-☆-
Birkaç bölümden sonra bu kitaba final yapabilirim,diğer ikili ile daha fazla âlâkalı bir bölüm olacak.Aradan çıkaralım.
Ayrıca profilimden yeni bir kurguma da bakabilirsiniz.
İyi okumalarss.-☆-
Cumartesi sabahı yatağının üstünde yüzüstü uzanmış,ayağını sallıyordu Arif.Canı sıkılıyordu.
Aklına Cenan geldi ve telefonunu çıkartıp onu aradı.Cenan müsait olamayacağını bildirmişti ama Arif yine de aramak istedi."Alo,Arif?"
"Selam Cenan.Biraz gezelim mi diyecektim sıkılmaya başladım"
"Ah,iyi güzel ama şuan Ömer ile bir Playstation'dayız."
"Sorun değil,konu Ömerse hallederim.Haber bekle."
Deyip telefonu kapadı.Yanda hâlâ bayır domuzu gibi uyuduğunu gören Emre'ye bağırdı.
"EMRE!"
Sesi çok yüksek çıkmış olacaktı ki uyanıp yataktan düştü.
"Arif senin ben- Ne var haftasonu uyandırıyorsun beni!"
"Kaldır artık şu götünü."
Emre sadece ofladı.
"Cenan ile buluşmak için aradım Ömerleymiş.Git arayıp al sevgilini."
Emre kendine geldikten sonra kaşlarını çattı.
"Ne sevgilisi?..."
Tabii Arif herşeyi anlattırmıştı ve bu salaklığına göz yummadı,dalga geçmeye devam etti.Çünkü onun en sonki anlattığı Ömerin davranışları herşeyi açıklıyordu.
"Git gözüme görünme şu salaklığın beni bitiriyor."
Ama Emre şu son günlerdeki gelişmeyi anlatmamıştı Emreye.
"Hayır Arif."
Arif usulca arkasına döndü,kaşları çatıktı. "Ne hayır?"
Emre bir süre kendisini dinlemek için bir müddet tanımıştı,ona birşeyler anlatmanın zamanının gelmediğini düşündü.
"Ömer'i arayamam."
Kaşları daha da çatıldı "Ha- Neden?"
"Biraz dışarı çıkacağım ondan."
Arif'in kafası daha da karışmaya başlamıştı. "Tamam işte,Ömer ile çık-"
"Biraz tek kalmak istiyorum."
Bir süre öyle durduktan sonra kafasını salladı Arif. "Eve dönünce konuşacağız."
Emre şaşırdı,normal de konuşmuştu ama davranışları Arif'i endişelendirmişti,bir şeyler olduğunu sezdi.
Emre kalkıp giyinmek için dolabını karıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan Bana//•Arcen
FanficArif'e okulunda işlenen suçların kendisinin yaptığına dair iftira atılır.Bu iftiraya da okulun bilinen çocuğu Cenan,kendi fikir ve düşüncelerini katarak,yalan olan iftiraya inanır. -BU KİTAPTAKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEKLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOK...