16.BÖLÜM

28 9 1
                                    

İyi okumalar 💜

Fatih'in aramasını asla beklemiyordum. Berivan da beklemiyor olacak ki yüzüme şaşkın şaşkın bakıyordu.

İlk arayıp konustuktan sonra telefonu ben kapattım bu hareketimle Berivan kahkaha atıp üstüme atlamıştı. Daha sonra telefon tekrar çalınca bu defa panik yapmadım. Zaten konuşmak istemeyen oydu sorun yok.

"Gidiyoruz o zaman?" Berivan sorarcasına konuşunca hafifçe başımı salladım.

"E ben gidip babamlara söyliyim o zaman." Dedi ve hızla cıktı odadan.
Evde olmayacakmış nereye gidecek acaba kendi kendime konuşmaya başladım.

Her neyse ya nereye giderse gitsin onu görmek istemiyordum. Benim için değeri olmayan insanların ne dedikleri ile pekte ilgilenmem ama Fatih'in dedikleri beni üzmüştü.
Çünkü onunla aynı durumda olduğumuzu biliyordum ve o yüzden ona değer veriyordum.

"Ne giyiceksin?" Berivan konuşarak içeri girdiğinde omuz silktim hiç düşünmemiştim.

"Çekerim üstüme birşeyler." Dedim.

"Saçmalama ya valla sen böyle konuşunca ağzına iki tane yapıştırmak istiyorum." Berivanın dediğine güldüm bıktı benden.

"Tamam Berivan tamam." Tartışmak istemiyordum.

Saate baktığımda akşama 2 saat kalmıştı. Gerçekten gitmek istemiyorum ama Fatih'in dediğinde göre Gülcan hanım hazırlık yapmış onu kırmak istemem.

"Bak bence bunu giy." Berivan gardırobu karıştırarak bana döndü elinde
Siyah kumaş bol paça bir pantolon üstünde gece mavisi bir gömlek vardı. Gerçekten güzel duruyordu. Ama sorun şu ki gömleğin göğüs bölümü çok az açıktı bu beni rahatsız eder diye düşündüğüm için sadece pantolunu elime aldım. Gardıropun önüne geçerek içine baktım.

Saten bej rengi çok hafif parlak kumaş olan gömleği elime aldım. Tam bel hizasında kesilmiş gerçekten güzel görünüyordu.

Üstümü giyindim saçlarımı hafif dalgalı şekilde şekillendirip omuzlarıma düşmesine izin vermiştim.

Makyaj yapmak istemiyordum ama Berivan çok ısrar etti ve ben kabul etmeyen kadsr susmadı.
Aşırrı hafif bir makyaj yapmıştım. Parfümde sıktıktan sonra tamamen hazırdım.

Annem uzun Siyah bur elbise ve siyah bir eşarp takmıştı babam beyaz gömlek lacivert pantolon giymişti. Berivan ise kot pantolon yeşil bir gömlek giymişti ailecek şık duruyorduk.

Babam abimin arabasını ödünç almıştı bizim de arabamız vardı ama son borçlardan sonra satmak zorunda kalmıştık.

Babam arabayı hızla sürerken ben arkada oturmuş panikle tırnaklarımı yiyordum.
Eğer Fatih evdeyse geri dönemezdim.
Surat asarak oturmak da istemiyordum.
Berivan panik yaptığımı anlamış olacak ki ellerini bacaklarıma koyarak bana baktı hafifçe gülümsedi. Gerçekten bu kız iyiki vardı.

Evlerine geldiğimizde babam arabayı park etti ve indik. Gelirken yoldan babam tatlı birşeylerde almıştı.

Bende Gülcan hanımı arayıp geleceğimi söylemiştim.

Arabadan inip önden yürümeye başladım. Daha önce geldiğim için babam bana önde yürümemi söylemişti.

Kapıyı yavaşça tıklatım ve açılmasını bekledik.
Çalışan kadın kapıyı açıp gülen bir yüzle
"Hoş geldiniz buyrun." Dedi ve kapıyı tam açarak yan tarafa geçti.

"Hoş bulduk teşekürler." Dedim ve önden içeri geçtim. Fatih yoktu annesi ve babası ayakta bizi bekliyordu sadece.

"Hoş geldiniz!" Gülcan hanımın neşeli sesi ile yanına giderek ellerinden öptüm.

GÜVEN BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin