20) Aldatıyor Mu?

36 3 28
                                    

Uyandığımda hala Arelin kucağında yatıyordum. Telefonla konuşuyordu. Bir dakika bu ses kadın sesi mi kim ki bu şimdi? Kimle konuşuyordu hem de ben kucağında yatıyorken.

"Tamam güzelim ben seni havalimanından alırım merak etme kaç gibi gelirsin"

Güzelim mi dedi o? Arel, Arel beni aldatıyor mu? Gerçek mi bu? Lütfen rüya olsun tamam güçlüyüm falan ama bu kadarını asla kaldıramazdım.

"Ece mi uyuyor şuan ben Ece uyanmadan gelir alırım seni merak etme"

Bir hışımla kalktım Arelin kucağından ve bağırmaya başladım "SEN NASIL YAPARSIN BUNU BANA YA SEN KİM OLDUĞUNU SANIYORSUN DA BENİ ALDATIYORSUN"

"Ece güzelim-"

"SAKIN BANA BİR DAHA O KADINA KULLANDIĞIN KELİMLERİ KULLANMA SAKIN"

Kalkıp kapıya doğru yürümeye başladım. Arel kolumdan tutup kendine doğru çevirdi. Arel konuşmadan ben ona cevap verdim "Sakın Arel ben beni aldatan biriyle bırak sevgiliyi muhataba bile girmem bu yüzden bunu bil ve sakın peşimden gelme. Git sevgilini almaya git lütfen."

Gözlerim dolmamalıydı beni aldatan biri için yapmamalıydım. Bir an önce buradan gitmeliydim.

"Ecem yemin ederim öyle bir şey yapmadım bırak anlatayım"

"SUS AREL."

Aklıma Selin geldi ve bağırdım "SELİİN"

Selin zaten onu çağıracağımı bekliyor gibi hemen geldi "Efendim kuzum"

"Gel hadi gidiyoruz"

"Ece-"

"YETER ARTIK AREL SENİN YALANLARINI DİNLEYECEK VAKTİM YOK BENİM"

Selini de alıp evden çıktım fakat ne fayda ki evin önündeki korumalar çıkmama izin vermiyordu.

"Ya bırakın beni gidicem diyorum"

İçlerinden biri "Arel Bey gitmenize hayatta izin vermez Ece Hanım lütfen eve geçin"

Evin içinden bağıran Arel şaşkınlığımı ikiye katladı "Bırakın gitsin birde onunla mı uğraşıcam"

"BENCE DE GİT SEVGİLİNLE UĞRAŞ"

Hepsinin kollarının arasından kurtulmuştum. Selinle caddede yürüyorduk ama benim tek kalmaya ihtiyacım vardı. İstemeyerek de olsa Seline söylemek zorundaydım çünkü onun yanında ağlayamıyordum.

"S-selin"

"Efendim kuzum"

"Ben biraz yalnız kalsam sen evine gitsen olur mu? Ayıp mı olur?"

"Saçmalama Ece ayıp olmaz ama sen biliyor musun buraları tek başına durabilir misin?"

"Merak etme sen beni"

"Tamam kuzum dikkat et kendine seni sonra arıycam aç tamam mı meraklandırma beni"

"Tamam"

Selin taksi durağına doğru yürümeye başladı bende yönümü değiştirip sahil yoluna doğru yürümeye gidiyordum. Kendimle baş başa kalmaya ihtiyacım vardı.

Nasıl yapardı bana bunu? Bunu mu hak ediyorum gerçekten? Anlamalıydım bana olan ilgisinden salak Ece hangi erkek seni niye bu kadar sevsin sevilecek kız değilsin ki biri sana vurur biri aldatır sırada ki ne acaba öldürecek falan mı?

Ne zamandan beri acaba bu durum? Ve ben bunu nasıl anlamadım gerçekten bir aptalım bir de zeki olduğumu söylerdim yok öyle bir şey dünyanın en aptal, saf ve gerizekalı kızı bile olabilirim ama zeki asla..

Tehlikenin AdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin