza girelim."
"Soğuk olmaz mı?" dediğimde cıklamıştı. "Isıtmalı."
Kafamı sallayıp çantama ilerledim, yanıma bikini tabiki almamıştım çünkü nerden bilecektim. "Uraz," dedim, "Bana bir tane tişörtünü verir misin? En bolunu."
Bir şey söylemeden çantasını kurcalayıp bir tişört çıkardı ve bana uzattı. Banyoya girip altımdaki eşofmanı ve üstümdekini çıkardım, iç çamaşırlarımla kaldığımda hafif soğuk hissedip irkildim. Tişörtü üstüme geçirdiğimde dizimden bir karış yukarıdaydı. Kıyafetlerimi koluma alıp salona çıktım ve koltuğa bıraktım, Uraz'ı göremediğimde havuza baktım ve oradaydı. Üstü çıplaktı ve altında şort vardı.
Yanına doğru gittiğimde gözleri beni bulduğunda gülümsemişti, gülümsemesine karşılık verdim.
"Bu arada yüzme bilmiyorum." dediğimde gülümseyip yanağımı öptü.
"Ben öğretirim. Ama önce beraber atlayalım mı? Tutarım seni zaten."
"Olur." dedim, biraz tırssamda 'aman' diye geçirdim içimden. Yanımda Uraz vardı, bana bir şey olmasına izin vermezdi zaten.
Elimi tutmuştu ve beraber havuzun tam dibine gelmiştik.
"Üç dediğimde zıplayıp atlıyoruz, nefesini de tut." dediğinde olumlu anlamda kafamı salladım, heyecanlanmıştım bir anda.
"Bir."
"İki." Nefesimi tutmaya başlamıştım.
"Üç!" dediğinde zıplayıp onunla beraber havuza atladım, havuzun içinde elleri çıplak belimden tutup beni suyun üstüne çıkardı.
"Çok güzeldi!" dedim heyecanla. "Bir daha yapmak ister misin?" demesiyle hemen tekrar başımı salladım. Ellerini belimden ayırmadan beni havuzun kenarına getirip havuzdan çıkmama yardım etti. Kendi de çıktığında tekrar elimi tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖZ KURUSU
Science Fiction"Etrafa dağılacak küllerimiz." Eflal Çakır & Uraz Büyükalp - Başlangıç Tarihi / 28.06.2022 📌 (Yayımdan kaldırılmış, tekrar düzenlemeye alınmıştır.)