Senden korkmuyorum !

233 63 30
                                    

Merhaba arkadaşlar sonunda yeni bölüm yazabildim :) Umuyorum ki beğenerek okursunuz. Okuduktan sonra vote ve yorumları unutmayalım. Yorumlarınız benim için çok önemli ve değerli :) Teşekkür ederim. Keyifli okumalar :)

"Ömer denen çocuğun kim olduğunu biliyorum. Şansını zorlama yarın dediğim yere gel " deyip hızla yanımdan uzaklaştı. Peki ne kadar da güzel hiç bir alakam olmayan Ömer şimdiden başıma sıkıntılar açmaya başlamıştı. Aslında korkmuyordum çünkü asla utanacağım bir bağ kurmamıştım kimseyle ne Ömer ne de başka biri. Bütün bunları bilmeme rağmen yine de içimdeki korkuyu yenemiyordum. Ben şimdi ne yapacaktım ?

Eymen'in sesiyle kendime geldim.

"Ne oldu ? Ne diyor Mustafa ?" Harika gelde şimdi Eymen'e yalan söyle.

"Birşey yok ya benimle ilgili bir sorun mu var diye sordu sadece. Ben de hayır yok dedim o kadar "

"Nasıl bir sorun olabilir ki ?"

"Bilmem. Biraz tuhaf bu ara zaten biliyorsun. Önemli birşey yok Eymen takılma" dedim artık ne kadar başarılı oldum bilemiyorum.

Sonunda eve geldiğimizde annemin ve babamın uyumuş olduğunu gördüm. Halbuki annemle biraz oturup sohbet ederiz diye düşünmüştüm. Zaten harika ( ! )biten bir gecenin ardından şuan uyuyamazdım. Sabahlamak isteyen Eymen ve Furkan'ı nazikçe reddedip odalarına gönderdim. Odaları benim odamın tam karşısında ve neredeyse benim odamın iki katı kadar büyüktü. Odama girdiğimde hala Mustafa'nın söylediklerinin şokunu üzerimden atamadığımı fark ettim. Saate bakmak için cebimden çıkardığım telefonumun kapalı olduğunu görünce hemen açtım. Sinema salonundayken kapatmıştım. Telefonun açar açmaz sekiz tane mesajla karşılaştım. Mesajların dört tanesi Gamze'dendi. Küçük odamın tam ortasına kurulmuş ,iki yanında komodin olan yatağımın kenarına oturdum. Hemen önce Gamze'nin mesajlarını açtım ve okudum.

"Zey abimle ne konuştun ? Ne dedi sana ?"

"Zey kötü birşey yok değil mi ? İyisin değil mi ?"

" Meraktan öldürme beni cevap ver ya "

"Ya nerdesin ? Biraz daha cevap vermezsen oraya geliyorum. Abim de bir tuhaf zaten. "

Mesajları okuduktan sonra meraktan ölmek üzere olan Gamze'yi hayal ettim. Şimdi elinde telefon odasında bir oraraya bir buraya volta atıyordur kesin. Bunu düşününce hemen cevap yazmaya başladım.

"İyiyim problem yok. Telefon kapalıydı sadece bayan pimpirik. Yarın erkenden bana uğra anlatırım. Şimdi telefonu elinden bırak ve uyu canım " yazdıktan sonra mesajı yolladım. Diğer mesajlar kimden acaba diye merak edip hemen açtım. Bir Yavuz, bir Cansu ve bir de Ömer'den olmak üzere üç mesaj okunmak üzere beni bekliyordu.

Kimden : Cansum :)

"Ya sen ne kadar hayırsız çıktın ya ! Hemen unuttun bizi ailene kavuşunca, tabi biz kimiz ki ! Neyse tribe ara verip asıl mesaj atma sebebime geleyim . İyi geceler demek istemiştim"

"Saçmalama Cansu bu kalp seni unutur mu ? Sadece ilişkimize biraz ara verdik o kadar :) Sana da iyi geceler. Bi de senin o sulu öpücükten bi tane yolladım, yakala :)"

Mustafa'yı düşünmeye ara vermeme ve gülümsememe sebep olan Cansu'nun mesajından sonra sıra Yavuz'un mesajına gelmişti. Yeni bir trip yer miyim acaba diye düşünerek mesajı açtım. Yanılmamıştım ikisi anlaşmış olacak ki Cansu'nun mesajının aynısıyla karşılaştım. Ben de öpücük kısmını silip Cansu'ya gönderdiğim mesajın aynısını Yavuz'a da gönderdim. Bu ikisi ne tatlıydı ya böyle. Şimdii Ömer'in mesajını açmakla meşgul olan ben yine cevap vermeyeceğimi biliyordum.

KARAGÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin