İyi okumalar 💜
Tüm gece korkudan meraktan uyuyamadım.
Fatih beni her seferinde şaşırtmayı başaran biri babamla ne konuşacağını bilmiyorum ama meraktan çok korku var içimde.Evet ben onunla mecbur evlenecektim ama babama ters birşey söylerse ve bunun suçlusu olarak beni görüp kendilerince ceza verirlerse ben ne yaparım artık dayanacak gücüm kalmadı.
Odamdan çıkmamıştım yemek yemedim babamla karşılaşmamak için tuvallete bile gitmedim.
Odamızın kapısı çalındığında korku ile yerimde kalakaldım. Berivan içeri girip"Fatih geldi." Dediğinde içimdeki korku büyüdü. Elim ayağım titremeye başladı.Stres yaptığım zaman ortaya çıkan mide bulantım yine boy gösterdi.
"Tamam geliyorum." Hızlıca konuştum ve arkama döndüm. Pijamalarımı degistirme gereği duymadan saçlarımı topladım ve çıktım odadan.Oturma odasında babam ve Fatihin konuştuğunu ögrendigimde paniğim çoğaldı.
Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapatarak Allah'a dua ettim. Allah'ım lütfen bu sorunun içinden daha fazla yara almadan kurtulayım lütfen. Amin.İçeri geçmeden mutfağa gittim bir bardak soğuk su içtim. Tekrar derin bir nefes aldım ve içeri doğru yürüdüm. Adımlarımı atarken bile zamanın durmasını istiyordum.
Kapıyı açtığımda tüm gözler bana döndü. Kimseye bakmadan boş koltuğa geçip oturdum. Fatih tam karşımda oturuyordu elinde ise bir çay bardağı vardı. "Dediğim gibi Mahmut bey böylesi daha iyi olucak." Fatihin dediği ile başımı önümden kaldırdım ve Fatih'e baktım göz göze gelmeyi beklemiyordum.
"Fatih oğlum öyle de ne aceleniz var?" Sanırım düğünü erkene alma konusundan bahsetti Fatih.
"Ben böylesini daha uygun gördüm. Zaten anne ve babamla beraber yaşayacağız bir ev veya çeyiz sorunumuz yok uzatmanın anlamı da yok." Fatihin bu kadar net ve kararlı olacağını hiç düşünmemiştim.
"Daha Elva reşit olmadı. Resmî nikah kıymayı düşünmüyor musun?" Annemin sorduğu soru ile yavaşça anneme dönüp baktım. Hadi ama anne çokta umurundaydı.
"Elva 2 ay sonra reşit oluyor zaten sizin izin imzası atmanız yeterli." Araştırıp gelmiş.
Kimse benim fikrimi sormayı akıl edemiyor nedense korktuğum için konuşmamaya çalışıyorum."Elva'ya soralım, Elva dün konuştuk zaten annene ve babana anlatmak ister misin?" Fatihin sesi ile hemen gözlerim kocaman açıldı.
Neden dedin şimdi bunu ne anlamı vardı? Derin bir nefes çektim içime ve Fatih'e baktım. Allah seni bildiği gibi yapsın."Eee şey biz konuştuk yani böylesini uygun gördük."kısaca konuşup önüme döndüm.
Babam anlamaz şekilde yüzüme baktı.
Ben bir daha başımı kaldırmak istemedim. O kadar utanıyordum ki. Evlenmek istemiyorum diye kendini paralayan ben değilmişim gibi şimdi düğün tarihini erkene almalarını istiyorum."Biz kasım ayı bitmeden bu düğün işini halledelim." Fatihin bu kadar aceleci davranması babamı iyice şüphelendirmeye başladı.
"Bu acele neden Fatih oğlum?" Babamın şüphe dolu sesi ile sorduğu soruyla Fatih sırıttı. İlk günden beri bu imaları Fatihin hoşuna gitmiyordu.
"Bakın Mahmut bey, Elva sizin için neyi ifade ediyor bilmiyorum ama Elva benim eşim olacak.
Onunla konuşurken ona kötü davranırken veya kötü davranmayı bile düşünürken bunları unutmayın. O her ne kadar Elva Demir olarak doğduysa da Elva Kara olarak hayatını devam ettirecek. Bu konuşmam sadece size değil. Elva'yı üzmek isteyen veya üzmeyi aklından geçiren herkese.
Benim herşeyden önce kariyerim ve soyadım gelir. Elva'ya yapılan her saygısızlık benim soyadıma yapılmış sayarım. Ve bu gerçekten hiçbiriniz için iyi olmaz." Fatihin söyledikleri ile hepimiz kalakaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN BANA
Teen Fictionhayatı elleri arasında kayarken sadece izleyebilen bir genç kız ve onun kayan hayatını elleriyle tutup ona tekrar sunan genç bir adamın hikayesi