♣ ♣ ♣
Bacaklarımı karnıma çektim ve sırtımı, hemen arkamda konumlandırılmış duran ada tezgâhın gövdesine yasladım. İçeriye dolan soğuk hava ve rüzgâr, aldatıcı bir edayla salonun içerisini gezdi ve karanlıkta görünmeyen gözleri, beni buldu.
Karanlıkta hangi renklerin açığa çıkabileceğini düşünür dururdum.
Mavi?
Beyaz?
Yoksa Mor mu?
Kan kırmızısı dışında hiçbir renk, siyaha üstünlük taslayamazdı.
Bunu biliyordum çünkü cinayetlerimi genellikle karanlıkta işlerdim.
Bunu biliyordum çünkü o cinayetlerini genellikte karanlık bir örtünün üzerinde işlerdi.
Siyah renkli kumaşın üzerinde parlayan kanın sıcak dokusu ve iğrenç görüntüsü, bana ölümü hatırlatırdı.
Ölüm, ayak ucumdaydı.
Hemen karşımdaydı.
"Onu vurabilecek misin?"
Topuklu ayakkabılarımı bir çivi gibi yere sağlam bastım.
"Şüphen olmasın."
Bir eliyle çenesini sıvazladı ve öldürülmek için kırık bir iskemleye bağlanmış duran adama baktı. Adamın gözlerini hatırlamıyordum. Tek bildiğim, işaret ve serçe parmağının olmadığıydı. Bacaklarıma birkaç saat önce, arsız bir edayla dokunuyor olduğunu da unutmamak gerekirdi.
Oysaki o yalnızca bir kurbandı.
Benim kurbanım.
"Yap şunu."
Silahın, geçen sefer ki gibi titreyen parmaklarımın arasından düşmesine izin verirsem muhtemelen bir sonraki kurşun, beynimde patlardı.
Kendim ile karşı taraf arasında bir tercih yapmak zorunda kaldım.
Ve elbette, kendimi seçtim.
Benim, bana ihtiyacım vardı.
Silah sesi, iki el patladı ve korkunç bir gürültü, zeminden tavanı boyladı.
Ve kan...
Koyu karanlığın içerisinde bile görünmeye yemin etmiş, kan.
Bir Rus mafyasının liderinin peşinde sürüklenen biri olmanın nasıl olduğunu biliyor muydunuz?
Sanmıyorum.
İstediğinde size dokunan ve istediğinde, başka insanların size dokunmasını sağlayan... Korkutucu gücünü göstermekten asla çekinmeyen ve şiddetin, en ağırını size gösteren. Üstelik, türlü ucuz masalarda, leş gibi alkol kokan adamların, birkaç paraya satın aldığı ucuz bir fahişeden fazlası olmuyordunuz.
Onu ve kirli işlerini biliyor olmanıza rağmen konuşmanız yasaktı.
Eğer o size dokunursa, bunu izin vermemeniz de yasaktı.
Göz temasını kaçırmanız yasaktı.
Onu reddetmeniz yasaktı.
Ve günü geldiğinde, birini öldürmenizi isterse... Bunu yapmamanız da yasaktı.
Kumar masasında düşmanlarını eğlendirme, bir striptizci gibi direk dansı yapabilme ve günün her saatinde seks oyuncaklarına hazır olma ve kesinlikle karşı çıkamama... Bir süre sonra bu durumdan zevk alma ve işi eğlenceye çevirmeye mahkumdunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUS BEBEĞİ. +18
Mystery / Thriller+18 içerik! Sekiz yaşında, Slepaya Noch (Rusya'daki hayali suç örgütü) tarafından zorla alıkoyulan ve bünyesinde taciz edilerek büyütülen bir kadın; Ariel Sytnikova. Yirmi dördüncü yaş gününde, İtalya polisi tarafından gözaltına alınması ile başlaya...