Wpis 9

20 3 0
                                    

03.09.2024

Drugi dzień szkoły. Tym razem piszę po szkole więc nie będzie przerw. Dzisiaj był w miarę luźny dzień.

Rano przyjechałam do szkoły po czym poszłam do holu, gdzie czekała na mnie Alison. Razem poszłyśmy do klasy. Zaczynaliśmy od chemii, więc w miarę luz.

Po przyjściu do klasy zajęłam miejsce obok Alison. Była to pierwsza chemia w tym roku, więc dopiero wybieraliśmy miejsca.

Rozejrzałam się po klasie. Parę osób już kojarzyłam. Anthony, piłkarzyk. Podobno lubi dragi. Julie, kocha obcisłe topy i krótkie spódniczki. Ethan, imprezuje praktycznie codziennie. Oraz Ellie, gra w siatkę od chyba podstawówki.

Reszta wyglądała przeciętnie. Popatrzyłam na ławkę przede mną. Laska emo w czarnym makijażu oraz jakiś chłopak. Nic interesującego.

Obróciłam się i spojrzałam na ławkę za mną. I praktycznie od razu wróciłam wzrokiem do przodu. Za mną siedział Alex. Jakimś cudem wcześniej go nie zauważyłam. Wczoraj go nie było w szkole. Chyba.

Wyglądał hot. Nagle poczułam jak ktoś klepie mnie w plecy. To on. Szybko poprawiłam włosy i się odwróciłam.

-Tak?

-Hey Raily, jak tam?

-Nawet dobrze, chociaż ta szkoła jest trochę pojebana.

-Zgadzam się. Robisz coś dziś wieczorem?

-W sumie nic.

-Chciałabyś iść na kawę?

-Bardzo chętnie.

-Widzimy się o 17:00.

-Okej.

Nie wierzę. On się właśnie ze mną umówił. UMÓWIŁ. Myślałam że tam zwariuję. Do końca chemii myślałam tylko o tym.

W kafejce z Alison wzięłyśmy kawy mrożone i usiadłyśmy na podwórzu. Siedziałyśmy i gadałyśmy sobie. Nagle przysiadła się do nas jakaś dziewczyna. Przedstawiła się jako Natalie. Była ładna, nie powiem że nie. Zaczęła z nami gadać. W sumie jest spoko. Też jest w naszej klasie, ale jakoś wcześniej z nią nie gadałyśmy.

Do końca dnia gadałam z Alison i Natalie. Nic większego się dziś w tej budzie nie wydarzyło.

Idę szykować się na randkę z Alexem. Chyba zwariuje. Aaaaaaaaa, moje szczęście jest jak stąd do kosmosu.

Zaraz nie wytrzymam.

Pamiętnik z (Nie)zwykłej szkołyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz