22

676 85 64
                                    

Είχε ξημερώσει και η Δανάη το κατάλαβε από τις ακτίνες που έπεφταν στο πρόσωπο της και το ζέσταιναν, αναγκάζοντας την να μετακινήσει το πρόσωπο της ενοχλημένη αλλά χωρίς αποτέλεσμα μιας και ο ήλιος δεν της έκανε το χατίρι να σταματήσει να παίζει μαζί της. Η κοπέλα εφόσον είχε ξυπνήσει άνοιξε  τα βλέφαρα της με το βλέμμα της να καρφώνεται στην αιτία του ξυπνήματος της που δεν ήταν άλλο από μια ακάλυπτη γυάλινη επιφάνεια που κάλυπτε απ άκρη σ άκρη τον τοίχο απέναντι από το κρεβάτι. Δεν είχε ξαναδεί κάτι παρόμοιο και το μυαλό της την μάλωσε θυμίζοντας της ότι ούτε είχε ξαναβρεθεί σε έπαυλη για να έχει ξαναδεί. Αν της άρεσε; Δεν ήξερε κατέληξε παρατηρώντας νωχελικά ένα σύννεφο στον ουρανό που άλλαζε όψη αργά καθώς μετακινούνταν και το παρακολούθησε καθώς αυτό χωριζόταν και ένα μεγάλο του κομμάτι του ενωνόταν με το νεφέλωμα του γκρίζου ουρανού. Αν και ο καιρός ήταν μουντός η θερμοκρασία του δωματίου ήταν καλή, τόσο καλή που εκείνη είχε κοιμηθεί γυμνή με μοναδικό σκέπασμα το σώμα του Βίκτωρ και ένα πάπλωμα που εκείνος είχε ρίξει πάνω τους κάποια στιγμή τα ξημερώματα όταν αποκαμωμένη ήταν έτοιμη να αποκοιμηθεί. Ο Βίκτωρ συνηθισμένος στα ξενύχτια ήταν αυτός που αναζήτησε το πάπλωμα και την είχε κλείσει στην αγκαλιά του όσο εκείνη απόλυτα χορτασμένη και ικανοποιημένη βρισκόταν ήρεμη στην αγκαλιά του. Ο Βίκτωρ....σκέφτηκε και αναδεύτηκε σαν ευτυχισμένη γάτα. Ο Βίκτωρ είχε δώσει άλλη υπόσταση στον ρόλο του ερωτικού παρτενέρ μιας και όλα, κινήσεις και λόγια είχαν ένα σκοπό, να την λατρέψουν. Πρώτη φορά είχε συναντήσει  άντρα να κάνει πρωταρχικό σκοπό του την ικανοποίηση της συντρόφου του πρώτα και μετά την δική του απόλαυση. Πόσο τυχερή αισθανόταν τώρα που είχε υπερνικήσει τις αμφιβολίες της και τον είχε ακολουθήσει.

Ο Βίκτωρ...σκέφτηκε ξανά και τον αναζήτησε σέρνοντας  το πόδι της προς την πλευρά του και γυρνώντας το πρόσωπο της προς τα εκεί απογοητευμένη μιας και το κρεβάτι ήταν αδειανό και ο Βίκτωρ απουσίαζε. Έσμιξε τα φρύδια της απορημένη και ανασηκώθηκε. Φοβήθηκε ότι είχε παρακοιμηθεί και σηκώθηκε με κατεύθυνση το μπάνιο της κρεβατοκάμαρας. Θα έκανε ένα γρήγορο, ζεστό ντους και θα τον αναζητούσε μιας και δεν υπήρχε χρόνος για χάσιμο. 

Γλίστρησε προς το μπάνιο και φρέναρε το σώμα της απέναντι από το καθρέπτη  ξαφνιασμένη ευχάριστα από την εικόνα της. Τα μάτια της έλαμπαν παρότι είχε κοιμηθεί ελάχιστες ώρες όπως και η επιδερμίδα της που έδειχνε πιο φωτεινή από ποτέ. Τα χείλη της ήταν πρησμένα λες και είχε κάνει ενέσεις υαλουρονικού και γέλασε στη διαπίστωση αυτή. Αν γινόταν γνωστό ότι το καλό σεξ είχε τέτοια αποτελέσματα πολλοί πλαστικοί χειρούργοι θα έχαναν την δουλειά τους και σε αρκετές εταιρείες καλλυντικών θα μειωνόντουσαν τα έσοδα.  Μετά κοίταξε το σώμα της και ένοιωσε την κάψα χαμηλά στη κοιλιά της να ανάβει μιας και αν παρατηρούσες προσεχτικά ο Βίκτωρ είχε αφήσει τα σημάδια του πάνω στο κορμί της κάτι που δεν την ενόχλησε και της θύμισε και εκείνη την φορά που την είχε φιλήσει δυνατά και δεν ήξερε πως να δικαιολογήσει το σημάδι στον Κώστα που το είχε δει. Δεν της άρεσε να την σημαδεύουν αλλά αν ήταν τέτοια η ανάγκη του εκείνη δεν είχε πρόβλημα κανένα με αυτό.  

Αλεκατρίδες "Το Αμέντι"Where stories live. Discover now