Kapitola.6- prespavačka

21 1 0
                                    

Ako som chcela otvoriť dvere tak som sa zapozerala na nás hustý les. Hneď som dostala pocit chladu.
"Ahoj Chloe" pozdravili sa mi rodičia a Maggie keď som vošla do domu.
"Čaute"
"Zachviľu príď k nám, bude sa dávať večera"
"Fajn"
Prišla som do mojej izby, prezliekla sa a napísala Stelle.
"Stella?"
"Áno Chloe?"
"Bola som s Theom vonku"
"Kedy?"
"Po škole"
"O čom ste sa rozprávali?"
"Poviem ti o tom pondelok v škole"
"Ja mám lepší nápad"
"Aký?"
"Zajtra je u mňa prespavačka, prídu aj Anna s Clarou, pridaj sa k nám"
"To je dobrý nápad"
"Zajtra o 17:00 ťa budeme čakať"
Trošku som ešte sedela keď na mňa už mama zakričala.
"Už idem"
Prišla som už dole a veľmi pekne to tak voňalo od chutnej večeri.
"Dobrú chuť" všetci sme si povedali a začali jesť.
"Chloe čo ste robili na 7 hodine?" Pýta sa Maggie.
"No pomáhali sme učiteľkám"
"Aké máte zajtra plány na víkend?"
Pýta sa otec.
"Práve som vám o tom chcela povedať, zajtra sa koná prespavačka u mojej spolužiački, mohla by som ísť?"
"Ja stým nemám problém" povedala mamka.
"Tak ja ťa tam zajtra odvediem" povedal otec.
"Ďakujem vám"
Po večeri som už prišla naspäť do mojej izby.
Konečne som mala časť si prečítať knihu, ktorú som dneska ukradla.
Keď som ju otvorila tak som tam našla pár textov o mýtickych stvoreniach a podobne. V polovici knihy boli samé latinské texty a vôbec ničomu som nerozumela. Po pol hodine listovania som však našla niečo o lesoch.

"Lesy sú dosť záhadná vec. Nachádzajú sa v nich aj dosť záhadné veci o ktorých my ani netušíme, že existujú. Takéto lesy majú vec najmä v noci keď všade je tma, chlad a strach. Vtedy všetko povstanie. V takýchto lesoch môžte nájsť aj strašidelné bytosti a niečo čo by ste nechceli stretnúť "

Mala som po sebe zimomriavky keď som to čítala.

"Od takýchto bytostí sa držte čo najďalej, sú veľmi nebezpečné a môžu vás ihneď zabiť. No niečo čo je ešte nebezpečnejšie je to čo by ste mohli stretnúť uprostred lesa. Niečo ako modré záblesky, alebo iný typ nezvyčajného záblesku.

"Áno to som presne hľadala" povedala som si.

"Je veľmi nebezpečné ak k takýmto bleskom dávate vašu pozornosť. Nikdy by ste k ním nemali celkom priblížiť a už vôbec nie dotýkať. Ale čo predsa ak sa niečoho takého dotkneme?
et portae aperire. alterum mundum"

"Čo?"
Zase to bolo po latinsky. Vôbec som tomu nechápala. Tú knihu som odložila naspäť do tašky. Snáď to budem vedieť nejako preložiť.
Bolo už 22:00 keď som si ľahla a chcela ísť spať. Pomaly som už zaspávala keď ma prebudila správa. Bola od Thea.
"Spiš Chloe?"
"Nie, deje sa niečo?"
"Ak by si mala zajtra čas tak by som ti chcel povedať o tom čo sa mi tam v lese stalo"
"No ja zajtra prespím u Stelli"
"Ak by sa to nejako dalo tak prídeš na chvíľku von?"
"Pokúsim sa"
"Ďakujem, dobrú noc Chloe"
"Dobrú, Theo"
Keď som dávala mobil na nočný stolík vedľa mojej posteli tak som si v okne všimla niečo zvláštne. Zapozerala som na náš les a videla som tam niečo ako záblesk. Podobný ten, ktorý som videla včera. Veľmi som sa zľakla tak som skočila rovno do postele, prykrila sa už po krk a takto zaspala.
Náhle som sa ocitla uprostred lesa. Fúkal silný vietor a bolo mi veľmi chladno. Niečo som za sebou cítila. Niečo ako postavu. Keď som sa otočila nič tam nebolo. Začala som panikáriť. V tom som počula hlas, keď som sa chcela otočiť tak som sa zobudila. Mala som ďalšiu nočnú moru. Zase som sa zobudila o 5:00. Zase som sa zobudila celá spotená a vyľakaná. Stále som malá veľký strach. Keď som vstala z postele tak na okno som sa ani nepozrela a behom sa dostala do kúpeľne si dať sprchu. Pozrela som sa do zrkadla a mala som pod očami veľké čierne kruhy. Vyzerala som hrozne. Po sprche som si urobila hygienu a sadla si na gauč.
"Si v poriadku?" Pýta sa Maggie.
"Hej som"
Bolo už 7:00 keď sme si sadli k stolu na raňajky.
"O koľkej ťa mám odviezť do tvojej spolužiačky?" Pýta sa otec.
"O 17:00"
Pravda bola taká, že sa mi tam vôbec nechcelo ísť, celá som bola unavená a stále som myslela na sen, ktorý sa mi sníval. Stále mi však nešlo do hlavy prečo som včera videla ten záblesk z okna. Čo to má všetko znamenať?
"Stella?" Napísala som jej.
"Prosím?"
"Ja neviem či dneska prídem"
"Prečo?"
"Necítim sa na to, som veľmi unavená"
"Neblázni, toto bude babská noc, musíš ty byť"
Trošku som váhala, ale nakoniec som so Stellou súhlasila. Zbytok dňa som strávila v gauči. Keď už bolo 16:00 tak som si zobrala nejakú kabelku a do nej dala potrebné veci na prespavačku. Stella mi už aj poslala jej adresu.
"Už môžeme ísť" povedala som otcovi.
Sadli sme si do auta a boli na ceste.
Po chvíli sme sa dostali k Stellinmu domu, zazvonila som na zvonček a čakala.
"Ahoj Chloe" objala ma Stella.
"Ahoj"
Vstúpili sme do jej domu a bol naozaj parádny.
"Máš to tu pekné"
"Ďakujem"
"Anna s Clarou sú kde?" Spýtala som sa.
"Zachviľu prídu"
So Stellou sme prišli do jej izby.
Bolo mi s ňou oveľa lepšie. Cítila som sa bezpečnejšie.
Po chvíli už prišli Anna s Clarou.
"Tak čo chcete dneska robiť?"
"Mohli by si objednať jedlo a pozerať nejaké filmy" povedala Clara a my sme s ňou súhlasili. Objednali sme si pizzu, ktorá po pol hodine prišla. Pustili sme si film a veľmi sa zabávali. Popritom sa veľmi smiali a bláznili sme. Bolo už 20:30 keď sme sedeli v Stellinej izbe a stále kecali. Spomenula som si na latinské texty z knihy, dievčatá možnú ovládajú latinčinu.
"Dievčatá viete niektorá z vás po latinsky?"
"Nie prečo?" Odpovedali mi.
"Potrebovala by som niečo preložiť z knihy"
"Tak to povedz, možno to nejako odhalíme" povedala Anna.
"Niečo ako et portae aperire, alebo alterum mundum"
"Netuším čo by to tak mohlo znamenať" povedala Anna.
"Ani ja" povedala Clara.
"Práve som si spomenula na niekoho kto vie latinsky" povedala Stella.
"Kto?" Povedala som.
"Theo"
"To vážne?" Spýtala som sa.
"Áno, síce je to už dávno, ale možno si niečo stále pamätá"
"Tak mu napíšem"
Napísala som Theovi o tie texty z knihy.
"Veľa si toho nepamätám no mohlo by to znamenať niečo ako iný svet alebo otvorená brána" keď mi to Theo odpísal, spanikárila som.
"Chloe? Je ti niečo?" Spýtala sa Stella.
"Čo ti Theo odpísal?" Spýtala sa Clara.
"Je to niečo zlé?" Spýtala sa Anna.
"Je to niečo o láske" zaklamala som so trasúcim sa hlasom.
"Idem na wc, zachviľku som tu" povedala som, prišla na wc a zamkla za sebou dvere.
"Čo som to urobila?" Povedala som si.
"Ja som otvorila bránu do druhého sveta? Prečo som sa tých zábleskov dotýkala? Všetko som pokazila, toto je náš koniec, čo som takéto mohla vypustiť?" Cítila som sa hrozne. Nemohla som nad tým prestať myslieť. To preto mám také sny a cítim sa tak blbo. Dievčatá a Theo mali pravdu. Predtým než som vyšla z kúpeľne som si umyla tvár a prišla späť k dievčatám.
"Si v pohode?" Pýta sa ma Stella.
"Áno som"
"Môžte mi viacej objasniť to čo sa stalo v mojom lese?" Povedala som.
"Neviem o inom, len to čo sme ti povedali"
"Ste si isté?"
"Áno"
Celý čas som sa triasla a bála sa.
"Chloe?" Napísal mi Theo.
"Áno?"
"Tak prídeš? Ja som akurát v meste"
"Asi nie, prepáč Theo"
"Tak teda nabudúce"
"Chloe tak nám už povieš o čom ste sa rozprávali včera s Theom?" Povedala Stella.
"Povedal mi, že vôbec sa necíti voľný a chcel by to s Chloe ukončiť no nejde to"
"Je mi ho veľmi ľúto" povedala Stella.
"Potom sme sa objali a on ma pobozkal"
"Čože?" Vykríkla Stella.
"To vážne?" Vykríkli Anna s Clarou.
"No áno" povedala som.
Všetky ku mne prišli a začali sa radovať.
"Dievčatá nie, nerobte z toho takú drámu"
"Určite sa mu páčiš" povedala Stella.
"To je hlúposť " povedala som.
Hoci myšlienka nad tým, že sa Theovi páčim nebola až taká zlá no nebolo by to možné.
"Daj tomu len čas" povedala Stella.
"Nemala som vám nič povedať" povedala som a trochu som sa usmiala.
"A čo vy? Máte niekeho?"
"Nie" všetky odpovedali.
"A páči sa vám niekto?"
"Sľubuješ, že to nepovieš Theovi?" Povedala Stella.
"Nie, hovor" bola som už zvedavá.
"Páči sa mi náš spolužiak a Theov najlepší kamarát Tom"
"To je super"
"Prečo mu to nepovieš?"
"No, lebo on ma určite nechce"
"Ako to môžeš ty vedieť?"
"Neviem to"
"Musíš mu to povedať"
"Iba ak ty povieš Theovi, že sa ti páči tiež"
"Bože Stella" zasmiala som sa.
S dievčatami sme sa naďalej rozprávali. Keď už bolo 23:00 tak sme si všetky ľahli na posteľ.
"Theo mi pred chvíľou písal či s ním pôjdem von" povedala som.
"Prečo nejdeš?" Povedala Stella.
"Neviem, dneska nie"
"Si si istá?"
"Hej som" trochu som aj chcela ísť no radšej som ostala tu. Bolo už po pol noci keď sme všetky išli spať. Ja som otočila k stene a myslela nad tým čo som urobila. Veľmi sa bojím čo to bude znamenať. Alebo či budem mať aj dneska nejakú nočnú moru. Bála som sa zaspať.

Something Underground Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora