15

513 80 58
                                    

«Την είδες την μικρή;»

Η Καλλιόπη γύρισε και κοίταξε τον άντρα της σκεφτική. Τόση ώρα που καθάριζε φασολάκια η αλήθεια είναι ότι είχε καθίσει πολύ ήσυχος απέναντι της για τα δεδομένα του. Έπιασε άλλο ένα φασόλι και τον κοίταξε πάνω από τα γυαλιά της.

«Σαν τι είδες εσύ δηλαδή; Γιατί εγώ μια χαρά είδα το κορίτσι μας. »

«Ναι μια χαρά φαίνεται αλλά πως την είδες, ρωτάω.» συνέχισε εκνευρισμένος ο Μανώλης με τη γυναίκα του που δεν έδειχνε να καταλαβαίνει «Δεν σου φάνηκε υπερβολικά χαμογελαστή και χαρούμενη; Αυτή δεν σταμάτησε να χαμογελάει ούτε όταν της πρότεινες να καθαρίσετε αύριο Σάββατο την αποθήκη.»

«Μέγας είσαι Κύριε και Θαυμαστά τα έργα σου!» αναφώνησε η Καλλιόπη ενώ σταυροκοπήθηκε και μόλις σταμάτησε έγυρε το σώμα της μπροστά κοιτώντας τον προσεχτικά. «Μανώλη άσε ήσυχο το παιδί και σταμάτα να ασχολείσαι. Έχει δεσμό και το ξέρεις και γι αυτό είναι ευτυχισμένη. Είναι ερωτευμένο το παιδί μας , κάτι θα της είπε ο καλός της. Και μην σου μπαίνουν παράξενες ιδέες στο μυαλό, άσε τα πράγματα να κυλήσουν και όπως έρθουν. Μην νομίζεις ότι δεν έχω καταλάβει ότι ονειρεύεσαι γάμους και κλάματα μωρών, απλά δεν μιλάω.»

«Ναι, κατά του λόγου σου θα πρέπει να αρκεστώ στο ένα μωρό , που ζει μακριά μας στην πόλη και το βλέπουμε κάθε Σαββατοκύριακο και αν. Άντε μην σχολιάσω που λείπει τώρα στο Λονδίνο σχεδόν δύο βδομάδες. Τέλος πάντων, μην ξεφεύγουμε από το θέμα της . Όσον αφορά την Δανάη μας, ξέρω ότι έχει δεσμό Καλλιόπη αλλά το ότι αποδίδεις το ότι δείχνει ερωτευμένη σε αυτόν τον συγκεκριμένο δεσμό με κάνει να σκέφτομαι ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται.»

«Τα θες και τα λες αυτά; Ή απλά θέλεις να μου ανεβάσεις την πίεση να γίνουμε δύο οι υπερτασικοί στην οικογένεια ; Μα τι λες Χριστιανέ μου ότι δεν ξέρω το παιδί μου;! Τρελάθηκες;»

«Εσύ τρελάθηκες αν πιστεύεις αλήθεια ότι χάρη στο Κώστα δείχνει έτσι! Αν ήταν χάρη σε αυτόν θα έδειχνε έτσι από την πρώτη μέρα της σχέσης τους. Αλλά ο ενθουσιασμός της με τον Κώστα είναι ίδιος με αυτόν που θα είχε αν είχε δεσμό με κολοκύθα. Άκου δείχνει ευτυχισμένη χάρη στον νεροκολοκύθα! Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι σε αυτή τη μικρή νέος «αέρας» φύσηξε στη ζωή της.» απάντησε έντονα συνωμοτικά κοιτώντας επιφυλακτικά προς την σκάλα μην τυχόν κατέβει η μικρή που είχε ανέβει να αφήσει τα πράγματα της και τους ακούσει.

Αλεκατρίδες "Το Αμέντι"Where stories live. Discover now