37.BÖLÜM

30 3 5
                                    


İyi okumalar💜

FATİH'TEN...

Sabah gözlerimi açtığımda Elva yatakta yoktu. Şaşırmamıştım. Gözleri her ne kadar cesur olursa olsun o bir o kadar çekingendi. Dün gece beni öpmesini beklemiyordum. Bu beni şaşırtmıştı.

Sonrasında belime sarıldı ve ağlamıştı. Saçlarını okşayarak anlından öpmüştüm. Biraz sakinleştikten sonra yatağa geçmiş uyumuştuk.

Şimdi de benden kaçmaya başlamıştı. Yüzümde uzun zamandır uzak kaldığım gülümsemeyle çıktım yataktan.

Banyoda işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinerek aşağa indim. Herkes kahvaltı sofrasındaydı. Elva geldiğimi görünce başını önüne eğdi ve ayaklandı.

"Nereye kızım?" Annemin sorusuyla durup bana baktı ve konuştu.

"Doydum efendim size afiyet olsun." Dedi ve önümden geçerek yukarı çıktı. Bu hâline gülümsedim.

Sofraya hiç oturmadan tekrar yukarı çıktım. Odaya girdiğim gibi aceleyle banyoya girdi. Arkasından gitmek istedim ama onu biraz rahat bırakmanın daha iyi olacağını düşündüğüm için arkasından gitmedim.

Tekrar odadan çıktım ve aşağa indim. Arkamdan telefonla konuşarak inen Elçine baktım. O sırıtıyor muydu yoksa bana mı öyle geliyordu.

Kaşlarımı çatarak merdivenden inmeye devam ettim. Onunla bu konuyu daha detaylı konuşacaktım.

"Elçin sen benimle gel."

"Niye ki?"

"Sebebi yok. Benimle gelmeni istiyorum."

"Tamam." Dedi omuz silkerek.

Evden çıkıp arabaya bindik. Normalde susmayan Elçin şimdi konuşmuyordu. Bunda bir sorun var. Kırmızı ışıkta durunca hafifçe ona döndüm. "Bana anlatmak istediğin birşey var mı?" Küçüklüğünden beri bu soruyu sorduğumda herşeyi anlatan kardeşime baktım.

"Hayır yok abi."

"Her ne olursa olsun yanında olduğumu bil. Benden hiçbirşey gizleme tamam mı?" Bu konuşmayı çok sık yaptığımız için Elçin sorgulamamıştı. Başını salladı sadece.

Şirkete kadar bir daha ne ben ne de Elçin konuşmadık.

Odama geçip mailleri kontorl ettim. İki gün sonra Elçin ve Mehmet ihale için gideceklerdi. Ben her ne kadar ısrar etsemde gitmemem konusunda çok çabaladılar. Benim için söylediklerini biliyorum o yüzden daha fazla ısrar etmedim. Çok iyi iş çıkaracaklarını da biliyordum.

Merve konusuna gelirsek. Onunla ben konuşacaktım ve verilerimizi yaymaktan şikayet edecektim. Şimdi de onunla özel konuşmak istediğimi söylemek için aryacaktım.

Çalan telefon hemen açıldı. "Alo Fatih?"

"Şirkette misin?"

"Evet. Bir sorun mu var?"

"Dışarda bir kahve içelim mi? Şirket hakkında fikrini alacaktım."

"Tabi tabi nereye gelmemi istersin?"

"Konum atarım." Dedim ve telefonu kapattım.

Ayağa kalktım ve önce polisi aradım sonra da Merveye konum attım. Odadan çıkarak aşağı indim ve arabama binerek Konum attığım yere doğru sürmeye başladım.

**
Söylediğim yere gelmişti. Sabah üstünde olam kıyafetleri yoktu. Ve makyajı abartarak karşımda duruyordu. Bu hâline acıdım. Yıllardır bana olan ilgisinin farkındaydım. Hiçbir zaman o gözle bakmadım. Aramıza mesafe koydum.

GÜVEN BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin