10) Yüzleşme

38 3 35
                                    

"Şey o adam..."

"Ece söyle artık sen söylemedikçe daha da sinirleniyorum hangi adam"

Artık söyleyecektim ama bana inanmaz diye çok korkuyordum "Bana inanmazsın diye korkuyorum Arel"

Bana sarıldı. Evet sadece sarıldı bazı anlarda sadece sarılmak bile insana çok güzel bir etki bırakabiliyor ve kesinlikle o anlardan birini yaşıyordum şuan.

"Güzelim ben , sen bana ne dersen inanırım. Hiçbir zaman ne tepki vereceğimi bilmediğin için bir şeyleri söylememezlik yapma tamam mı? Söyle şimdi bakalım hangi adam

"Asansördeki adam"

"Evet ne olmuş asansördeki adama?"

Arel'den

Ecenin benden bir şeyler sakladığı çok belliydi ve bunu bana söylemiyordu. O söylemedikçe içimde farklı bir huzursuzluk oluşuyordu.

Bana "İnanmayacağından korkuyorum Arel" demişti.

Ben Eceye gözüm kapalı bile güvenirdim kısacık zamanda her şeyim olmayı başarmıştı Küçük Hanım

"Asansördeki adam"

Melihten bahsediyordu. Ece ve Melih arasında ne olmuş olabilir ki?

Melih 45 yaşında çalışanlarımdan biriydi. Bir zamanlar sokakta kaldığını görüp ona yardım amaçlı bu işi vermiştim ve işini hakkıyla yapan çalışanlarımdan biriydi

Ece biraz zorlandı derin bir nefes aldı ve tek nefeste tüm sinirlerimi yerinden oynatmayı başardı

"Bana küçükken tecavüz etmeye çalışan adam"

Ne diyordu Ece donakalmıştım boş bir ifadeyle Ecenin yüzüne bakıyordum. Çok zaman geçmeden Ecenin gözyaşı döktüğünü gördüm onun daha fazla üzülmesine dayanamazdım.

Kendime çekip sarıldım şuan korunmasız bir ufak kız çocuğundan farkı yoktu. Fazla korunmasızdı... Eğer bana bir şey olursa , olur da gitmek zorunda kalırsam kendine bakamayacağından çok korkuyordum.

Tüm yaşadıklarına rağmen hala güçlü bir kızdı. Annesi Eceyi ve babasını 3 yaşındayken terk etmiş. Babası da Ece henüz 10 yaşındayken Ecenin önünde kendini silahla vurmuş. O yüzden bu silahlara olan savunmasızlığı.

Daha sonra yetimhanelerde büyümüş kaç kere kaçmaya çalışmış ama yine yakalanmış.

Buna rağmen istediği mesleği eline almış. Çocuk doktorluğu... Bir ara çocukları çok sevdiğini yetimhanedeyken kendine bir söz verdiğini söylemişti.

O küçük yaşında bile hırslı bir kızmış.

Ve şuan bana çalışanlarımdan birinin ona eskiden tecavüz etmeye kalktığını söylüyordu gel de delirme.

Ben bu kızın saçının teline zarar gelmeyecek diyorum elin adamı tecavüz etmeye kalkışıyor.

Ben de Arel Uluçaysam bunun bedelini ona güzel bir şekilde ödetecektim...

Ece'den

Arel hiçbir şey demedi sadece sıkı sıkı sarıldı bende onun göğsünde ağlıyor ve o günler aklıma geliyordu.

Çıkması imkansızdı zaten kim 13 yaşında böyle bir durum yaşamak isterdi ki...

13 yıl önce...

Yine yetimhaneden kaçmaya çalıştığım bir gündü kimseyle uğraşacak halim yoktu özellikle de Elifle

Kız her şeyin suçunu bana atıyor resmen ve bu buraya geldiğimden beri devam ediyordu

Tehlikenin AdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin