Çığlık atarak uyanmıştım Arel yanımda saçımla oynuyor aynı zamanda benle konuşarak beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Tamam güzelim bak buradayım sakinleş hadi yavrum"
O an da aklıma rüyada gördüklerim geldi ve Arelin başıma silah dayaması geldi o kadar sinirlendim ki o olanları rüyada gördüğümü bile unuttum.
Arelin göğsüne doğru vurmaya ve ağlamaya başladım. Ben ne kadar sinirliysem Arel aksine çok sakindi ona vurmama bile hiç tepki vermiyordu.
"Sen nasıl bana böyle bir şey yaparsın ya" ağlayarak konuşuyordum ama o bana gülerek cevap verince sinirim 10 kat daha arttı.
"Ne yapmışım güzelim"
Bir de soruyor ya ne yapmışım diye elinin körünü yaptın "Başıma silah yasladın Arel daha ne yapacaksın"
"Başına silah mı yasladım"
"Evet başıma silah yasladın konuşamıyordum çok kötü bakıyordun öldürecek gibi bana zarar vermek istiyor gibi"
Ağlamaktan nefessiz kalmıştım etrafıma bakındığımda Arel astım ilacımı aradığımı anlamış olacak ki cebinden hemen çıkardı.
Ece bu çocuk harbi seviyor seni ya baksana astım ilacını bile adam cebinde taşıyor
En son beni öldürmeye çalışıyordu İç Ses
"Ne zarar vermesi güzelim ben saçının teline zarar gelse dünyayı yakarım, döktüğün bir gözyaşı için onları boğarım sen ne öldürmesinden bahsediyorsun."
Haklıydı bir an kendimi tutamadığım için öyle konuşmuştum yemin ederim gerizekalıyım umarım üzülmemiştir.
"Şey Arel özür dilerim ben-"
"Özür dileme güzelim özür dilenecek bir şey yapmadın ki"
Çok mahçup bir şekilde bakıyordum.
Arel gerçekten üzgün olduğumu anladı ve beni kendine doğru çekti.
Dudaklarını alnıma değdirdi ve çekti.
"Senin niye ellerin buz gibi?"
Benimle ilgili olan her şeyi nasıl fark ediyor ben bile daha yeni yeni farkediyorum.
"Bilmiyorum ki kansızlığım arttı sanırım vitaminlerimi almayı da unutuyorum."
Ellerimi avucunun içine aldı ve ısıtmaya çalıştı
"Bir doktor çağıralım genel kontrollerini yapsın"
"Ya Arel ne gerek var"
"Var işte yavrum"
Ne kadar uzatsam da yaptıracağını bildiğim için ses etmedim kafamı sallamakla yetindim.
Arel hemen Enesi aradı ve bir doktor çağırmasını söyledi.
2 dakika sonra doktor geldiğinde ben şok içinde bir doktora bir Arele bakıyordum.
Arelin kulağına doğru yükseldim "Aşkım kapımın önünde mi bekliyordu ne kadar hızlı geldi" Küçük bir kahkaha attı ve cevap verdi "Evin içinde doktor var zaten güzelim"
Ben ağzım açık bir şekilde Arele bakıyordum ne demek evin içinde doktor vardı. Acaba daha neler varda ben bilmiyorum.
5 tüp kan almışlardı artık başım dönmeye başlıyordu doktor bu halimi görüp vişne suyu verdi.
"Ne zaman çıkacak sonuçlar?"
"Bir kaç saate çıkar diye düşünüyorum."
Arel kafasını salladı ve bana döndü "Güzelim eğer kendini iyi hissediyorsan bugün evde toplantım olacak katılabilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikenin Adı
Genç Kurgu"Sizden korkmalı mıyım Bay Tehlike"diye sormuştum karşımdaki adama "Korkmalısınız küçük hanım bu hayatta en çok benden korkmalısın" "Eğer duymak istiyorsanız söyleyim sizden korkmuyorum" dedim hiddetli bir şekilde Ertesi gün başıma gelenleri bilsem...