16) Pankek Vakası

41 3 26
                                    

Sabah güzel huzurlu bir şekilde uyanmak ben de çok isterdim ama maalesef Arelin kolumu çekmesiyle uyandım.

İnsanların sevgilileri öperek kaldırır benim öküz gelip kolumdan çekiyordu adalet mi bu şimdi ya

"Kalksana artık Ece"

"Of Arel ne var sabah sabah"

"Sana spor yaptıracağım dedim güzelim hadi kalk artık"

"Of Arel tamam çık kalkıyorum ya"

Bu gerçekten ciddiydi demek spor konusunda aman be en fazla ne yaptırabilir ki.

Yarım saat sonra...

"Arel lütfen duralım artık"

Yarım saattir bana dövüş dersi vermeye çalışıyor ama ne fayda ki öğrendiğim tek şey yerle buluşmak oluyor çünkü vurduğu anda sırtım bahçede ki çimlerle buluşuyordu.

"Ece ben sana neredeyse vurmuyorum bile sen kendini yere atıyorsun güzelim"

Ne demek vurmuyordu karnımda morluk oluştuğuna yemin bile edebilirdim kanıtlama konusuna gelince sanırım kanıtlayamam.

"Ya aşkım bak lütfen dinleneyim biraz bi su içeyim ya lütfen yarın devam ederiz olmaz mı ne kaybedersin ki hadi ya lütfen"

"Ece konuştuğun kadar yapsaydın kendini savunabilirdin sen sadece konuşuyorsun"

"Arel anladım tamam ama sen tutuyorsun zaten tehdit içermiyor ki"

"Ya düşün ki ben dışında farklı biri dokunuyor"

Sonra kendi kendine sinirlendi ve konuşmaya başladı "Kimse böyle bir şey yapamaz!"

Kendi cümlesine kendi sinirlenmişti gerçekten dengesizdi bu çocuk

"Ya Arel lütfen duralım astımım var benim ya krize girersem ne olacak"

Konu sağlığa gelince durdu ve baktı "Tamam git hadi yarın devam ederiz" Bu işencenin devamı gelecekti bir de mecbur kafamı onaylar şekilde salladım "Teşekkür ederim"

Eve girdim ve odama çıkıp banyodan sonra giymek için birkaç parça kıyafet aldım ve duşa girdim. Sıcak suyla gerçekten mayışmıştım ne çekiyorum kaç saattir ben ya . Benim spor anlayışım kesinlikle bu değildi ne bileyim insan bir mekik falan çektirir, koşu bandında koşturur ama yok bizim öküz kendini koruma dersi veriyor verirken de kendi kendine sinirleniyor gerçekten çok garip biri.

Banyodan çıktığımda odama geçtim ve seçtiğim kıyafetleri giymeye başladım. Altıma gri bir eşofman üstüne ise Mickey Mouse'lu bir kırmızı tişört giydim.

Tişörtüm biraz fazla çocukça duruyor olabilirdi ama gözüme anlık olarak çok şirin göründü ve giymek istedim.

Aşağı indiğimde Arel yoktu bende telefonumda Instagramda gezinmeye başladım gözüm gelen isteklere kaydı. Bayadır girmediğim için bir hayli istek birikmişti tabi ki hiçbir zaman tanımadığım insanların özellikle erkeklerin isteklerini kabul etmiyordum. Daha sonra ise Dm kutuma baktım 352 mesaj yazıyordu ben tam mesajlara bakarken Arel arkamdan gizli bir şekilde gelmiş ve büyük ihtimal ne yaptığımı izledi daha sonra konuşmaya başladı;

"Kim bunlar güzelim"

"Bilmiyorum ki ben de gördüğün gibi engelliyorum zaten"

"Bir ver bakalım sen telefonu"

Asla böyle bir şey yapmazdı normalde tabi ki telefonu verirdim ama neden böyle yaptığını anlamadım güvenmiyor muydu bana

"Bana güvenmiyor musun Arel nereden çıktı şimdi"

Tehlikenin AdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin