18.09.2024
Help-
Rano wstałyśmy bardzo wyczerpane poprzednim dniem. W namiocie pachniało trochę żygami, ale te szczegółu pomińmy.
Po raz kolejny poszłyśmy po zapiekanki i piwo, po czym udałyśmy się na tor. Z jakiś powodów przesunięto kategorię „kobiety 14-16 lat" na godzinę 18:00, ale trudno. Zaczęło się więc od kategorii 17/18 lat.
Tym razem adrenalina nie sięgnęła tak wysokiego poziomu. Dziewczyny ścigały się dobrze, ale to już był drugi dzień więc adrenalina opadła.
Do wieczora była w miarę nuda. Po drugim wyścigu, który odbywał się od 16:00 poszłam po trochę więcej piwa. Zaczęłam iść szybkim krokiem.
Nagle wpadłam na kogoś. Była to dziewczyna z kaskiem w jednej dłoni i siatką z czymś w drugiej. Parę rzeczy jej wypadło. Schyliłam się żeby jej pomóc.
-Oj, sorki- powiedziałam
-Patrz jak chodzisz. Ale nic się nie stało.
Popatrzyła na mnie. Była nieludzko piękna. Boże, ona była najpiękniejszą osobą jaką widziałam. Miała czarne włosy splecione w warkocz i piękne rysy twarzy.
-Tak w ogóle to Maya jestem.
Podała mi rękę. Uścisnęłam jej dłoń.
-Ja jestem Raily.
-Miło mi cię poznać.
-Startujesz w wyścigach?
-Tak, ale moją kategorię przesunięto na koniec.
-W takim razie życzę powodzenia.
-Dzięki, przyda się.-Maya się do mnie uśmiechnęła.
Jak ona się uśmiechała, to czułam się jakbym rozmawiała z aniołem.
Wróciłam do dziewczyn.
Zaczęła się ostatnia kategoria. Zobaczyłam wiele samochodów, chyba najwięcej w jednym wyścigu jak dotychczas.
Wystartowały. Na prowadzeniu była sportowa Skoda o srebrnym kolorze. Prowadziła prawie cały wyścig. Na samym końcu wyprzedziło ją czarne terenowe Audi. Audi wygrało. Wysiadła z niego dziewczyna. Znałam ją.
To była Maya. Zaczęłam wiwatować i klaskać. Maya pomachała do mnie. Boże, poczułam się jak w niebie.
Po wygranej dziewczyny poszły po wódkę, a ja poszłam się przejść. Po drodze spotkałam Maye. Dziewczyna była już w normalnych ciuchach, a nie w tych sportowych.
-Gratuluję wygranej.
-Dzięki. Chcesz może iść się czegoś napić?
Zgodziłam się. Poszłyśmy do barku, innego niż dziewczyny. Wzięłyśmy po piwie. Gadałyśmy chyba o wszystkim. Maya powiedziała, że właśnie zmienia liceum i będzie chodziła do liceum nr 16. Okazało się, że niedość że będziemy w tej samej szkole, to i w tej samej klasie.
Obiecałam jej, że przedstawię jej Alison i Natalie oraz resztę tych pojebów.
Wróciłam przed dziewczynami i zaczęłam pisać.
Czy ja się właśnie zabujałam w dziewczynie?
Help—
CZYTASZ
Pamiętnik z (Nie)zwykłej szkoły
Dla nastolatkówRaily jest zwykłą dziewczyną w zwykłej szkole. Właśnie kończy ósmą klasę, i wybrała liceum, w którym miałaby szansę na rozwój.Przynajmniej tak twierdzi. Nie każda osoba nazwałaby tę szkołę normalną. Liceum numer 16 w Londynie nigdy nie było zwyczajn...