Aşık olunca özler mi insan?

230 70 14
                                    

Meraba arkadaşlar yeni bir bölümle geldim. Umarım sizin için özenle yazdığım bu bölümü beğenirsiniz. Ilk defa kitap yazdığım için acemiyim. Mutlaka hatalarım oluyordur bunun için kusura bakmayın. Okuduktan sonra o güzel yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Lütfen desteğinizi esirgemeyin. Keyifli okumalar :)    

Mustafa'nın evime gelip yaptıklarından sonra eve gitmeye cesaret edememiştim. Hala evimde olabileceğinden korkuyordum. Resmen gözü dönmüştü, ne yaptığını bilemez haldeydi. Mustafa'dan kaçarken yanıma ne anahtar ne telefon ne de çantam hiç bir şeyimi alamadan evden öylece kaçmıştım. Kapı da açık kalmıştı. Aklım evdeydi ama hala eve gitmeye cesaretim yoktu. Mustafa'nın gözlerindeki ifade aklıma geldikçe irkiliyordum. Onu ilk defa böyle görmüştüm. Cansu'nun kapıya vurmasıyla yataktan çıktım. Az sonra Cansu da içeriye girdi.

" Günaydın fıstık. Iyi uyudun mu bakalım ?"

" Evet teşekkür ederim beni kabul ettiğin için" deyince

" Aşk olsun her zaman beklerim " diye karşılık verdi.

Cansu'ya dün olanları anlatmamış sadece anahtarımı unuttuğumu ve eve giremediğimi söyleyip geçiştirmiştim. Ama şimdi eve gidip kendime valiz hazırlamak zorundaydım ve eve yalnız gidemezdim. Bu yüzden Ömer'e söylediğim gibi Cansu'ya da hırsız girdi demeye karar verdim.

"Cansu"

"Hımmm"

"Evime hırsız girdi..."

"Neeeee!"

"Ben çok korktum ve evden öylece herşeyi bırakıp kaçtım. Ama şimdi eve gitmem gerek valizimi hazırlamam gerek biliyosun bugün eve gideceğim Izmir'e. "

"Ya tatlım niye söylemedin dün diyorum bu kız da var bişey ama"

"Gece gece kafanı meşgul etmek istemedim."

"Sana zarar falan vermedi değil mi? "

"Yok yok ben iyiyim"

"Eve yalnız gitmek yok o zaman ben seninle geliyorum. Hatta dur Yavuz'u arayalım birlikte gidelim daha iyi olur. "

Cansu Yavuz'u aramakla meşgulken bende yatağımı topladım. Yaklaşık kırk beş dakika sonra da Yavuz geldi. Kapıyı açtık ve beni görür görmez

"Zeynep iyi misin?"

"Iyiyim iyiyim benim bişeyim yok merak etmeyin ama evin durumunu merak ediyorum. "

"Niye dün haber vermedin?"

"Gece gece telaşa vermek istemedim."

"Polise haber verdin mi peki ?"

"Hayır"

"Ne demek hayır! Neden haber vermedin ?"

"Yavuzcum tamam büyütmeyelim lütfen "

"Tamam nasıl istersen. Hadi gidelim o zaman."

Sesimdeki o ağlamaklı sesi duyunca Yavuz da Cansu da daha fazla sorgulamadan susup benim yanımda olmaya çalıştılar. Sonra Ömer'in telefonunu unuttuğumu fark ederek odaya girdim telefonu alıp çıktım. Bu sırada Yavuz arabasına doğru gidiyordu Cansu da kapıda beni bekliyordu. Cansu'yla ben de Yavuz'un arabasına binip benim evime doğru yol aldık. Arabada Ömer'in telefonunu elime alıp saate baktığımda bi sürü mesaj geldiğini fark ettim. Belki yine Ömer mesaj atmıştır diye düşünerek mesajları açtım. Dört farklı kişiden mesaj gelmişti. Melis, Onur, Emre ve My bro. Diğer üçünün kim olduğunu bilmediğimden sadece my bro yazan kişinin mesajını açtım. Mesaj Ömer'den gelmişti.

KARAGÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin