2

197 13 1
                                    

-☆Herşeyin başı-

Sabah alarmımın çalmasıyla neşeli bir şekilde yatağımdan kalktım.Bugün cuma günüydü daha da mutluydum.Günüm güzel geçerdi İnşAllah.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Duş almak istemiştim duşa girip çıktım.Vanilyalı şampuanım ile yıkandıktan sonra kendimi çok daha iyi hissediyordum.
Aynanın karşısına geçip saçımı hallettim ve birkaç fıs parfümümü sıktım.Vanilya kokusu burnumu doldurduğunda çok sevinmiştim.
Okul için hazırdım ve evden çıkıp okula doğru yol aldım.
Okulda hiç arkadaşım olmamasına rağmen yine de mutluydum.Emre diye bir arkadaşım vardı ortaokuldan,ama liseyi aynı okulda okumuyorduk o yüzden pek görüşebildiğimiz söylenemezdi ama onu çok seviyordum...

Annem ve babam hayatta değillerdi.O yüzden küçüklüğümden beri yurtta kalıyordum.Gerçekten alışmam zor oldu çünkü ben 5 yaşımdayken anne ve babam öldürülmüşlerdi,gözlerimin önünde...

O an gözlerimin önüme her geldiğinde kendimi öyle kötü hissediyordum ki.. uykumda kabus olarakta görüyordum hep.Uyandığımda kanter içinde nefes almaya çalışıyor,bazen de panik atak geçiriyorum.Çoğunu ya kendim bir şekilde atlatabiliyordum ya da sakinleşmeye çalışırken uyuya kalıyordum.Bazen yurttaki kişiler anlayıp geliyordu yanıma,onlar beni sakinleştiriyorlardı.Arada bir Emre buraya gelip benimle kaldığında o beni her seferinde sakinleştiriyor,rahatlatıyordu.Ona gerçekten minnettardım..

Okula giriş yaptım dersin başlamasına daha zaman olduğu için kantine gittim.
Kendime bir simit ve kahve almıştım.Onu yerken gözlerim etrafa bakındı.Çok kalabalık değildi,birkaç kişi felan vardı tekrar simitime döndüm ve koca bir ısırık aldım.

Öğrenci zili çalmasıyla sınıfıma çıktım ve sırama oturdum.Kitaplarımı ve defterlerimi hazırlamıştım ders matematikti.Pek sevmesem de en son geçtiğimiz konular basitti.
Telefonuma bir bildirim düştü.

Emremm adlı kişiden bir mesaj.

Emremm
Günaydın kardeşimm

Siz
Günaydın Emroo
Nasılsın bugün

Emremm
İyiyim iyiyim sen nasılsın

Siz
Valla ben de iyiyim
sınıftayım şu anda

Emremm
Ben de sınıftayım ya çok uykum
var
ama bugün cuma günü az mutlu
olalımm

Siz
Evett
bugün cuma enseyi kapa😎
ulan yanında olsam ensene
vurmayı çok isterdim

Emremm
Keşkee yeterki yanımda ol be

Siz
Of evet okullarımız aynı olsa keşke Emre ya

-☆

Öğretmenler zilinin çalmasıyla Emre'ye tekrardan yazdım.

-☆

-Siz
Emre öğretmenler zili çaldı
telefonları da toplarlar hadi görüşürüzz

Emremm
Görüşürüz Arifimm çıkışta yazarım

-☆

Telefonumu kapadım ve sınıfa telefonları toplayan kişi girdi.Sıra bana geldi ve telefonumu kutuya koydum.

Aradan 20 dk geçmişti ama matematikçiden ses seda yoktu.Sınıfta herkes kendi halinde konuşuyordu ders boştu büyük ihtimalle.
Kollarımı sıraya koyup üstüne kafamı koydum.Başka yapacak birşey yoktu çünkü.Arkadaşım da yoktu ki bu okulda panik atağım da vardı,o yüzden arkadaş edinmek için çok çabalamadım,çabalayamadım.

Emre ile uzun birsüre sonra arkadaş olmuştuk çünkü utandığım için ve genellikle tanımadığım başkasıyla tanışmak panik atağımı başlattığı için benim için gerçekten zordu.Ama Emre benimle her zaman hep konuşmaya çalıştı ve güzel bir arkadaş edinmiştim.Onunla arkadaş olduğum için çok mutluyum..

Zilin çalmasıyla uyandım.2 ders uyumuştum.Yerimden kalkıp hava almak için dışarı çıktım.Tekrar sınıfa gidip edebiyat dersinin başlamasını bekledim.

-☆

Edebiyat dersinin ardındaki fizik dersini de bitirdikten sonra öğle arasına nihayet girmiştik.Bugün cuma ama resmen en ağır dersler ard ardaydı.Okul çıkışı gidip güzel bir uyku çekerim diye kendimi rahatlatarak kantine indim.
Çiğköfte ve ayran almıştım çünkü kantin biraz pahalıydı.Ama yurtta para veriyorlardı çok şükür.Çoğu insan gelip büyük miktarda para veriyordu vuraya.O yüzden artık bir işte çalışmıyordum.

Gözlerim birine takıldı.Genellikle okulun hepsi tanıyordu bunu galiba ama ben bile milletin konuşmalarından duyarak öğrenmiştim bunu.
Yanında kendisinden uzun boylu birisi vardı,gülüşerek konuşuyorlardı.Gözleri benim gözlerimle buluşunca direkt bakışlarımı kaçırdım ve çiğköftemi yiyerek ayranımı yudumladım.

-☆

Okuldan çıkmış,yurda doğru okula geldiğim yoldan yürüyordum.
Gelir gelmez direkt kendimi yatağıma attım.Üzerimdeki okul kıyafetlerimi çıkarıp,çamaşır makinesinin içine atmıştım.
Üzerime bol bir sarı tişört ve altıma da gri eşofmanımı giyip yatağımın içine girdim.Biraz Emre ile görüntülü konuşup uyuyacağımı söyledim ve telefonumu şarja takıp yatağımın içine yerleşip gözlerimi kapadım ve uyudum.

-☆-

Evett,ilk bölümleri herşey anlaşılsın diye böyle yazdım bu yüzden kısa oldu,ondan belki sıkıcı gelmiş olabilir,ama uzun bölümler de gelecek tabii ki.Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın<33

İnan Bana //•ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin