-☆-
"Do you get deja vu?..."
•Arif,Cenan'ın kucağında gece yarısı asansöre binerken homurdandı.Uyuyakalmıştı.
"Sabret Arif'im,birazdan yatağında olacaksın."
Asansör hareketlenirken kucağındaki bedene baktı.Sıcaktan dolayı terlemiş yüzünü yatırdığında kurulamayı düşündü.
Odaya giriş yaptılar,Cenan az çok bildiği odada iki yataktan boş olana yürüdü ve yorganı kenara sıyırıp içine Arif'i yerleştirdi.Bir peçeteyle yüzünün terini aldı.Sonrasında ayakkabılarını çıkardı,üzerini örttü.Diğer yatağa baktığında Emre uyuyordu,cam açık uyumuştu ve cam ona doğru açıktı.Cenan cama uzanıp kapattı.Üzerindeki de yere düşmüştü,göz devirip yerden aldı ve onun üzerine örttü.
"Salak ya." Cenan ona hasta olup olamayacağını anlamak için baktı,aslında terli değildi ve hava sıcak esiyordu ama ne zaman gelip böyle yattığını bilmiyordu,provaların yoğunlaştığı zaman arkadaşının hastalanması kötü olurdu.
Sonra arkasını dönüp son bir kez Arif'e baktı,ona adımlayıp alnına bir öpücük bıraktı.Burada ne kadar onu öyle izlemeye devam ederse gidemeyeceğini bildiği için kapıya yöneldi ve çıktı.
Dışarıya geçtikten sonra da bir taksi durdurup evine doğru yol aldı.-
Sabah ilk gözlerini aralayan Arif olmuştu.Nerede olduğunu çözmek için doğruldu,yurtta olduğunu gördü.Sonra buraya nasıl geldiğini düşündü,aklı düne gidince uyku sersemiyle gülümsedi.
Lavaboya girip elini yüzünü yıkamadan önce Emrenin de yatağında yattığını gördü.Çıktıktan sonra bir saniye bile düşünmeden Emre'nin üzerine atladı."Ah!" Emre böyle uyandırılmasıyla acıyla bağırdı.Arif hızla onun üzerinden kalktı.
"Ne yapıyorsun amına koyayım!?" Arif gülmeye başladı.Emre belini tutuyordu.Zor bir şekilde ayaklandı.
"Günaydınn."
Emre oflayarak lavaboya daldı.Arif kahvaltı hazırlamak için buzdolabını açmadan önce ona seslendi.
"Hızlı gel,konuşacağız!"Emre lavabodan çıkarken Arif yumurtayı pişirmişti.Zeytin peynir vb. kahvaltılıkları masalarının üzerine yerleştirdi.
"Elini yıkadın mı?"
Emre ona ters ters baktı. "Sorduğu şeye bak!"
"Başka şeyler de soracağım merak etme sen,gel otur hadi."
İkisi oturmuş yavaştan başlamışlardı.Arif konuşma başlattı. "Anlat bakalım,dün ne yaptın?"
"Hiç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan Bana//•Arcen
FanficArif'e okulunda işlenen suçların kendisinin yaptığına dair iftira atılır.Bu iftiraya da okulun bilinen çocuğu Cenan,kendi fikir ve düşüncelerini katarak,yalan olan iftiraya inanır. -BU KİTAPTAKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEKLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOK...