IV.Bölüm ♣

325 56 40
                                    

♣ ♣ ♣

"Hâlâ konuşmadı mı?"

Bir ses dikkatimi böldü.

"Hayır, efendim."

"Peki konuşturmak için her yolu denediniz mi?"

"Vajinasına vibratör sokmak dışında evet, her şeyi denedik."

"Peki neden onu da yapmadınız?" dedi adam. Ardından pis bir şekilde bana baktı ve gülümsedi. Korkuyla titredim ve geriledim, bana iznim dışında artık kimse dokunamazdı.

"Hayır..."

"Ne oldu? Bakıyorum da bir anda İtalyancayı sökmüş gibisin."

"Bana dokunamazsınız!" diye bağırdım. "Sizi öldürürüm!"

"Polis memurunu tehdit etme suçunu da dosyana ekleyeceğim." Adam başını aşağı yukarı onaylar biçimde salladı ve bana bir tokat daha patlattı. Artık suratım acıyordu ve yere kan kusmak üzereydim. "Seni konuşturana kadar tokatlamamı mı yoksa sikimi yalamayı mı tercih ederdin?"

"Bırakın beni."

"Sana bir soru sordum!" diye bağırdı adam. Saçlarımı biraz daha çekiştirirse, ellerinde kalacaktı. 

Gözlerimi kapattım ve dizlerimin üzerinde doğruldum.

"O leş sikini yalamaktansa, ölürüm daha iyi!"

"Ben de öyle düşünmüştüm." dedi adam. Ardından bir tokat daha attı ve bu tokatın etkisiyle, tamamen yere serildim. Başımı çok sert bir şekilde zemine çarpmıştım ve bileklerim, bedenimle birlikte güçsüz düşmüştü.

"Ağzın değil belki ama bu sikimi almak için çok uygun yerlerin var-"

"Ona dokunmayacaksınız."

Bir ses üzerine eklendiğinde, gözlerimi yavaşça araladım fakat bilincim gidip geliyordu.

"Anlayamadım?" dedi adam. "Sen daha demin bana ne dedin?"

"Ona dokunmayacaksınız, dedim."

"Sen kiminle konuştuğunun farkında mısın?"

"Ben gayet farkındayım, Baş komiser Gustavo Kavor. Fakat siz kiminle konuştuğunuzu unuttunuz galiba?"

"Askeri istihbarat biriminin yegâne incisi." dedi adam, alaycı bir şekilde. "Seni başımıza getirerek hata yaptığımızı mı söylüyorsun, Lorénzo Cavallo?"

"Söylemek istediklerim gayet belli. Kıza dokunmayacağınızı söylüyorum."

"Yoksa onu, kendin için mi rezerve ettin?" gülümsedi. "Biraz paylaşımcı olmalısın, seni kibirli adam."

"Başında da belirttiğim gibi. Burada benim sözüm geçer, Bay Kavor."

"Eh, doğru söze ne denir?" dedi adam. Ardından üzerimden geri çekildi. En azından ben böyle hissetmiştim. "Yinede Lorénzo... Bak ne diyeceğim. Herkesin içinde bir Rus fahişesiyle bu kadar ilgilenmemelisin. Zayıf düştüğünün sanılmasını istemeyiz."

"Sorun yok, Kavor. Bunu düşünenleri tek tek öldürürüm ve sorun çözülür." dedi Lorénzo.

Duyduğum son ses buydu. Ardından ayak sesleri çoğaldı ve odayı terk ettiler. Yerde kaç dakikadır yattığımı bilmiyordum fakat bana doğru gelen eller, son anda duraksadı.

"Kalkabilecek misin?" 

Tanrı aşkına, neden benimle Rusça konuşuyordu?

"Hayır." dedim. "Burada kalmak istiyorum."

RUS BEBEĞİ. +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin