Enes'den
"Enes korkuyor musun anlamıyorum, evlilik konusu açılınca kaçıyorsun farkında mısın"
"Selin, hayatımın anlamı beni de anla ama"
"Neyini anlayayım Enes evlenmek istemiyorsan evlenmek istemiyorum de ki beni de daha fazla oyalama"
"Ne oyalaması Selin, seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyormuş gibi konuşma. Sadece sana zarar gelmesinden korkuyorum"
"Zarar gelmesinden korkuyormuş. Yeme beni Enes. Açık açık korkuyorsun evlenmekten alacağın sorumluluktan"
"Selinim gerçekten sana, ilerideki çocuklarımıza bir şey olacağından korkuyorum"
"Eniştem nasıl teklif etti o zaman Enes? Ece'yi seviyor çünkü çok seviyor hem de ama sen daha beni koruyup koruyamayacağından bile emin değilsin. Pes doğrusu.
"Selin gerçekten öyle değil bak bi beni dinle"
Çoktan beni ittirerek kapı dışarı etmişti bile.
Selini tabi ki çok seviyor ve onunla bir yuva kurmak istiyorum ama ona zarar geleceğinden çok korkuyorum.
Arel bu konu hakkında benimle çok konuştu 'Tamam korurum ben onu her şeyden' dedi ce evlenme teklifini etti.
Ama ben ona zarar gelecek diye o kadar korkuyorum ki bu korku bazen sevgimden ağır basıyordu.
En kısa zamanda yengemle ve Arel ile konuşacaktım.
Arel şuan şirketteydi yengem ise hastanedeydi. Arelin toplantıları olduğunu bildiğim için hastaneye yengemin yanına gidecektim.
Evden çıkıp hastaneye girdiğimde herkes ayağa kalkıp selam veriyordu kapıyı bile çalmadan yengemin odasına girmiştim ama içeride hasta olabileceği tamamen aklımdan çıkmıştı.
Sinirli bir şekilde uyardı "Hasta gidince gel Enes"
Fazla üstelemeden odadan çıktım ve içerideki hastanın çıkmasını bekledim.
5 dakika sonra içeriden küçük bir kız çocuğu ve babası çıkınca ister istemez öyle bir kızım olduğunu düşündüm ve gülümsedim.
İçeri girdiğimde yengem beni azarlamayı ihmal etmedi "Bir daha kapıyı çalmadan girme"
"Tamam yengem, sen müsait misin benim bir şey sormam lazım"
"2 hasta kaldı 10-15 dakikaya biter. Otur şuraya bekle"
"Tamam yenge"
Bir sandalye çektim ve bende yanına oturdum. İçeri sıra sıra çocukları ve anneleri giriyordu.
Umarım bende ileride Selinimle böyle bir aile tablosunun içinde oluruz.
2 hastaya da baktıktan sonra Ece önlüğünü çıkardı ve sandalyesini yaslanma yerine astı "Ne diyecektin sen"
"Yenge şimdi şöyle ben Selinle evlenmek istiyorum ama biraz korkularım var"
"Ne gibi"
"Ona zarar geleceğinden çok korkuyorum yenge biliyorsun her tarafımızda düşman var ya ona ya da gelecekte ki çocuklarımıza zarar gelirse"
"Koruyacaksın Enes, Arelle aynı işi yapıyorsun sağ kolusun Arel bana nasıl teklif ettiyse sende ona o şekilde edeceksin"
"Ederim ama kabul eder mi ki daha"
"Tartıştınız mı siz"
"Öyle denebilir bana korkak olduğumu ve evlilikte sorumluluk almaktan korktuğumu söyledi, çok sinirliydi daha kabul edeceğini sanmıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikenin Adı
Fiksi Remaja"Sizden korkmalı mıyım Bay Tehlike"diye sormuştum karşımdaki adama "Korkmalısınız küçük hanım bu hayatta en çok benden korkmalısın" "Eğer duymak istiyorsanız söyleyim sizden korkmuyorum" dedim hiddetli bir şekilde Ertesi gün başıma gelenleri bilsem...