3 ay sonra..
"Aysima biraz daha konuşursan kulağım kanayacak haberin olsun"
"İnşallah kanar da duyma yetini kaybedersin adi köpek" Aysima, Ayaz' kafedeyken dik dik bakan kızlara gıcık olmuştu ve o kızlara bakarken bir kere yakalmıştı, ağzından burnundan getirtmek istiyordu. Ki getiriyordu.
"Daha kaç kere demem gerekiyor sen o tarafa dik dik baktığın için ne var diye baktım, ayrıca o tarafta da bir sürü erkek vardı ben senin gibi yapıyor muyum?"
"Konuyu değiştirme domuz, söyliycem seni abime hakkından gelsin sensin."
"Kızım bari git Enes abime söyle"
"Bana ne be Enes abimden. Benim paşa gönlüm ve kahyası seni kendi abime şikayet edip vidalarını sıktırmak istiyor, gevşemiş belli ki"
"Valla bazen beni sevip sevmediğinden şüphe duyuyorum Aysi"
"Aysi deme bana çok sinirliyim ismimle seslen"
Ayaz sadece tebessüm etmişti ki yediği tokatla o kısa tebessümü de soldu. Şaşkınlıkla Aysimaya baktı.
"Ne bu şimdi"
Bu sefer gülen Aysimaydı "Hiç içimden geldi hoşuna gittiyse bir kere daha vurabilirim"
"Elin sert Aysima yavaş vurmuyorsun ki anasını satayım karpuz seçer gibi, düşmana vurur gibi vuruyorsun gözünü yediğim hadi affet artık beni"
"Affedirim ama-"
"Ama ne hemen yapayım"
"Arel abime bir kere olsun beni aldattı diyeceğim, kendi gözlerimle gördüm diyeceğim bakalım ne tepki verecek merak ediyorum"
"Anladım amacını senin sen beni öldürmek istiyorsun anladım" Aysima Ayaz'ın vitesi tutan elini tuttu ve konuşmaya başladı "Yogi yütfeeen"
"Sus kız sus deme onu. Tamam de ama gözünü seveyim bokunu çıkartma olur mu yaşayacak yıllarım var benim"
Aysima sevinçle Ayaz'ın yanağını öperken Ayaz tekrar konuşmaya başladı "Bir daha yapma şöyle şeyler dikkatimi dağıtıyorsun, kaza yapacağım"
"Çınar doğruymuş demekki"
"Ne demiş yine bizim gevşek"
"Demişti ki 'Valla yenge görsen mafya adamlar yanında bomba patlasa dikkati dağılmaz Ece yengem öpünce "Dikkatimi dağıtma" dedi. Bir şey oldu bunlara, ayarları gitti"
"Boş yapmış yine zevzek"
"Ne yani sen beni sevmiyor musun şimdi" dedi Aysima ses tonunu düşürerek.
Ayaz hayretler içinde Aysimaya bakıyordu. Ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. "Ciddi misin şaka mı?"
"Şimdi de ciddiyetsiz diyorsun Ayaz öyle mi tamam anladım anlayacağımı"
"Yuh artık" diyerek önüne baktı ama arkadan gelen kahkaha sesiyle rahatladı.
Arabadan tam inecekleri sırada Aysima Ayaz'ı eliyle durdurdu "E ben nasıl ağlıycam"
"Niye ağlıyorsun kızım manyak mısın sen"
"Gerizekalı, abime aldatma şakası yapıcaz ya hani onun için diyorum"
"Torpidoda Vicks var al sür göz altlarına dolar zaten, ayrıca çok iyi bir oyuncu olduğunu biliyorum onu vermesem de ağlarsın sen"
"İşi garantileyelim biz yine de" diyerek elini torpidoya uzattı ve açıp hemen en önde olan Vicks'i aldı. Hem göz altlarına sürüyordu hem de Ayaza laf yetiştiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikenin Adı
Teen Fiction"Sizden korkmalı mıyım Bay Tehlike"diye sormuştum karşımdaki adama "Korkmalısınız küçük hanım bu hayatta en çok benden korkmalısın" "Eğer duymak istiyorsanız söyleyim sizden korkmuyorum" dedim hiddetli bir şekilde Ertesi gün başıma gelenleri bilsem...