19.Bölüm

5.4K 357 77
                                    

Bugün yorgun olduğum için uyuyakalmışım. O yüzden bölüm geç geldi.

Kusura bakmayın. İyi okumalar.

EGE'DEN

Sabah uyandığımda Atlas abimin güzel kokusu ve sıcak bedeni ile karşılaştım.

O sırt üstü yatıyordu, ben ise yanında yüz üstü yatmış, kafamı göğsüne gömmüş, tek bacağımı karnının üstüne atmış tek elim yanımda öylece dururken diğer elim ile yüzünü tutmuştum. Bu pozisyona nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Normalde çok fazla dönmeden uyurdum, yani en azından ben öyle sanıyordum ama meğerse önceden sadece yaralarım olduğu için çok ağrımasın diye fazla hareket etmiyormuşum.

Kafamı, altındaki sıcak göğüse sürüp mırıldandım.

"Ege'm uyandın mı abim." Abimin yeni uyanmadığını belli eden pürüzsüz sesini duymam kafamı kaldırıp ona bakmamı sağladı.

Bana mutluluk ile bakan kahvelere bakıp genişçe gülümsedim.

"Günaydın abi." Sesim çocuk gibi çıkmıştı. Abi deyince yüzündeki gülümseme büyüdü.

"Günaydın abim. Abi diyen dillerini yesinler senin." Konuştuktan sonra sıkıca sarılıp saçlarıma kokulu bir öpücük bıraktı.

"Kalk bakalım küçük uykucu, kahvaltı vakti." Elimi yüzümü yıkamak için odama gidecektim ki abim beni kendi banyosuna yönlendirdi.

Sakince elimi yüzümü yıkadım ve abimin elindeki havlu ile yüzümü kurutmasına izin verdim. O da yüzünü yıkayınca bu sefer ben kuruttum onun yüzünü.

Birlikte asansöre binip zemin kata indik ve yemek odasına girdik. Tek eksiğin biz olduğumuzu fark edince günaydın deyip yan yana olan yerimize oturduk.

Babam ve annem neşeli bir şekilde karşılık verdi ama diğer aile üyeleri kollarını göğsünde birleştirmiş, bize bakmadan ağızlarının içinden konuşarak cevap verdiler.

Ne olduğunu anlamadığım için Atlas abime baktım ama o yüzünde bir sırıtışla masadakileri izliyordu.

Hepsi bana kaçamak bakışlar atıyordu. Acaba kalplerini mi kırmıştım istemeden? Bu düşünceyle yüzüm düşünce çözümü onlara sorunun ne olduğunu sormakta buldum.Tam karşımda oturan Pars abime baktım.

"Bir sorun mu var?"

"Ne sorunu olacak Ege Bey. Siz anca Atlas Bey ile uyuyun başka ne olsun. Biz başçavuşun eşeğiyiz zaten burada." dedi tripli bir şekilde. Sorunun ne olduğunu anlayınca ona gülümsedim.

"Sen istersen seninle de yatarım abi." Büyük bir şokla bana baktı. Masadaki çatal kaşık sesleri susmuştu.

Artık onlarla daha rahat olabilmek için hepsine normal bir şekilde seslenmeye karar vermiştim.

"Duydunuz mu ilk bana abi dedi. Bana dedi. Abi dedi. Allaaaah." Onun bu hevesini bozmak istemezdim ama Atlas abim öyle düşünmüyor olacak ki önce bana sonra ona baktı.

Rahat bir şekilde arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi. Yüzüne çok bilmiş bir sırıtış ekleyip konuştu.

"İlk sana dediğinden nasıl bu kadar eminsin?" Pars abim sahte bir kırgınlıkla bana baktı. Gözleri gülüyordu çünkü.

"Sen... Sen demek bana ihanet ettin. Aldatmam dedin aldattın, aldatmak ezikliktir. Sen hep ilklerini onunla paylaştın. İlk onunla uyudun, ilk ona abi dedin. Aramızdaki her şey bitti." Olmayan gözyaşlarını silip bana baktı.

Geç Bulunan Mutluluk [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin