-☆-
Gözlerimin aralanmasıyla,yanımdaki Atakana baktım. Uyuyordu, ayağındaki kaymış buz torbasını düzgünce aldım,şişlik neredeyse inmişti. Nasıl hızlı vurduysa artık,zor inmişti.
Telefonumu alıp saate baktığımda,09.30 olduğunu gördüm. Camdan dışarı bakındığımda,neredeyse gelmiş olabileceğimizi anladım."Arif..?"
Atakanın uyandığını bana uykulu sesi ile seslenmesiyle anladım,kafamı ona çevirdim.
"Günaydın."
Yerinden doğrulup vücudunu esnetirken konuştu. "Sana da günaydın."
Geriye yaslanıp telefonumu elime aldım.Emreyi arayacaktım.Normalden Emreyi aradım. Sonra da sorun olmayacağını düşünerek hopörlere aldım."Efendim..?"
Telefonu açmasından birkaç saniye sonra o da uykulu çıkan sesiyle konuşmuştu.
"Uyuyor musun lan Emre?"
"Bu saatte ne yapabilirim kardeşim..?"
Doğru,Emre en az 11'e kadar uyurdu.Sesi biraz kötu geliyordu.
"Biz de yaklaşıyoruz,çok geçmeden ineceğiz.""Ah,tamam.İyi dinlenebildin mi?"
"Evet,biraz bir yerlerim ağrıyor ya."
"Yurda geç,yine dinlen.Ararım ben tamam mı?Birşey olursa da ara beni,veya Atakanı.Nerede yanında mı?"
"He yanımda,aysel hoca yine gitti.
Yeni uyandı o da.""Selamımı söyle ona,hadi uyuyacağım ben de görüşürüz."
"Tamam hadi görüşürüz."
Diyip telefonu kapattım. Atakana baktığımda,hâla uyur gibi duruyordu.Bir anda onu dürtmem ile birlikte yerinden sıçradı."Daha niye uyuyorsun oğlum?"
"Ha?uyumuyordum ben birkere."
Demesiyle birlikte kıkırdadım."Emrenin selamı var."
"Aleykümselam. Aradığında ona da selam söyle."
"Tamam söylerim,az kaldı inmemize de."
Otobüsün yavaş sürmesiyle birlikte duracağını anladık.İkimiz ayağa kalktık, buz torbasını geri verip Atakanın yanına döndüm. Bizle birlikte birkaç kişi de ayaktaydı.
"İyi uyuyabildin mi?"
"Hmhm. Ama yatağımda uyumadığım için,bu koltuklarda biryerlerim ağrıdı." Konuşurken, ellerim ile gözlerimi ovalıyordum.
Atakan gülüp,elini saçıma doğrultup karıştırdı.
"Senin ayağın nasıl?"
"Yürüyebilirim gibi."
Etrafa bakıldığında herkes eşyalarını alıyordu. Ben de üstten küçük çantamı alıp sırtıma taktım ve Atakanın sol kolunu omuzuma attım,bir elimle kolunu tutarken diğer elimle de belini tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan Bana//•Arcen
FanfictionArif'e okulunda işlenen suçların kendisinin yaptığına dair iftira atılır.Bu iftiraya da okulun bilinen çocuğu Cenan,kendi fikir ve düşüncelerini katarak,yalan olan iftiraya inanır. -BU KİTAPTAKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEKLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOK...