21.BÖLÜM

41 9 1
                                    


İyi okumalar 💜

Dün geceden beri kusmaktan midem ağzımdan çıktı.
Daha önce böyle bir mide bulantısı yaşamamıştım. Dün gece içtiğim o kokteyller aklıma geldikçe daha çok midem bulanıyordu.

Derin bir nefes aldım ve tuvalleten çıktım. Lavaboda ellerimi yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım. Sararmıştım resmen.

Mutfağa gidip birşeyler atıştırmak istiyordum ama kokusu gelirse tekrar kusabilirdim.

Bu kararımdan vazgeçip odama geçtim.
Dün gece annem ve babamla karşılaşmamamız çok iyi olmuştu. Sabah uyandığımızda ise  ben yanlarına gidememiştim.

Yatağa geçip sırt üstü uzandım. Ve tavanı izlemeye başladım.

Herşey çok sıkıcıydı hayatım çok saçma yerlere gidiyordu. Evliliğime günler kaldı. Ve ben bunların hiçbirine hazır değildim.

Tekrar midemin bulandığını hissetiğim gibi hızla ayaklandım ve tuvalette doğru koştum. O sırada babamın konuşmalarını duyuyordum.

"Ne yediniz Berivan dışarda bu kızın hali Ne?" Diye sordu.

"Yemek yedik baba ne yiyicez." Dedi kısık sesle.

Tuvalleten çıkıp ellerimi yıkadım. Babam beni kapıda bekliyordu.

"Ne yedin dışarda bu hale geldin." Sorduğu soru ile gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.

"Şey baba ben biberli salata yedim biliyorsun biber midemi bozuyor o an çok güzel görünüyordu diye yedim. Böyle olacağını tahmin edemedim." Ayak üstü uydurdugum yalan ile Berivan bile şok olmuştu.

"İyi halt ettin Elva. Hastaneye götüreyim mi seni?" Diye sordu bu defa.

"Yok baba gerek yok." Dedim ve mutfağa geçtim.

En azından tuzlu bir ayran iyi gelirdi.
Tuzlu ve limonlu bir ayran yapıp içtim mide bulantısını az da olsa gidermişti.
Biraz hava almak istiyordum ama nereye gideceğimi bilemiyordum.

Dama çıksam iyi olur diye düşünerek Berivana seslendim.

"Bero! Dama çıkalım mı?" Diye sordum yüksek sesle.

"Damda ne yapcaz be?" Diye sordu anlamayarak.

"Hava alırdık biraz." Dedim kısaca.

"Olur çıkalım." Dedi ve önden yürümeye başladı.

Dama çıkıp gökyüzüne baktım ve derin bir nefes çektim ciğerlerime.

Hiç konuşmadan sadece gökyüzünü izledim havalar iyice soğumaya başlıyordu. Gökyüzü koyulaşmıştı.

"Dün o çocuk kim di Elva?" Berivanın sorusu ile gözlerimi gökyüzünden çekerek ona baktım.

"Arda orta okuldaki çocuk anlatmıştım hatırlıyor musun?" Dedim.

Sadece başını salladı devam ettim.
"İşte o geldi nasılsın ne yapıyorsun diye sordu ben kısa kestim konuşmadım zaten başım çok ağrıyordu hayal meyal hatırlıyorum. Ellerini omuzuma indirip bir içki ısmarladı. Tabi ben omuzlarımı hızla çektim. Fatih benden hızlı cıktı ve o ellerini indirdi." Uzun uzun açıkladım.

"Fatih enişte dokundu diyince aklıma farklı şeyler geldi." Dedi.

"Temas konusunda ne kadar hasas olduğumu biliyorsun. Fatih bu konuda benden daha hasas ben zaten izin vermem böyle birseye ama çok sinirleniyor kendini kaybedecek kadar sinirleniyor." Dedim. Onunla bu konu hakkında konuşacaktım. Tabi insan gibi oturup konuştuğumuz zaman.

GÜVEN BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin