Začiatok

42 4 0
                                    

Volám sa Chloe Evans a mám 16 rokov.

S mojou rodinou a mojou staršou sestrou Maggie sme si v Bostonu žili doposiaľ normálny život no posledných pár mesiacov sa to všetko kôli rasizmu začalo horšiť. V škole sa mi vždy vysmievali a nikto sa so mnou nechcel kamarátiť no mne to nikdy nijako nevadilo, vždy som bola radšej sama zavretá v izbe, takto mi to vyhovovalo. Moja sestra bola jediná moja kamarátka a to mi stačilo.

Vždy som bola skúmavé dieťa a veľmi sa mi páčili hustnaté lesy. Milovala som prírodu a všetko okolo nej. No vždy ma zaujímal aj život po živote.
Čo by tak mohlo byť na druhej strane našeho života?
Je vlastne niečo ako iný alebo druhý život po smrti?
Alebo sú tu nejaké iné svety s inými ľuďmi?

Tieto otázky som si vždy položovala no nikdy som na ne nedostala odpoveď.

Moja mama a otec pre nás chcú vždy len to najlepšie tak sa rozhodli s nami presťahovať do mesta Hershey.

"Odteraz sa všetko zmení, už sa nemusíte báť ani ty Chloe ani ty Maggie" povedala nám mamka.
"Si si istá mami? Aké to teraz bude v Hershey?" Spýtala som sa.
"Dobrá otázka sestrička" povedala moja staršia sestra.
"S ockom sme nám kúpili krásny drevený domček v lese, určite sa vám tam bude páčiť" povedala mamka a ja som sa veľmi potešila. Vždy to bol môj sen bývať v lese. Konečne sa mi môj sen splní.
"Už sa neviem dočkať" povedala som.
"Všetko bude fajn, niekoľko kilákov od domu budeme mať hneď mesto kde budete aj chodiť do školy" povedal otec, ktorý k nám prišiel.
"To som zvedavá.." povedala som.
"Nestrachuj sa Chloe, tam to bude úplne iné a lepšie" povedala mama a so sestrou nás pevne objala. Hneď na to k nám prišiel otec a pritúlil sa k nám.

Something Underground Where stories live. Discover now