19.10.2024
Oh, don't you dare look back, just keep your eyes on me, I said „You're holding back", she said, „Shut up and dance with me"-Generalnie słucham tą piosenkę po raz 30, mimo że jest już północ. Ale i tak nie muszę wstawać jutro do szkoły przez tą głupią sukę.
Dzisiaj rano poszłam jak zawsze sama do szkoły. Wchodząc usłyszałam jakieś dzieciaki, które gadały o moim wideo. Kurde, nie wiedziałam że jest aż tak popularne, że po dwóch dniach dalej będą gadać.
Spotkałam się z Alison i Natalie. Poszłyśmy razem do kafejki i wzięłyśmy coś do picia. W środy zawsze spotykamy się godzinę przed lekcjami, bo są one dopiero o 12:00.
Poszłyśmy na mały placyk szkolny, ale zanim usiadłam przez głośniki szkolne wszyscy, w tym ja, usłyszeli:
„Raily Somther do dyrektora"
Kurwa.
Niechętnie odeszłam do dziewczyn i zaczęłam się kierować w stronę gabinetu dyrektorki.
Zapukałam. Usłyszałam tylko stłumione „Wejść!"
Weszłam. Dyrektorka ruchem głowy wskazała na krzesło przed biurkiem.
Usiadłam.
-Czy zdajesz sobie sprawę z konsekwencji swoich czynów?-spytała dyrektorka
-Jakich czynów, pani dyrektor?- Starałam się udawać idiotkę, mimo że wiedziałam o co chodzi.
-Chodzi o twoje „viralowe" wideo. Masz je natychmiast usunąć z internetu.
Dobrze że miałam na wszelki wypadek zapisane je w galerii. Szybko usunęłam wideo tak, żeby to widziała.
-Jakie będą konsekwencje?-wiedziałam że bez nich się nie obejdzie.
-Zostaniesz zawieszona na tydzień.
-Ale proszę pani, niech pani da mi inną karę albo...
-Nie. Zostaniesz zawieszona.
-Proszę pani...- próbowałam ją przekupić błagalnym głosem.
-Wyjdź.
Wyszłam wkurwiona i smutna. Nie poszłam do dziewczyn tylko odrazu do szafki po rzeczy. Jednak przy szafce stała Maya.
-Hej, jak tam?-spytała się mnie.
-Kurwa, ta suka mnie zawiesiła.
-Co?! Za co?
-Za ten idiotyczny filmik.
-Ale to jest jej problem, mogła się nie całować z wuefistą w szkole tylko w domu. Nie powinna cię zawieszać.
-Wiem, ale przynajmniej będę miała trochę wolnego od tej budy. Wyślesz mi lekcje po szkole?
-Jasne. To do zobaczenia!
I Maya poszła.
Wróciłam do domu. Rodzice byli w pracy, więc poszłam oglądać Netflixa.
Narazie siedzę i myślę słuchając piosenek o północy. Jutro pewnie też coś napiszę, bo i tak się nudzę.
====================================
Informacja dla tych, którzy chcą wiedzieć: piosenka na samym początku nazywa się „Shut up and dance"
i została wykonana przez WALK THE MOON.Bardzo, bardzo wam dziękuję za 400 wyświetleń. I przepraszam że ostatnio mało piszę, ale cały czas mam różnego rodzaju sprawy, w tym 3 tygodnie pod rząd w weekendy całodniowe zawody. Ale będę się starać jakoś wcisnąć w swój grafik pisanie.
Widzimy się za kolejne parę rozdziałów.
Papa, czytelnicy!
CZYTASZ
Pamiętnik z (Nie)zwykłej szkoły
Novela JuvenilRaily jest zwykłą dziewczyną w zwykłej szkole. Właśnie kończy ósmą klasę, i wybrała liceum, w którym miałaby szansę na rozwój.Przynajmniej tak twierdzi. Nie każda osoba nazwałaby tę szkołę normalną. Liceum numer 16 w Londynie nigdy nie było zwyczajn...