-☆-
"Arif,kalk hadi oğlum."
Aysel hocanın sesini duymamla birlikte,gözlerimi araladım.
"Hmh?Geldik mi...."
"Evet canım.Otobüsten iniyor diğer öğrenciler."
Etrafa baktığımda,evet herkes otobüsten iniyordu.
Ben de ayaklandım,ve hoca ile birlikte otobüsten indik.Yarı uykulu halimle otobüsün büyük bagajından bavulumu aramaya çalışıyordum.
Ardından,pes edip geriye çekildim.Ayakta yarı uyur halde duruyordum."Arif,öğlum bavulun bu mu?"
Hocanın sesini duymamla birlikte,sanki uykunun rem evresindeyken uyanmış gibi olduğum yerde sıçradım.
"H-ha.. tamam hocam."
Ellerimi gözlerime götürerek ovuşturmaya başladım gerçekten hâla çok uykum vardı.Ardından gerilmek için kollarımı iki yanıma açarak geriye doğru gerildim.T-shirt'üm,yine havalanmıştı.
Eski halime geri döndüğümde t-shirt'üm de vücudumda açılan yeri kapamıştı.
Ardından Aysel hocanın bana uzattığı bavulumu gülümseyerek aldım,ve sürmeye başladım.Şuan kafamın içi boştu,öyle iyi hissettiriyorduki..
Yeni uyandığımda böyle olurdu hep.Uykuluyken kafamın boş olduğu zaman,Uykulu gözlerle yürürken yüzüm esen akşamın serinliği,ılık rüzgar,ve şuan sürdüğüm bavulumun tekerleklerinin sesi,beni a payrı bir dünyaya götürmüştü.Tam bir yaz,tatil havasıydı.Yaz?Tatil?
Bunları düşününce,acı gerçek beynimi zonklatacak bir şekilde dank etti.Buraya gelmemizin sebebini düşündükçe,kendimi iyi hissetmiyordum.Gerçek bir tatil gibi tam hissetmiyordu.
O okulun kapandığı birkaç haftalardan sonra gidilen tatilin verdiği hissi,uykulu iken hissedebilmiştim.
Bunları düşünürken,ne ara geldiğini bilmediğim odanın kapısına baktım.Robot gibi davranmış olmalıydım,Aysel hoca nereye gittiyse bu düşünceler içinde boğulurken onu takip etmiştim.
"Arif,odan burasıymış.Ben de hemen yan odana geçiyorum,gece birşey olursa diye..Biliyorsun."
Hocanın neden açıkça konuşmadığını, arkadaşları ile konuştuğunu yeni duyup idrak ettiğim Cenanı duymamla anladım.Kafamı soluma çevirdiğimde,hocanın bir solundaki odada bavuluyla durmuş,arkadaşlarıyla birşeyler konuşuyordu.
Neyseki görmemişti bu sefer.O garip bakışlarını üzerimde hissetmek istemiyordum.Ondan olabildiğince uzak durmak istiyordum.
Hocanın elindeki kartı bana vermesiyle birlikte,odamın kapısını açtım.İçi ferahtı,ve idealdi.
Etrafa biraz göz attım,klasik oteldi.Biraz lüks havası vardı ama.Sonra elimdeki bavulu dolabın yanına koydum,şimdi içindekileri yerleştirecek bir halim yoktu.
Kendimi çift kişilik yatağın içine attım.Aklıma Emreye yazmak geldi,ama yatağın içinde uyku çoktan bastırmıştı.Gözlerimi kapadım,çok geçemeden uykuya daldım.
-☆-
Eveettt sonunda otele vardılar.Kısa bölümdü.Acaba,burada da yine olaylar yaşayacaklar mı?
Sonraki bölümde görüşürüzzz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan Bana//•Arcen
FanfictionArif'e okulunda işlenen suçların kendisinin yaptığına dair iftira atılır.Bu iftiraya da okulun bilinen çocuğu Cenan,kendi fikir ve düşüncelerini katarak,yalan olan iftiraya inanır. -BU KİTAPTAKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEKLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOK...