(12)

2.9K 157 34
                                    

"הארי,איפה המתנה שלך?" ליאם שאל והרים גבה.
"המתנה שלי מאחרת" הוא ענה ואני לא הבנתי על מה הוא מדבר.
'מאחרת?' כתבתי על פתק קטן והוא הינהן.
"כן יקירה,מאחרת,או במקרה הזה-מאחר,המתנה שלי היא מורה לתופים" הוא ענה וחיבקתי אותו חזק.
"מה עושים עכשיו?" לואי שאל.
"מחכים,אני מניח" זאין ענה והלך לסלון.
הוצאתי את האייפון 5 מהטעינה והדלקתי אותו.
הדבר הראשון שעשיתי כשהטלפון נדלק היה להיכנס ליוטיוב ולהוריד שירים.
(הייתי כותבת את השמות של כל השירים שיש לי בטלפון אבל זה 259 שירים ו...אממ...כן...)
ישר הורדתי שירים של The cab, של Fall out boy ושל All time low.
תגידו מה שתגידו,אני אוהבת רוק ואתם לא תישפטו אותי.
חיברתי את האוזניות לטלפון ושמתי אותן על האוזניים שלי.
(תדמיינו את האוזניות הגדולות האלו שמחסות את האוזניים).

P.O.V ליאם
"תחלישי!את!המוזיקה!" צרחתי לעברה של אמילי.
המוזיקה הייתה כל כך חזקה שכל הבית יכל לשמוע את להקת הרוק המזוויעה שהיא מקשיבה לה.
אמילי לא שמעה אותי לכן החלטתי ללכת ולהוריד לה את האוזניות מהאוזניים.
היא התחילה לצרוח ללא קול ולהכות את האוויר,כתגובה אני צחקתי בלי סוף והפנים שלה האדימו מעצבים.
"הו! סוף סוף! הוא סימס לי שהוא בחוץ" הארי צרח וקטע את מעשייהם של כולם.
"אז תפתח לו את הדלת. טיפש!" זאין צעק והארי עשה כדבריו.
"היי אלכס" הארי אמר וחיבק את האדם שהחזיר לו חיבוק.
"זאת אמילי" הארי אמר והצביע עלייה,אמילי נופפה לו לשלום בנימוס והוא כתגובה חייך חיוך ידידותי.
הם הלכו לחדר המוזיקה ולאחר כמה דקות המורה,אלכס,חזר אלינו,לסלון.
"אני רוצה להבין. אתה ביקשת שאני אלמד ילדה אילמת תופים? בושה! ממש בושה!" הוא צרח ופה דמי התחמם מעצבים.
"היא לא אילמת! יש לה דלקת במיתרי הקול,זאת הסיבה למה היא לא יכולה לדבר אז למען השם תרגיע! וחוץ מזה,ללמד אילם לנגן זאת לא בושה. למען האמת,בושה הייתה האופציה הראשונה של אמא שלך לשם שלך אז תזיז את התחת שלך חזרה לחדר המוזיקה ותלמד אותה מה שאתה אמור ללמד!" שאגתי עליו.
הבנים היו בהלם,הם ידעו שאני מוכן להגן על אמילי בכל מצב אבל הם לא ידעו למה אני מסוגל.
אם מישהו יפגע באמילי שלי הוא יחטוף ובגדול!
אני מסוגל לרצוח מישהו בשבילה!
רק אם מישהו יעז ליפגוע בה! הוא לא יצא מזה חי!
אלכס חזר לחדר המוזיקה ולאחר מכן שמענו את התיפופים הראשוניים של אמילי.
----------
השיעור של אמילי ואלכס הסתיים והוא מיהר לצאת.
אמילי נשארה בחדר המוזיקה כדי להתאמן.
--------

"אמילי את נמצאת שם כבר שעות! בואי לאכול" צעקתי לה והתיפופים נפסקו.
"מה אוכלים?" היא שאלה ודילגה באושר לשולחן האוכל.
"אוו. חביתה?!" אמילי התאכזבה.
"אין בעיה. מהיום את אחראית על ארוחות ערב" אמרתי ולקחתי את החביתה מהשולחן.
"יודע מה? חביתה זה האוכל האהוב עליי ביותר! אני מסוגלת לאכול חביתה כל חיי!" היא אמרה וחטפה ממני את הצלחת עם החביתה.
"נראה אותך" נייל צחק.
"מהיום אני אוכלת רק חביתה. בוקר,צהריים וערב-חביתה" היא אמרה וחבטה בשולחן.
"את לא תשרדי" לואי והארי אמרו באותו זמן ואז קפצו ממקומם והתחילו לרקוד ריקוד מוזר.
"אני אשרוד! חכו ותראו" היא אמרה והתחילה לאכול.
"בואי נתערב,אם אני מנצח ואת נשברת את חייבת לעשות כל מה שאגיד לך. במידה ואת תנצחי אני אהיה חייב להקשיב למוזיקה שאת מקשיבה לה במשך חודש שלם ואני אהיה המשרת שלך לשבוע. עסק?" נייל איתגר אותה ושלח יד כדי ללחוץ את ידה.
"עסק" היא נענתה לאתגר ולחצה את ידו.
"זה לא הולך להיגמר טוב" לחשתי לעצמי.

אני מודעת לזה שאתם לא סתומים,פשוט רציתי להראות לכם איך המורה נראה(אלכס גוט, Alex goot) ואיך התופים נראים.
הגעתי למצב שאני מתה להמשך בפאנפיק שלי.
מ1 עד התחת של לואי,כמה אני מוזרה?
בכל מקרה,חג שמח,כשר ונקי לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!

אוהבת,טל ❤.

מאומצת על ידי ליאם פייןWhere stories live. Discover now