6.Bölüm

7.9K 453 65
                                    

Yeni bir bölümle buradayım. Umarım beğenirsiniz.

Bu bölümü balkaymakzh adlı kullanıcıya ithaf ediyorum. İlk yorum yapan o olmuştu. Teşekkürler.

İyi okumalar.

EGE'DEN

Hastaneden geldikten sonra tahmin ettiğim gibi Bilal denen şerefsiz beni başkasının altına yatmakla suçlayıp ben ona cevap vermedikçe daha çok dövmüştü.

Bu sefer sadece sırtım ile sınırlı kalmayıp yüzüm hariç her yerime vurmuş ayaklarımın altında sigara söndürmüştü. Bu yüzden yürüyemiyordum ama yine de okula gitmek zorunda kalmıştım. Çünkü gitmezsem o şerefsizle aynı ortamda kalmak zorunda kalacaktım.

Şimdi siz diyorsunuz ki 'madem bu kadar zekisin ve bu adam sürekli sana eziyet ediyor, o zaman neden polise gitmiyorsun, şikayetçi olmuyorsun?'

Evet arkadaşlar salak değilim.

Ben bile hatırlamıyorum kaç kere hastaneye gidip darp raporu çıkarmaya çalıştığımı, ben bile hatırlamıyorum kaç kere polise gidip dava açtığımı, ben bile hatırlamıyorum o şerefsizin avukatı sayesinde kaç davanın düştüğünü ve ben bile hatırlamıyorum dava düştükten sonra o şerefsizden ne kadar dayak yediğimi.

Ben karakola gidip şikatçi oluyordum ama o adam bunları ilgi çekmek için benim yaptığımı söylüyordu.

Ben de bir gün kanıtlamak için gizlice telefonumun kamerasından beni dövdüğü anı çektim. Gittim bunu bir polise izlettim. Bana artık dava açabileceğimizi söyledi ve bir avukat ayarladı.

Avukat videoyu izlemek istedi ve ben de verdim telefonu. Gözümün içine baka baka videoyu sildi ve bana sırıtıp gitti. Daha sonra polisi işinden atmışlardı. Meğerse avukat da o şerefsizi tanıyormuş.

Benim tek anlamadığım ise madem bunun bu kadar bağlantısı var neden hâla yetimhanede temizlikçi olarak çalışıyor? Ya da o nasıl bir polisi işinden ediyor?

O polis benim yüzümden işten atıldı diye vicdan azabı çekip onu aramaya çalıştım. Sonra öğrendim ki işten atılmamış başka bir karakola zorla tayinini vermişler. En azından atılmamış diye avutmuştum kendimi.

O olaydan sonra yani yaklaşık 5 aydır polise gitmedim. Önceden en az iki ayda bir giderdim. Tabii Arda'nın bu olanlardan haberi yok. Neden mi? Çünkü söylersem Bilal'i kesin öldürürdü.

O şerefsiz benden her şeyimi aldı. Mutluluğumu, çocukluğumu, güzel geçirebileceğim tüm zamanları, rahat uykumu, 10 yılımı...

Arda'yı da almasına izin veremem.

Aslında bu olaylar başladığında, yani şiddet seviyesi arttığında ve benim aklım bunlara yattığında Arda'ya anlatmak için onun yanına gidecektim.

Tam yetimhaneden çıkacakken Bilal şerefsizi beni yanına çağırdı. Gitmeyince kendisi gelip zorla odasına götürdü ve bana telefonundan bir video izletmeye başladı.

Videoda Arda ve yeni ailesi bir parkta piknik yapıyordu. Ama asıl olan şey arkadan bir adamın onlara silah tutmasıydı. Onlar arkası dönük olduğu için ve adam uzakta olduğu için görmüyorlardı ama ben çok net görüyordum.

Eğer gidip ona bir şey anlatırsam onu öldüreceğini söyledi. Hatta ben söylemeden kendisi anlasa dâhi aynı şeyi yapacağını söyleyince ben de Arda anlamasın diye kırk takla atmıştım.

Tabi o nasıl okul ikincisi iken bu kadar salak olup anlamadı diyorsunuz. Ama o anlamadı değil ben anlamasına engel oldum.

Her gece beni aradı ama ben acıdan kıvranırken bile sesimi neşeli tutmaya çalıştım. Ee tabi zamanla alıştım. Hiçbir duygum sesimle anlaşılmıyor benim. Ben bu huyumu çok seviyorum.

Geç Bulunan Mutluluk [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin