Dün baya güzel bir gündü.
Arel biraz kızdı ama olsun hemen yumuşadı sonra zaten konu ben olunca sinirli olması uzun vadeli olmuyor.
Sadece eve geldiğimizde beni odaya gönderdiğinde Enese falan bağırdığını hatırlıyorum şimdi ondan özür dilemem gerek ama şuan Arelin kollarının arasında olduğum için kalkmam mümkün değil.
Neyse zaten bir şekilde kalkacağız o zaman özrümü dilerim.
Valla bence de dile Ece çocuk senin yüzünden ne azarlar yedi.
Aa İç Sesçim sen buralarda mıydın uzun zamandır yoksun bunu diyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi ama seni çok özledim.
Kendimi özletebildiysem güzel
***
Aradan 1 saat geçti ve Arel hala uyanmadı . Ne oldu bu adama normalde 2 saat uyusa yetiyordu şuan saat 11 ve biz gece 4 te falan yattık.
"Arel kalksana ya"
Artık dayanamadım ve kaldırdım fazla değil ama biraz olsun korkmuştum hiç kıpırdamıyordu da.
"Arel uyansana ya"
Hafif kıpırdanmaya başladı sonunda. Areli ilk defa böyle görüyordum.
"Güzelim"
"Arel iyi misin sen kaç saattir uyuyorsun"
Hafif doğruldu ve gözünü ovuşturarak konuşmaya başladı "Saat kaç"
"11 e geliyor"
"Çok geç olmuş beni niye uyandırmadın"
"Aşkım çok güzel uyuyordun kıyamadım"
"Keşke uyandırsaymışsın güzelim ama olsun bu da güzel"
"Güzel olan ne"
"Senin kokunla uyumak.. Çok huzur verici"
"Tamam ya kalk hadi şımartma beni"
"Azcık şımar be güzelim ne olcak sanki"
"Ya şımarırım şımarmasına da ben çok acıktım"
"Acıkırsın tabi şuna bak aç kalsan kendini kısa bir süre tok tutacak bir kilon yok" dedi gözüyle vücudumu gösterirken.
"Ben bu kilomla iyiyim bir kere. Tabi kilo alayımda sende git başka zayıf kızlara bak anladım ben seni" dedim hafif tripli çıkan sesimle.
Kafamı geriye attığım için eliyle çenemi tutup kendine çevirdi "Gözümün hala senden başkasını görmediğini öğrenemedin mi güzelim"
"Şaka yapıyorum aşkım merak etme zaten hele bir görsün gözlerini oyup kendime kolye yaparım anladın mı beni"
Yuh Ece tehdide bak sende iyice Arele benzemeye başladın
"Yapamazsın güzelim"
"Niyeymiş o" Beni hafife mi alıyordu?
"Öyle bir şey asla yaşanmayacağı için güzelim" dedi ve gözünü kırpıp elini çenemden çekti ve elimi tuttu
"Hadi artık kahvaltıya inelim aramızda aç birileri var"
İkimizde güldükten sonra tam odadan çıkacakken üstümdeki pijamanın kısa olduğunu farkettim
"Aşkım ben pijamamı değiştirip geliyorum sen in tamam mı?"
"İnmesem olmuyor mu"
"Çık odadan Arel ve aynı zamanda üstüne t-shirt giy in öyle çıplak çıplak inme"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikenin Adı
Ficção Adolescente"Sizden korkmalı mıyım Bay Tehlike"diye sormuştum karşımdaki adama "Korkmalısınız küçük hanım bu hayatta en çok benden korkmalısın" "Eğer duymak istiyorsanız söyleyim sizden korkmuyorum" dedim hiddetli bir şekilde Ertesi gün başıma gelenleri bilsem...