Wpis 27

15 4 2
                                    

21.10.2024

One kiss is all it takes, Fallin' in love with me-

Znowu słucham piosenek o północy. Ale tym razem po to, aby uspokoić emocje i adrenalinę . Ale po kolei:

Wczoraj po szkole napisałam do naszej grupy o nazwie „4 Girls" o lekcje. W sumie przerysuję wam ten chat (użyje nicków z messengera):

This_One_Raily:
Hejooo, wyśle ktoś lekcje?

~Natalie~:
Ja teraz w galerii jestem, nie ma szans

Queen_Ali:
Baby, przecież wiesz że ja połowy notatek nie mam bo mi się nie chce pisać

This_One_Raily:
Okay, a Maya?

Maya^~^:
Spoko, zaraz wyślę

This_One_Raily:
A jak tam dzisiejszy sprawdzian? *~*

Maya^~^:
Trochę trudny, może przyjdę do ciebie i ci wszystko wytłumaczę?

This_One_Raily:
Przyłaź o 18:30——————

Maya^~^:
Okiii będę

Queen_Ali:
Ale beze mnie to nic nie odpierdalajcie jasne?

This_One_Raily:
Spokojne, my sweetheart, nic cie nie ominie<3

~Natalie~:
Zaraz się zrzygam z tej waszej słodkości-

Queen_Ali:
Ok, skarbeczku, kończymy <3

~Natalie~:
Żygam.

I tak dalej.

O 18:30 Maya była już w moim pokoju.

Zaczęłyśmy od pisania notatek. Najwięcej było z matmy, jak zawsze. Później Maya tłumaczyła mi zagadnienia ze sprawdzianu z historii. 

Na końcu poinformowała mnie, że pani od polskiego będzie za dwa dni dobierała pary na prezentację. Ustaliłyśmy że robimy ją razem jeśli baba się zgodzi.

Potem poszłyśmy na dół zrobić sobie herbatę bo było już po 20:00. Kiedy herbata się zaparzała poszłyśmy znowu na górę i usiadłyśmy na łóżku.

Skończyłyśmy się już uczyć więc zaproponowałam netflixa. Zaczęłyśmy wybierać film ale nie mogłyśmy się zdecydować, więc przewijałyśmy filmy i seriale przez jakiś pół godziny.

Nagle poczułam, jak ręka Mayi sięga do moich pleców. Tętno mi podskoczyło w szybkim tempie. Przez chwilę wyobraziłam sobie, jak jej usta zbliżają się do moich i...

I wtedy dostałam poduszką w twarz. Wróciłam do rzeczywistości i usłyszałam śmiech Mayi. Sięgnęłam po poduszkę z zamiarem oddania jej, ale skubana się uchyliła. Zamachnęłam się po raz drugi i tym razem trafiłam w jej rękę.

Wtedy rozpętała się wojna. Biegałyśmy po całym domu jak pięcioletnie dziewczynki. Nie interesowało nas, czy coś rozwalimy czy też nie, najważniejsza była nasza bitwa.

Kiedy skończyłyśmy padłyśmy wykończone na kanapę. Dopiero wtedy przypomniałam sobie o herbacie. Poszłyśmy do kuchni i zaczęłyśmy powoli pić jednocześnie rozmawiając.

Nagle dostałam SMS od mamy. Powiedziała, że nie wraca na noc do domu, tata zresztą też bo mają ważne sprawy.

Maya zerknęła mi przez ramię na telefon i zaproponowała, że zostanie na nockę u mnie. Ja się bez namysłu zgodziłam.

Zaczęłam ścielić jej łóżko z rozkładanej kanapy. Potem na nim usiadłyśmy i znowu włączyłyśmy netflixa. Zdecydowałyśmy się na film „Diuna" ponieważ nie miałyśmy pomysłu co oglądać.

Po pewnym czasie oglądania filmu poczułam, że coś spada na mój bark. To była głowa Mayi, która zasnęła. Nie ruszałam się do końca filmu żeby jej nie obudzić.

Dopiero po filmie ją lekko szturchnęłam żeby wstała. Obudziła się, po czym pożyczyłam jej piżamę i poszła się myć. Ja w tym czasie zrobiłam nam kolację. Kiedy Maya skończyła to zjadłyśmy kolację i ja poszłam się myć.

Kiedy wyszłam, Maya już spała z powrotem. Poszłam do swojego łóżka.

Już prawie zasnęłam, kiedy usłyszałam dźwięk otwieranych drzwi. Zobaczyłam Maye z poduszką w ręce.

-Mogę spać z tobą?-Spytała niewinnym głosem.

Nie miałam siły pytać dlaczego nie chce spać na dole, więc tylko kiwnęłam głową i przesunęłam się żeby zrobić jej miejsce.

Maya położyła się obok i bez słowa wróciła do snu. Ja przewróciłam się na drugi bark i zaczęłam zasypiać po raz drugi.

W pewnym momencie poczułam jej rękę która mnie objęła na wysokości barku. Nic nie powiedziała, ja zresztą też nie. Jedyne co, to się do niej przytuliłam.

Rano wstałyśmy około 8:00 i Maya szybko wyszła do domu, żeby się ogarnąć do szkoły. Cały dzień nie robiłam nic ciekawego.

Jedyne na co czekam, to na to, czy mogę robić prezentacje z Mayą

====================================
Piosenka użyta na górze nazywa się "One kiss"

A film "Diuna" można znaleść na Apple TV i Rakuten TV między innymi.

Pamiętnik z (Nie)zwykłej szkołyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz