Uyandığımda bir yatağın üstündeydim Arel arkadan belime sarılmış bir şekilde uyuyordu. Ben yavaşça kalkmaya çalışırken Arel belimden tutup kendine doğru çektiği için onun üstüne düştüm.
"Nereye gidiyorsun minik kaçak"
"Ne kaçağı ya sen uyanma diye çıkacaktım ama çoktan uyanmışsın belli ki"
"Normalde böyle sarılmama izin vermiyorsun ki bende çareyi sen uyurken sarılmakta buluyorum"
"Aferin hep böyle ol"
Aferin dememe bozulmuş gibiydi ama onu pek takmadan yataktan kalktım ve teknenin ucuna doğru yürüdüm arkamdan da Arel geliyordu. "Kaç saat uyuduk"
"Ben 0 sen 2 saat falan"
"Eve gitsek mi artık"
"Tamam gidelim"
Arel yukarı çıktı ve kaptanla kısa bir süre konuştuktan sonra yanıma geldi "Zaten çok uzaklaşma dediğim için aynı yerleri dönüp durmuşuz 30 dakika sonra ineriz"
"Tamamm şimdi bir şeyler yesek acıktım ben"
Arel hizmetçiyi çağırdığında kadının giyimi çok dikkatimi çekti. Mini mini şeyler giymiş bir de göğüs dekoltesi vardı.
Arele çaktırmadım ama baya bir kıskanmıştım. Kadın istediğimiz yemekleri getirirken masaya koyuyordu ve bunu Arel doğru yapıyordu.
Kadın tam gidecekken konuşmamla durdurdum "Şu üstüne düzgün şeyer giy bu ne ya mini mini"
"Tamam efendim"
Ben sinir küpü olmuşken Arel karşımda gevşek gevşek gülüyordu "Ne gülüyorsun ya varsa gülünecek bir şey söyle de hep beraber gülelim"
"Kıskanç sevgilim benim"
"Ama haklıyım dimi Arel güya kendini sana beğendirmeye çalışıyor, bakmazsın dimi"
"Benim gözlerim bir tek seni görüyor Defnem"
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Defne mi? Defne benim 2. adımdı bazı sebeplerden dolayı asla kullanmazdım ve kullandırtmazdım.
"Sen nereden biliyorsun"
"Senin hakkında her şeyi biliyorum güzelim ama seni böyle şaşırtmak istedim"
"Kullanma lütfen sevmiyorum Ece iyi"
"Neden sevmiyorsun Ece onu çok aradım ama bulamadım"
Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım "Babam bana hep Defne derdi. Ve babam benimle eskiden sadece döveceği zaman konuşurdu 'Geç odaya Defne geliyorum' gibi bende yetimhaneye beni yerleştirdikleri zaman adıma Ece demiştim kimlikte Defne Ece diyor ama o zamanlar kendimi hep Ece diye tanıttığım için herkeste ağız alışkanlığı oldu ve herkes bana Ece demeye başladı. Bu böyle devam etti. Tam adımı sadece sınavlara girerken bir de hastanede ki hastalar ilk ismim Defne olduğu için öyle sesleniyor. Sevdiğim adamdan bana Defne diye seslenmesini istemem Ece de sen"
"Tamam güzelim Ece derim hatta istersen kimlikten Defne adını tamamen kaldıralım olur mu? Bir daha ömür boyu hatırlamazsın"
"Olur çok güzel olur teşekkür ederim"
"Seninle bir konuda anlaşalım teşekkür kelimesini bir daha duymak istemiyorum ne bana ne Enese anlaştık"
"Anlaştık" Masadan kalkıp dizine oturdum ve yüzünün her tarafını öpmeye başladım
"Ne oldu sana bu aralar hep öpüyorsun beni"
"Bilmiyorum ki içimden geliyor bende öpüyorum"
Dizinden kalkıp tekrar yerime oturdum ve kruvasanımı yemeye başladım "Bu ne böyle ya mis gibi Türk simidi olsaydı keşke"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikenin Adı
Teen Fiction"Sizden korkmalı mıyım Bay Tehlike"diye sormuştum karşımdaki adama "Korkmalısınız küçük hanım bu hayatta en çok benden korkmalısın" "Eğer duymak istiyorsanız söyleyim sizden korkmuyorum" dedim hiddetli bir şekilde Ertesi gün başıma gelenleri bilsem...