P.O.V כללי
בזמן שהארי מצטער בפני בריאנה על כך ששכב עם אישה אחרת(ששמה הוא סטייסי. בריאנה כועסת על הארי בגלל שהוא עוד זוכר את שמה) בזמן שהוא היה שיכור, זאין שלא מבין למה אמילי רצה, נייל וקרטר שלא מרגישים בטוחים בבית של ליאם אבל מתגברים על זה ב"פחות דיבורים יותר נשיקות", לואי שלא עושה שום דבר מיוחד ורק אוכל את הדגנים הרגילים כמו כל בוקר, וליאם מתחרט על כך שסטר לאמילי ובאותו הזמן חושב על להח...לא. את זה לא אגלה לכם, אני לא מסוגלת!
אתם תגלו לבד על מה ליאם חושב.-----
"אני לא מאמינה שאתה אפילו עוד זוכר את שמה!" בריאנה צעקה והיה ניתן לראות את הווירידים הכחולים שלה בולטים בצורה לא מובנת.
"עוד כמה פעמים אני אצטרך להתנצל בפנייך? עוד כמה?!" הארי שאל בזמן שהוא על הברכיים.
"רק עוד מיליון ואחת ואז אוליי אני אסלח לך!" בריאנה צעקה והארי התחיל להתנצל בעוד שבריאנה סופרת את ההתנצלויות.
------
"מישהו יודע למה מילי רצה?" זאין שאל ולא קיבל תשובה כי האנשים היחידים שהיו בבית היו נייל וקרטר, לואי וליאם(הארי היה בביתה של בריאנה).
נייל וקרטר התמזמזו בקומה למעלה בחדר של נייל, לואי אכל ולא ידע במה מדובר וליאם...לא רצה לענות על השאלה הזאת.
-----
"אתה יודע שליאם מעולם לא הסכים שנחזור הביתה, נכון?" קרטר שאל בעוד ששכב ליד נייל על המיטה.
"אני יודע, לאב" נייל השיב וקירב את גופו לגופו של קרטר.
"עכשיו, מה דעתך על להתמזמז על המיטה?" הציע נייל.
קרטר צחק ובני הזוג התחילו להתמזמז על המיטה.
-----
"דגנים מסוכרים ללא סוכר" לואי קרא את החלק האחורי של קופסאת הדגנים והתחיל לצחוק.
"טיפשים" הוא קרא וניער את ראשו.
לואי שם לעצמו דגנים בקערה, הוסיף חלב והלך לסלון, לצפות בכדורגל בשידור חי.
-----
ליאם יושב במשרדו שנמצא במרתף הקריר.
הוא מעולם לא חשב שיבכה בגלל נערה והוא גם מעולם לא חשב שהנערה הזאת תהיה הבת שלו, ובכן, הבת המאומצת שלו.
"הו, מילי, מה אעשה?" הוא שאל את התמונה של אמילי איתו ושניהם נראים שמחים.
ליאם רק מתפלל שהוא יכל להחזיר את הזמן לאחור ולנסות לסדר הכל.
"אני מניח שאני כן אעשה את זה, מילי" ליאם אמר בקול רועד בעוד שהוא מדבר לתמונה.
"אני מחזיר אותך לבית היתומים"טוב. אממ...להתחיל לרוץ? כן. אני אתחיל לרוץ לפניי שתבואו ותאיימו על חיי עם מסור, כיסא ואש.
אוקייייי בייייייLOVE YA, SEE YA, BYEEEE- TAL
YOU ARE READING
מאומצת על ידי ליאם פיין
Fanfictionאמילי מוהם,בת 15 והיא...מאומצת. על ידי מי? על ידי ליאם פיין. אהבה?שנאה?בגידה? ומה יקרה בהמשך? אני לא אענה לכם...הסיפור כן... אזהרות:תכנים מיניים, הפרשי גילאים ושפה גסה. למי שיש בעיה עם הומואים שלא יקרא.