07.08.2024
Hello, it's me again, bitches. W te wakacje nie działo się dużo ciekawych rzeczy. Jedynie ścięłam włosy i pofarbowałam na fioletowo końcówki. I Mary stała się moją BFF. I spodobał mi się pewien chłopak. No dobra, może się jednak coś działo. Ale po kolei:
Najpierw zaczęłam często spotykać się z Mary, aż się zaprzyjaźniłyśmy. Potem ona namówiła mnie na jakieś zmiany, żeby zapomnieć o Tomie i Thei, a skupić się na tym, co dobre. Więc ścięłam moje długie prawie do pasa brązowe włosy i dodałam fioletowe końcówki. Chce zaznaczyć że tego nie żałuję i że Mary miała rację.
Po tym stałyśmy się najlepszymi przyjaciółkami. Zaczęłyśmy chodzić na imprezy razem. Nie były to takie imprezy jak u Scotta; te imprezy były bez alkoholu i tym podobnych. Po prostu gadanie, granie, śmianie się, picie Coli oraz granie w butelkę.
Tom często do mnie pisał, ale go zablokowałam. Thea, ta suka nawet nie próbowała mnie przeprosić, ale się może w dupe pocałować. Mam jej dość. Niech spierdala z tym swoim idealnym chujem.
Ale koniec pisania o szmatach. Wracamy do imprez.
Na jednej z imprez, z moją nową paczką kumpli graliśmy w miłosną butelkę. W skrócie: jakaś osoba kręci butelką, i tego, na kogo wypadnie musi pocałować. Raz był przypadek, kiedy ja kręciłam. Wypadło na Alexa. Tak, on jest bardzo hot i w moim typie. Bardzo chciałam go pocałować. I mogłam to zrobić. Ten moment zapamiętam chyba do końca życia.
Mam nadzieję, że będzie na kolejnej imprezie bo chce do niego zagadać. Kto wie, może on nie będzie dupkiem jak Tom? Mam nadzieję, bo jak mówiłam jest bardzo hot.
Dobra, koniec pierdolenia. Tak jak zawsze będę tu pisać jak będzie się dziać coś ciekawego. Także bye!
Ps. Alex proszę nie okaż się dupkiem :)
====================================
Hej to znowu ja♡
Mam nadzieję że podoba wam się koncept krótkich rozdziałów✌︎ Proszę zostańcie, bo już w wpisie 7 przejdziemy do głównego tematu, czyli zmiany szkoły♪
Jeśli chcecie zobaczyć jakieś poszczególne sceny, to piszczcie w komentarzach, a ja dodam je do fabuły★
Papa moi kochani czytelnicy☆
CZYTASZ
Pamiętnik z (Nie)zwykłej szkoły
Teen FictionRaily jest zwykłą dziewczyną w zwykłej szkole. Właśnie kończy ósmą klasę, i wybrała liceum, w którym miałaby szansę na rozwój.Przynajmniej tak twierdzi. Nie każda osoba nazwałaby tę szkołę normalną. Liceum numer 16 w Londynie nigdy nie było zwyczajn...