21) Aldatmadım

41 3 28
                                    

Yavaş adımlarla banyoya doğru gitmeye başladım ama vücudumu neredeyse hissetmiyordum bile. Bir anda kendimi boşlukta hissetmemle kendimi yere doğru düşerken kendimi bulmam bir oldu. Arelin elleri belimdeyken bende ona boş gözlerle bakıyordum.

Telefonla olan konuşmaları gelmişti aklıma. Böyle hissetmemin bir nedeni de Areldi. Nasıl yapardı bunu bana. Ben ona yetememiş miydim?

Arel bir elini de bacaklarımın altından geçirerek beni kucağına aldı ve konuşmaya başladı "Bugün sizi ben yıkayacağım belli oldu."

Ne kadar halsiz olsam da böyle bir şey olamazdı hele bugünkü yaşadıklarımdan sonra Arelden bile tırsmaya başlamıştım gerisi siz düşünün.

"Arel lütfen olmaz" Halsiz çıkan sesime maalesef istediğim gibi bir cevap vermemişti "İç çamaşırlarınla kalırsın güzelim olur mu seni böyle tek bırakamam"

İtiraz etmek için dudaklarımı araladığımda ben konuşmaya başlamadan cevap verdi "İtiraz istemiyorum merak etme bakmam sadece seni tek bırakmak istemiyorum güzelim anladın mı?"

O kadar halsizdim ki mecbur kabul ettim zaten Arelin ben istemeden bana bir şey yapacağını düşünmüyorum. Ama o kimdi? Benden başka güzelimi vardı?

Arel kapıyı açtı ve beni içeri soktu. Suyun sıcaklığını ayarlayıp açtı. Küvet dolarken Arelde ateşimi kontrol ediyordu. Dayanamadım ve aklımı kurcalayan o soruyu sordum "Aldattın mı beni"

Derin bir nefes aldı ve cevap verdi "Aldatmadım güzelim bu konuyu yarın konuşalım olur mu?" Kafamı salladım başka yapacak bir şeyim yoktu ki. Arel bana 'Üstünü çıkart' dedikten sonra arasını döndü ve üstümü çıkartmamı bekledi. Ben suyun içine girinceye kadar dönmedi.

Bana doğru döndüğünde çoktan suyun içine girmiştim bile. Yanıma geldi saçıma biraz şampuan koydu ve saçımı yıkamaya başladı aynı zamanda kendi kendine konuşuyordu mırıldandığı için ve aşırı halsiz olduğum için ne dediğini tam anlayamadım ama sanırım şöyle bir şey duydum 'Yapmadım Küçük Hanım yapmadım ben sana nasıl öyle bir şey yapayım'

Ama duymuştum, havalimanından alıcam falan diyordu yanlış duymadığıma adım gibi emindim. Kız kardeşi falan mıydı.. Ama öyle bir şey olsa söylemez miydi bana? Belki de söylemezdi.. Off hiçbir şey bilmiyorum tek bildiğim Arelin şuan beni aldatıyor ihtimaliydi.

Ben bu düşüncelerle boğulurken Arelin sesi kulaklarımı doldurdu "Avcunu aç eline biraz duş jeli vericem vücudunu yıka bittiğinde bana seslen tamam mı?" Hiçbir şey demeden avucumu Arele doğru uzattım ve arkasını dönmesini bekledim.

Vücudumu yıkamam bittiğinde neredeyse çıkmayan sesimle Arele seslendim. Arel ben ayağa kalkarken gözünü kapattıve havluyu vücuduma sarıp beni kucağına aldı.

Zaten çok mayışmıştım Arel kucağına aldığı anda direkt uyuya kalmışım..

Arel'den

Ece kucağımda uyuyakalmıştı onu uyandırmaya kıyamadım ve 2 saat boyunca aynı pozisyonda kaldım aslında uykusu çok hafif değildi ama uyanmasını istemiyordum. Uyurkende çok güzel görünüyordu.

O sırada Aysima aradı. Onu havalimanından almamı söyledi. Onu almam lazımdı aslında korumalara söyleyebilirdim ama onunla Eceyi de konuşmam gerekiyordu.

"Tamam güzelim, ben seni havalimanından alırım merak etme.. Ece mi? uyuyor şuan ben seni Ece uyanmadan alırım merak etme"

Tam Eceyi kucağımdan kaldıracağım esnada Ece hızlıca kalkıp bana bağırmaya başladı "SEN NASIL YAPARSIN BUNU YA SEN KİM OLDUĞUNU SANIYORSUNDA BENİ ALDATIYORSUN"

Tehlikenin AdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin