-☆-
"LAN NE DEMEK KAFANI YARDI?"
Arif,Edebiyat hocasının demesi ile,yurda gitmişti.Kafası hâla sarılıydı,bir şekilde üstünü değiştirmiş Emre ile görüntülü konuşuyordu.Arif olanları anlatmaya başladığında,Emre duyduklarıyla hemen araya girmişti.
Arif,cevap vermek için konuşmaya başladı."Çarpıştık işte oğlum ya,bilerek kafamı yarmadı."
"Off gün geçtikçe beni telaşlandırıyorsun Arif."
Arif derin bir nefes verdi.
"Emre iyiyim şuanda,biraz baş ağrım var dinlenince geçer."
"Anlatsana,çarpıştıktan sonra ne oldu?"
"Horon teptik Emre.Çarpıştık işte,sonra da döndüm arkamı kaşlarını çatıp şaşırmış bana bakıyordu.Koştum ben de rehberlik odasına doğru.Sonra da Aysel hoca beni gördü bayılmışım revirdeydim koluma da serum takmışlar.1 ders kadar dinlendim öyle."
"Dağ ayısı amk yere sermiş resmen seni.İnstagramındaki fotoğraflarından belli."
Arif dayanamayıp kahkaha bastırdı odasının içinde.
"Ne gülüyon Arif ya."
"Birşey yok kardeşim."
"Bu Cenan denen herif post atmış la."
Arif anlamaz bir şekilde telefonunun karşısındaki Emre'ye bakıyordu.
"Sen nereden biliyon lan?"
"Bi bakıyım dedim,post atmış."
Emre tekrardan konuşmuştu.
"Vayaq."Arif,Emre'nin attığı fotoğrafa baktı.
"Oğlum,çocuğun fotoğraflarını görünce garibime gidiyor.Bana da böyle bakmıyor,bi değişik bakıyor."
Emre,telefonuna dalıp gitmiş olan Arif'e baktı.
"Bir gün karşıma çıksa da bi siksem.Sana karşı niye böyle garipmiş hesabını sorardım ona."
Arif'te telefonda konuşan Emre'ye baktı.
"Anlamadım ki ben de..Hani yani,ona birşey de yapmadım ki?Başka birşey mi var da böyle?..."
"Boşver Arif.O sana öyle bakıyorsa,sen de ona öyle bak."
-☆
Emre ile konuştuktan sonra biraz uyumuştum.
Uyandıktan sonra ise,çok kötü bir şekilde başım ağrımıştı.Yurtta olanlara durumumu söylemiştim ve beni hastaneye doğru götürüyorlardı.Aslında başımı böyle görünce hastaneye gitmek istemişlerdi,ama ben kendimi iyi hissettiğimi söylediğim için yurtta kalmıştım.Ama baş ağrısı ile uyandığımda,tekrar yanlarına gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan Bana//•Arcen
FanfictionArif'e okulunda işlenen suçların kendisinin yaptığına dair iftira atılır.Bu iftiraya da okulun bilinen çocuğu Cenan,kendi fikir ve düşüncelerini katarak,yalan olan iftiraya inanır. -BU KİTAPTAKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEKLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOK...