38.BÖLÜM

23 3 49
                                    


İyi okumalar 💜

Başımı Fatihin omuzlarına yaslamış öylece uzanıyordum. Dün geceden beri uyuyamamıştım. Heyecan tüm bedenimi ele geçirmişti. Mutluydum tek taraflı duygular beslemekten korkuyordum ama öyle değildi. Fatihin gözlerine bakınca endişelerimin ne kadar gereksiz olduğunu anlıyordum.

Kendimi geri çekmek istemiyordum ama utanıyordum.

Fatih yavaş yavaş hareketlendi. Kendimi yavaşça geri çektim. Fatih ellerini belime atarak çekilmemi engelledi. Gözlerini açtı ve gülümsedi. 

"Günaydın güzelim." Dedi boğuk bir sesle.

"Günaydın." Gözlerime bakarak çeneme bir öpücük kondurdu.

"Bu gün günlerden ne?" Diye sordu bir anda.

"Çarşamba. Niye ki?"

"Bebeğim söylemeyi unuttum. Bu gün katılmamız gereken bir davet var."

Hitap şekline kalbim hızlandı söylediği şeyleri idrak etmem zaman aldı.

"Ne daveti?"

"Aslında çokta önemli değil. Eski ortağımızın oğlu evleniyormuş önceden kabul etmiştim ama istemezsen gitmeyiz."

"Hayır hayır önceden kabul etmişsin gitmezsen ayıp olur. Kaçta gidicez peki?"

"Akşam çıkarız.  Elçinde gelicek zaten sıkılmazsın."

"Sen yanımdayken sıkılmıyorum ki." dedim utangaç sesle. Fatih çok güzel sözler hak ediyodu ama ne diyeceğimi nasıl konuşacağımı bilmiyordum acemiydim.

"Hım sıkılmıyor musun?" Dedi ve başını boynuma gömerek ufak ufak öptü.

Sakince öpüyor bir yandan da belimdeki elini yavaş yavaş hareket ettiriyordu. Mayıştığımı hissedince başımı biraz geriye yatırarak ona daha çok alan tanıdım.

"Evet sıkılmıyorum." Elimi ensesine atarak usulca okşadım. Boynumdaki dudakları önce çeneme ordan da dudaklarıma doğru yavaş yavaş geldi.

Yumuşak dudakları dudaklarımı usulca öpüyordu. Bu an sonsuz kalsın istedim. Böylece  kalıp tüm hayatımı Fatihin iki dudakları arasına hapsetmek istiyordum.

Bir kez daha alt dudağımı emdi ve geri çekildi. Ellerimi yavaşça indirdim. Yanağıma son kez bir öpücük kondurdu ve ayağa kalktı. Kendine kıyafet seçtikten sonra banyoya girdi.

Öpüşünün etkisiyle mayışmış şekilde yatakta yan yattım. Daha sonra geç kalacağımı düşünerek çıktım yataktan. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Alt dudağıma bakınca gözlerim şokla açıldı. Gözle görülür şekilde belli olan yarayı nasıl kapatacağımı bilmiyordum.

Fatih banyodan çıktı gömleğinin düğmelerini kapatıyordu. Açıkta kalan esmer teni dikkatimi çeksede hemen gözlerimi çekerek gardıropa yöneldim.

Bir kaç parça kıyafet aldım. Zaten akşam gidecektik şimdiden giyinmenin bir anlamı yoktu. Kıyafetleri alarak bende banyoya girdim.

Hızlı bir duş alarak üstümü giyindim ve çıktım banyodan. Fatih elinde telefonla yatakta oturuyordu. Beni görünce telefonu kapattı ve ayağa kalktı. Beraber aşağa indik.

Elçin tam karşımda oturmuştu. Dün gece nasıl basıldığımızı hatırlayınca yanaklarım kızarmıştı. Dün gece ne için geldiğini merak ediyordum ama sormaya çekiniyordum. Ben neden bu kadar utanıyordum ki çok saçma. Sonuçta Fatih benim kocam ve onu öpmem çok doğal.

Kendi kendime konuşmak basitti. Konu icraata gelince iç sesim yok oluyordu. Ben yemeğimi  yerken Fatih ayaklandı. Bende onunla beraber kalktım. Kapıda çeketini giyerken onu izledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜVEN BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin