13.Bölüm

6.7K 422 80
                                    

Evet yine ben geldim. Bakalım bölümü beğenecek misiniz?

Yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın. İyi okumalar.

Yemekler yendikten sonra hava güzel olduğu için biz kuzen tayfası bahçedeki çardaklara gelmiştik. Ama bir sorun vardı.

Selim koluma yapışmış bırakmıyordu.

"Selim abicim, acaba diyorum kardeşimin kolunu rahat mı bıraksan?"

"Senden daha çok beni sevecek diye kıskanma Atlas'cım."

"Bak bak dillere bak. Kalk lan kardeşimin yanından."

Atlas beni tutup kolunun altına çekince Selim mecburen ayrılmak zorunda kaldı.

"Ee Ege bize biraz kendinden bahsetsene." Nuh abi konuşmuştu.

"Aslında bahsedilecek pek bir özelliğim yok. Sabah okula, okuldan sonra kırtasiyeye sonra da yetimhaneye giderdim."

"Ayy Nuh abi, abim çok güzel tatlı yapıyor. Parmaklarını yersin." Bu konuya nasıl geldin Allah aşkına?!

"Yaa öyle mi?" Onlar konuşurken bize tatlı ve çay servisi yapmaya başlamışlardı.

"Aaa Emre abi sütlaç." Samet abisi Emre'ye sütlaçı gösteriyordu.

"Abim sütlaç aşığıdır da" diye bize de açıklama yapmayı unutmadı. Herkes tatlıların tadına bakmaya başladı.

Normalde kimseye kendimi beğendirme gibi bir durum yaşamazdım hiç. Yani ben neysem oyum, beğenen böyle beğensin. Ama işte aileni yıllar sonra bulunca ister istemez fikirlerini merak ediyordun.

"Ee nasıl olmuş?"

"Sanki sen yaptın Uzay. Sakin ol."

"Ama abim yaptı." Yine herkesin odağı ben olmuştum. Hepsi çok güzel olduğuna dair şeyler söylüyordu.

Ayy tabi güzel olacak canım. Biraz da şu taraftan övün. Öhöm öhöm...

"Umarım tekrar yaptığın sütlaçtan yiyebilirim Ege." Emre bana doğru eğilip konuşmuştu. Bu çocuk bana çok tuhaf bakıyordu ya.

"Umarım." dedim zoraki bir tebessümle.

Tatlılar yenmiş ve saat epey geç olmuştu. Evleri bu şehirde olsa bile akşam bizde kalacaklardı. Çok fazla kişi olduğu için kuzenler odalarda ikili kalmışlardı ama hâlâ fazla kişi vardı.

"Çocuklar siz de ikili yatın sizin odanızda da uyusunlar." Nur Hanım bize söylemişti bunu. Ben daha bir şey demeden Uzay konuştu.

"Ege abim benimle yatsın, lütfeeeen."

"Hayır benimle yatacak."

"Ama Atlas abi,"

"İtiraz istemiyorum Uzay'cım."  Benim hakkında karar vermelerini ne kadar istemesem de mecbur biriyle uyuyacaktım.

Ben Atlas ile uyuyacaktım ve benim odamda da Emre ile Emir uyuyacaktı. Uzay ve Yıldız da beraber uyuyacaktı.

"Sen üzerini değiştirip gel istersen." Herkes odalarına dağılmıştı ve sadece ben ve Atlas kalmıştık.

Onu onaylayıp üzerimi değiştirmek ve dişlerimi fırçalamak için odama çıktım. Kapıyı çalıp içeriden ses gelince girdim. Emre yatağımda uzanmış telefonuna bakıyordu. Balkonun kapısı da açıktı, sanırım orada da Emir vardı.

Benim odaya girdiğimi gören Emre doğrulup bana baktı.

"Kıyafetimi değiştirip gideceğim."

"Anladım." deyip bana gülümsedi. Bu çocuk ne kadar çok gülümsüyordu ya.

Geç Bulunan Mutluluk [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin