Aylar sonra bu kurguyu özlediğim için özel bir bölümle geri döndüm. İlk kurgum olduğu için bende yeri apayrı.
Kitaba kısa bir göz atınca birkaç mantık hatası ve eksiklik fark ettim ama düzenlemeyi düşünmüyorum, bence böyle daha anlamlı. İlk yazdığım gibi kalmalı bence.
Bölümün çoğu +18 ona göre okumak istemeyenler okumasın lütfen.
Şimdi sizi ilk aşklarımla yalnız bırakayım, umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
EGE'DEN
Elimdeki pankekleri de masaya indirdikten sonra hazırladığım sofraya memnun bir şekilde bakıp yukarıya çıktım. Odamıza girerken oldukça sessiz hareket etmeye çalışıyordum çünkü Sevinç'i uyandımaktan korkuyordum.
Odaya girince gördüğüm manzara karşısında yüzümde geniş bir gülümseme oluştu.
(Bebeği biraz daha büyük düşünün, 2 yaşında)
Kayra ve Sevinç yan yana uyumuş, kafalarına ise nereden aldıklarını bilmediğim bez parçalarını örtmüşlerdi. Bu fikir kesinlikle Kayra'nın aklından çıkmıştı.
Atlas abimin kızı Sevinç, neredeyse 2 yaşına gelmişti. Dün Atlas abim ve eşi Leyla yengem birkaç günlüğüne şehir dışına çıkacaklarını söylemişlerdi ve ben de Sevinç'in bakıcıda değil, benim yanımda kalmasını istemiştim.
Daha önce de birkaç kez Kayra ile birlikte baktığımız için tecrübemiz vardı. Abimler yarın gelecekti ve bu yüzden Sevinç bu akşam da burada kalacaktı. İkimizi de sevdiği ve uslu durduğu için fazla zorlanmıyorduk.
Yemeklerin soğumasını istemediğim için yatağa yaklaştım. Kayra'nın diğer tarafında uyuyan Venüs beni görür görmez yanıma gelerek mırıldanmaya başladı. Elimi boynuna atarak kafasının altını okşadım.
Asıl kedimiz Venüs, geçen yıl ölmüştü ama kendisinin aynısı bir yavru doğurduğu için annesinin adını koymuştuk ona da.
"Kayra, sevgilim. Uyanın hadi." Yanağına kondurduğum küçük öpücükler ile kafasındaki bezin dışında kalan dudaklarının hafifçe kıvrıldığını gördüm. Uyanmıştı ama gözlerini açmıyordu.
Yüzündeki beyaz bez parçasını çekip kapalı gözlerine baktım. Oyuncu bir sevgilim vardı. Oyununu devam ettirip dudağına yumuşak bir öpücük kondurdum.
Kafamı geri çektiğimde yukarıya doğru büzülmüş dudaklarını görünce ağzımdan bir kıkırtı çıktı. Bükülmüş dudaklarına da birkaç öpücük kondurdum ama hâlâ gözlerini açmamıştı.
"Neyse, ben de Sevinç ile birlikte yaparım kahvaltımı." Onu umursamıyormuş gibi davranıp tek dizimi yatağa yasladım ve Sevinç'in üzerine eğildim. İşaret parmağımı tombul ve yumuşak yanağına bastırarak parmağımın tersiyle beyaz yanağını okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Bulunan Mutluluk [BxB]
Ficção Adolescente[TAMAMLANDI] Daha 1 yaşındayken ailesinden koparılan ve neredeyse duygularını kaybetmeye yüz tutmuş bir oğlan. O oğlana tekrar duygularını yaşatacak bir aile ve bir sevgili. Kaçırıldıktan 16 yıl sonra bulunan Ege ve ona gerçek sevgiyi tattıracak ol...