17

485 83 49
                                    

Έβηξε ανήμπορη να συγκρατηθεί και κοίταξε φευγαλέα προς την πόρτα. Το μόνο που δεν ήθελε ήταν να αντιληφθεί η μητέρα της τι σκόπευε να κάνει και να της αρχίσει μια γκρίνια που δεν θα είχε προηγούμενο.

Τρεις μέρες με πυρετό, βήχα και πονόλαιμο είχαν περάσει, με εκείνη ανίκανη από την αδυναμία και την ζάλη να καταφέρει να βγει όχι από το σπίτι της αλλά έστω από το δωμάτιο της. Σήμερα ένοιωθε καλύτερα, με το πυρετό να έχει αποχωρήσει από εχθές και τον πονοκέφαλο με ένα βήχα να επιμένει και μια βραχνάδα στη φωνή που ίσως θα έβρισκε σέξι αν εργαζόταν σε τηλεφωνικές γραμμές που πρόσφεραν τηλεφωνικό σεξ.

Ο πατέρας της ευτυχώς έδειχνε να το ξεπερνάει και αυτός χωρίς να υπάρχει κάτι ανησυχητικό στην εικόνα της ανάρρωσης του. Μα να μην αρρωστήσει  από την ίωση που είχε ρίξει ολόκληρο τον οικισμό στο κρεβάτι αλλά να την καταφέρει σε ελάχιστο χρόνο ένα μικρό παιδάκι; Ένα παιδάκι που το πέρασε πιο ελαφριά ευτυχώς και είχε ήδη συνέλθει.  Χαιρόταν για την δυνατή κράση της ανιψιάς της και λυπόταν για τα δικά της χάλια. Τα χάλια που έπρεπε να μαζέψει όπως μπορούσε και να πάει να ανοίξει το ιατρείο της ,το οποίο ιατρείο ,ήταν κλειστό τόσες μέρες μιας και ο Κώστας αρνήθηκε να την βοηθήσει έπειτα από παράκληση της και να πάει να το ανοίξει έστω λίγες ώρες το απόγευμα μετά την βάρδια του στην κλινική αφήνοντας τους κατοίκους του μικρού της χωριού δίχως ιατρική περίθαλψη. Της είπε απλά ότι την είχε ήδη ενημερώσει για τον αυξημένο φόρτο εργασίας του εκείνη την περίοδο λόγο απουσίας του διευθυντή της κλινικής και το να του ζητάει επιπλέον να επιλύσει θέματα δικά της ήταν πάνω από τις δυνάμεις του. Δυστυχώς για την Δανάη είχε φτάσει στο σημείο να της πετάξει ότι αρκετά είχε ζοριστεί με το πρόγραμμα απεξάρτησης που είχαν ξεκινήσει να παρακολουθούν το οποίο  δεν ήταν καθόλου μέσα στο πρόγραμμα του εκείνη την περίοδο.  Είχε θυμώσει τόσο πολύ μαζί του όταν άκουσε να της τα λέει βιαστικά από το τηλέφωνο που αμέσως  ένοιωσε δικαιωμένη που μόλις θα τον έβλεπε θα του έδινε τα παπούτσια στο χέρι! 

Ευτυχώς που η μητέρα  της είχε πεταχτεί κάποια στιγμή και είχε βάλει μια πρόχειρη ανακοίνωση ενημερώνοντας τους συγχωριανούς της για τον λόγο της απουσίας της.

Αλλά αυτός ο Κώστας....Πως την είχε εκνευρίσει με την κίνηση του ή σωστότερα με την μη κίνηση του να την βοηθήσει δεν λέγεται. Κάποιες στιγμές δεν ήταν σίγουρη αν ψηνόταν από τον πυρετό ή  η θερμοκρασία που ένοιωθε να είχε ανεβάσει οφειλόταν στο ότι τον είχε σκεφτεί! Τελικά θα ήταν πολύ πιο εύκολο να τον ξεφορτωθεί έχοντας έτοιμη και την αφορμή. Ο Κώστας...ο γελοίος Κώστας. Τελικά καλά λέγανε ότι ο άνθρωπος δεν αλλάζει. Μόλις τον έβλεπε θα του έλεγε να διακόψουν.

Αλεκατρίδες "Το Αμέντι"Where stories live. Discover now