22) Doğum Günü

38 3 28
                                    

1 HAFTA SONRA

Ece'den

Arelin bugün doğum günüydü ve ben çok heyecanlıyım nasıl bir sürpriz yapacağım hakkında birazcık bir fikrim vardı ama nasıl uygulayacağım orası biraz muamma.

Taslak şu şekilde; Ben ilk başlarda böyle gözden kaybolucam  -bunu yapmak Arel şirkette olduğu için baya kolay olacak- sonra bunlar beni arayacaklar sonra numarasına sahte hesaptan bir konum gönderip bulunacağım evin konumunu atıcam sonra bu eve gelicek ve bende "SÜPRİZ" diye bağıracağım bu kadar.

Ama o evden ölü çıkma ihtimalimde var.

Şimdi Enesle konuşacağım ve bu planı nasıl yapabileceğimizi sorucam çünkü yardımı dokunabilecek tek kişi Enes şuan.

Arel sabah erkenden şirkete gittiği için eve beni kontrol etmek amaçlı Enesi göndermiş. Püff sanki çocuğum evden kaçmayacağım ya.

"Eneeees"

"Efendim yengem"

"Senden bir şey istesem olur mu?"

"Ne isteyeceğine bağlı yenge eğer yapabileceğim bir şeyse seve seve yaparım"

"Ya şimdi bugün Arelin doğum günü ya bir sürpriz sadece"

"Anlat bakalım yengem çok merak ettim"

Anlatmaya başladığımda Enes dinlerken sen canına mı susadın bakışları atıyordu haklıydı da ama bir şekilde sürpriz yapmam gerekiyordu.

"Yenge sen canına mı susadın"

Kahkahama engel olamamıştım ama o da çok komik söylemişti.

"Ya lütfen Enes yapalım"

"Emin misin yenge bu işin sonunda ikimizde sağ çıkmayabiliriz haberin olsun"

"Bir şey olmaz merak etme o iş bende"

"Tamam o zaman kabul yengem"

"Adamsın ya"

"Sağol yenge de sen şimdi bizim adamlardan seni bir eve bırakmalarını istiycem pastayı ve süsleri korumalar getirecek merak etme"

"Tamam tamam sen kamera kayıtlarını da sil. Bir de korumaları kesin uyar sakın ağızlarından kaçırmasınlar tamam mı?"

"Tamam yenge sen evden çıkınca zaten kayıtları silerim ben de şirkete geçerim"

"Anlaştık"

Hemen bahçeye çıktım Enes korumalarla bir süre konuştu sanırım biraz zor oldu ama Enes korumaların üstünde yetkisi olduğu için mecbur kabul etmek zorunda kaldılar"

Arabaya geçtiğimde kendi korumamla gittiğim için mutlu oldum çünkü uzun zamandır on alışmıştım genelde demiyim her zaman her yere korumalığımı o yapıyordu.

Adı Selim, 32 yaşında. Evli diye biliyorum ama çocuğu yok sanırım hiç konusu geçmedi daha önce. 5 yıldır Arelin yanında çalışıyormuş ben gelince de benim korumalığım için görevlendirilmiş.

Eve geçerken Selimle baya konuşmuştuk kafa çocuk aslında konuşması falan baya sarıyor ama yanımda Arel varken bırakın Selimi Enesle bile konuşmuyoruz.

Arel gerçekten çok kıskanç biri tamam istediğim gibi giyinmeme izin veriyor ve bundan bayağı bir memmunum ama bazen çok gereksiz kıskançlıkları oluyor yani beni Enesten bile kıskanıyor derken doğru söylüyorum.

***

Selimle arabada bayağı konuştuktan sonra beni bir dağ evine getirdi ve Arelin burayı hiç kullanamadığını ve şehir merkezinden bir hayli uzak olduğu için buraya getirdiğini söyledi.

Tehlikenin AdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin