Bu bölüm 2k kelime vardı,ama okunmalar az olduğu için bölerek bölüm bölüm atacağım,okunmalar biraz daha artana kadar sonraki bölümleride böyle atacağım.
İyi okumalar<33-☆-
Sabah alarmımın sesi ile uyandım.Kendimi iyi hissetmediğim için okula gitmek istemiyordum.
Alarmı kapadığım gibi gözlerimi tekrardan kapadım ve uyudum.-☆-
Sabah uyandığımda saat 11.00'dı.Biraz daha iyi hissediyordum kendimi.Güneşin yüzüme çarpmasıyla daha fazla dayanamayarak yatağımdan doğruldum ve oturdum.Telefonumu elime aldığımda Emre'nin bana yazmış olduğunu gördüm.
-☆
Emremm
Naptın kardeşim dersiniz boş muSiz
İyiyim Emrem yataktayımEmremm
Ne yatakta mısın
Okula gitmedin mi?Siz
Yok ya iyi hissetmiyordum gitmek
istemedimEmremm
Neden birşey mi oldu??Siz
Ya sana anlatmamıştım ara da
anlatıyım-☆-
Emre hemen beni aradı ve telefonu açtım.
"N'oldu olum anlat kötü birşey mi oldu?"
"Sakin ol Emre anlatıyorum.
Şimdi ben kentindeydim.Sonra birileri birşeyler hakkında konuşmaya başladı.Onları dinlemeye başladım.Bir kızın okulun deposunda dövüldüğünü söylüyordu birisi.Kameralara bakmışlar,ama hiçbirşey yokmuş.Sonra bir diğeri konuşmaya başladı bir çocuğu da okulun en üst katından biri itmeye çalışmış Allah'tan düşmemiş.""Oha ne oluyor lan sizin okulda!Sonra ne oldu?"
Emre özür dikkat beni dinliyordu.
"Sonra ben kalktım kantin sırasına doğru ilerlemeye başladım.Sırayı beklerken olayı düşünmeye başladım işte bunları aynı kişi felan mı yapıyor diye düşünüyordum dalmışım sonra biri beni dürttü,gazoz alacaktım cüzdanımdan para alırken o geçen gün sana anlattığım çocuk vardı,yine garip bir şekilde bana bakıyordu"
Emre kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.
"Ulan o çocuğu bir bulsam varya kim o sana durduk yere değişik değişik bakıyor ya!?"
"Dur dur anlatıyorum sonra parayı ödeyip masama oturdum.
Baktım terlemişim peçeteyle terimi silerken çok terlediğimi farkettim.Sonra birinin beni izlediğini farkettim.Baktım yine o çocuk bana bakıyor.Yine garip,ters ters bakıyordu bana bakışlarını çekmedi nefesimin daraldığını fark ettim panik atak geçiriyordum ağlayarak lavaboya gittim.Bir süre kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama olmadı."Of Arif ya,birilerinden yardım isteseydin.."
"Nasıl isteyeyim Emre panik atak geçiriyorum nasıl düşüneyim o an,neyse sonra birinin lavaboda bana seslendiğini gördüm ardından biri girdi lavaboya rehberlik hocası çağırıyormuş çocuk beni aradığını söyledi bir baktı ben yerdeydim, hemen kaldırdılar Rehberlik hocası Aysel hocaya götürdüler beni.
Hoca beni sakinleştirdi sonra anlattım ona herşeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan Bana//•Arcen
FanfictionArif'e okulunda işlenen suçların kendisinin yaptığına dair iftira atılır.Bu iftiraya da okulun bilinen çocuğu Cenan,kendi fikir ve düşüncelerini katarak,yalan olan iftiraya inanır. -BU KİTAPTAKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEKLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOK...