İyi okumalar 💜
Bu gün bekarlığa veda partisi için dışarı çıkacaktık.
Babam nasıl izin verdi bilmiyorum ama çok şaşırmıştım.
Fatih'in insanlar üstündeki ikna kaabiliyeti vardı evet ama bu kadarını bende beklemiyordum.
Zaten babama yemek yiyecegimizi söylemiş annem Berivana anlatmış.
Zaten Berivan da gelip bana anlattı.
Anlatmazsa döverim onu hem kendi düşündüğüme güldüm.
Bu gün hazırlanmak istiyordum. Ama babam arıza çıkarabilir derin bir off çektiğim sırada Berivan odaya gülerek girdi.
"Hazır mısınız gelin hanım?" Söylediğine göz devirdim.
"Yok ya acelesi yok çekerim üstüme birşeyler." Dedim. Abartmaya gerek yoktu.
"Saçmalama yaa!" Diye bağırdı.
"Bağırma." Dedim kısık sesle.
"Ben sana kıyafet seçicem." Dediği ile başımı olumsuz anlamda salladım.
"Gerek yok." Dedim. Içimde değişik bir huzursuzluk vardı.
"Ya lütfen lütfen." Masum masum konuşunca derin bir nefes aldım ve ofladım.
"Abartma ama." Kısaca cevap verip yatağıma geçip oturdum.
"Babamlar bu akşam yusuf amcamlara gidicek." Hem gardıroptan kıyafet bakıp hem konuşuyordu.
"Sebep?" Diye sordum.
"Büyük oğlu ile tartışmış." Dedi kısaca.
Amcamın oğulları ile tartıştığını ilk defa duyuyordum.
"Sebep?" Gerçekten merak etmiştim.
"Ne biliyim ama ara bulmak için gidecekmiş annem de gider belki geç bile dönerler." Dedi.
Başımı salladım ve tekrar önüme döndüm.
Kısa bir süre sonra Berivan elinde siyah elbise ile bana döndü.
"Ne bakıyorsun Berivan bunu giymem o kadar da değil." Dedim.
"Yaa saçmalama Elva." Elinde uzun diz altıma kadar inen uzunluğunda siyah kolları tüllü olan
Düz şık bir elbiseydi sadece düğünlerde böyle giyinmemize izin veren babam bunu giydigimi görse gerçekten kızardı."Olmaz babam görürse kızar." Dedim net bir sesle.
"Ya görmez onlar bizden önce çıkarlar." Dedi.
"Bu işin dönüşü var Berivancım." Dedim. Sonuçta illa babam beni görürdü.
"Ya birşey olmaz olmaz." Dedi tekrar ısrarla.
Bu kız neden bir şey istediği zaman olmayan kadar susmuyordu ki?!Derin bir nefes aldım ve "Hayır." Dedim.
"Bende evet dedim Elva." Dedi tekrar.
Ayağa kalkıp gardrobun önüne geçtim. Şuradan birşeyler giysem yeterli olur.
"Yemin ederim Elva seni parçalarım. Bunu giy ya ölür müsün?" Sesi hem çok sinirli hem çok bıkkın geliyordu.
"Berivan o çok abartı olur." Dedim kısaca. Ben böyle şeylerin içinde rahat edemiyordum.
"Ya bekarlığa veda partisi için abartı olmaz ki hem ne giyeceksin pijama mı?" Dedi.
Gözlerimi sinirle açıp adım adım yaklaştım.
"Sakın bir daha pijamalarıma laf atma." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN BANA
Teen Fictionhayatı elleri arasında kayarken sadece izleyebilen bir genç kız ve onun kayan hayatını elleriyle tutup ona tekrar sunan genç bir adamın hikayesi