İyi okumalar💜Günlerim aynı sıkıcılığı ile devam ediyordu.
Tabi terk fark var evlenmem gibi küçük bir fark.O akşam yemeğinin üstünden 5 gün geçti ve ben o günden beri Fatih'le ne konuştum ne de görüştüm.
Ona karşı kırgınlık veya kızgınlık yok içimde ama ne konuşacağımı bilmediğim için uzak kalmayı tercih ediyordum.
Elçin ile konuşuyorduk gerçekten çok tatlı kibar hoş bir kadın ve gerçekten çok güzel dış görünüşüne rağmen aşırı komik ve sıcak kanlı dışarda onu tanımadan görseydim aşırı egoist derdim ama gerçekten göründüğü gibi değil ve ben onu çok sevdim.
Bu gün gelinlik bakmaya gidecektik.
Elçin ile konuştuğumda annesinin gelmeyeceğini sadece Fatih'i göndermek istediğini söyledi ama ben çok ısrar ettim diye o da gelicek.Fatih ile yanlız kalmak istemiyordum. Berivanı ikna edip onu da hazırlanmak için odaya gönderdim.
Bende hazırdım siyah pantolon ve siyah bir gömlek giymiştim. Berivan sonunda odadan çıktığında onu bir süzdüm.
Dizlerinin altına kadar inen siyah bir etek üstüne pembe bir tişört gimişti.
Saçlarını duzlestirmisti ve gerçekten her zamanki gibi çok güzel görünüyordu.Hazırlandıktan sonra oturma odasına gittik ve Fatih'i beklemeye başladık.
Babam çay içiyordu bizi gördükten sonra kısa bir süre süzdü."Gelinliğin nişan elbisen gibi olmasın." Önüne dönerek konuştu uzun zamandır gözlerime bakmıyordu.
"Bilmem düşünmem gerekiyor hoşuma ne gider bilemem." Dedim. Fazla cesaret başımı belaya sokacak ama hayırlısı.
"Elva sen beni delirtmek için mi böyle konuşuyorsun almıyım seni ayağımın altına." Babamın bu tehditleri artık beni korkutmuyordu.
"Zaten düğünden önce dini nikâh kıyılacak baba günahı Fatih'in boynuna." Söylediğim ile gülmeden edemedim.
Babam başını sabır dilenir gibi salladığı sırada telefonum çaldı.
'FATİH' arıyordu."Alo" dedim kısık sesle
"Kapıdayız." Ve kapanan bir telefon.
Sabır ver Allahım sabır.Ayaklanıp babama baktım." Gidiyoruz." Dedim be beklemeden kapıya yöneldim.
Kapıyı açıp etrafa bakmaya başladım kapıda 'RANGE ROVER' beyaz bir araba vardı ama tekrar yanlış bir araba vakası yaşamak istemediğim için tekrar aradım.
Telefon ilk çalışta hemen açıldı.
"Beyaz araba Elva." Dedi.
Ben konuşmadan anlamasına şaşırmıştım.Berivanı kolundan tutarak arabaya doğru yürüdüm.
Elçin arka koltukta oturmuştu.
Bende hemen öndeki kapıyı açıp bindim."Selammm Günaydın!" Elçinin neşeli sesine büyükce gülümsedim.
"Günaydın." Dedim aynı neşeli ses ile Berivan da aynı şekilde karışlık verdi ve araba çalışmaya başladı.
Fatih bırakın konuşmayı gözünü bile bize çevirmiyordu.
"Ay Elva bir kataloga baktım çok güzel gelinlikler var valla evlenmeye özendim." Elçin gülerek konuşunca
Bende dayanamadım ve güldüm."Evlen Elçin senin düğününde oynarız." Dedim şaka ile karışık. Hemen kulaklarını çekip arabanın kapısına elini iki defa vurdu.
"Şaka yaptım Allah korusun. Ben erkek dırdırlı ile uğraşamam." Bu defa dediğine dayanamadım ve kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN BANA
Teen Fictionhayatı elleri arasında kayarken sadece izleyebilen bir genç kız ve onun kayan hayatını elleriyle tutup ona tekrar sunan genç bir adamın hikayesi